Nou zeg dat!
Missme!! Gefeliciteerd!!!
Wat fijn zeg!!!
:dance: :dance: :lol: :lol:
:dance: :dance:
Ik heb iets geks wat ik niet eerder heb gehad… ik zet het even onder de spoiler…
afgelopen dinsdag was mijn eisprong, ik had een positief testje en voelde hem ook. Die avond hebben we geklust, de dagen ervoor ook.
Nu heb ik sinds gisteravond een beetje bruine afscheiding (sorry klinkt goor). Het is maar heel weinig maar het is er wel. Ik heb dit niet eerder gehad. Zou dat kunnen komen van de eisprong ofzo? Herkent iemand dit?
Omdat we nu voor een kindje gaan en ik dit ineens heb word ik toch een beetje onzeker.
Ik lees wel eens wat over innestelingsbloed oid, maar geen idee of dat al zo snel kan…
Nou ik moest ook gelijk na innestelingsbloed denken, maar volgens mij is dat pas een dag of 13 of 14 na je eisprong… Geen idee
Ik heb nu in ieder geval wel mn ei, jeetje wat heb ik er last van… Straalt Zelfs uit naar mn onderrug. Als het klopt volgens de online berekening zou mn cyclus deze maand 3 dagen korter zijn! Jippie
Nou Noekie, ben ook echt heel benieuwd!! Zou de buikpijn bij jou ook geen innesteling zijn geweest dan, hihi… Ow dat zou zo gaaf zijn! En dan kan je samen met Missme meeschrijven in dezelfde maandmama’s
Vlinder, Heb het even voor je opgezocht en in mijn online bio klok is de innesteling 10 dagen na je eisprong
Geen idee wat het dan is geweest. Maar niet teveel over nadenken denk ik en gewoon afwachten of het raak is Ons lichaam houdt ons gewoon voor de gek!
Zou echt zo leuk zijn als het hier raak is, dan kunnen we het namelijk tijdens onze bruiloft vertellen aan de daggasten (ouders, broers, zussen en aanhang) :inlove: Dan is het namelijk 9 weken en hopelijk voor die dag een echo. Heb het al helemaal bedacht haha, nu nog een meewerkend lichaam
Thanks meiden, het is nog moeilijk te geloven!!
Noekie, ik ben ook voor jou erg benieudw!!
Dank jullie wel meiden voor jullie reacties! Vandaag is het al weer weg. Twee dagen een klein beetje gehad, valt gelukkig mee. Ja gek dat ik me dan gelijk druk maak als het anders is dan anders zeg maar.
Heb jij nog een testje gedaan Noekie?
Ik ben vandaag weer voor bloedonderzoek en echo naar het ziekenhuis geweest. Helaas een verdacht plekje gevonden in mijn hals. Ze gingen vanmiddag verder kijken naar de echo en dinsdag hoor ik meer. Spannend!
MissMe!!! :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!!
Verder even kort, wat hebben jullie weer veel gekletst! Kreeg er geen berichtjes van in de mail, dus had het even gemist.
Hier lichte stress. Duidelijk eisprong deze dagen, veel helder slijm, ook goed geklust tot nu toe (vanavond hopelijk weer) maar: ik ben vanmiddag voor rugklachten bij de huisarts geweest en moet vanavond meteen door naar het ziekenhuis om een RÖNTGEN foto te laten maken. En dat schijnt dus schadelijk te zijn als je zwanger bent (ook al rond bevruchting). Geen idee wat voor effect het kan hebben op bevruchting en ontwikkeling van ongeboren kindje, maar het zit me niet lekker
Jeetje vlinder… wat vervelend en spannend zeg… bah…
Hopen dat t niets is!!!
Maria kan je tijdens (voor) die röntgenfoto niet t nog aangeven of ernaarvragen?
Snap dat het je niet lekker zit… misschien kunnen ze je wat meer duidelijkheid geven?
Vervelend zeg…
Jeetje Maria, dat is vervelend. Kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit. Heb je het nog kunnen bespreken met de rontgen?
Lastig dat je rugklachten hebt, hopelijk kunnen ze vinden waar het vandaan komt en kan het verholpen worden. Sterkte!
Maria, jeetje ik snap het helemasl!! :hug:
Vrijdag een afspraak met MvM spannend, hopelijk is hun test ook positief :inlove:
Jeetje Vlinder, dat is schrikken!! Hopelijk is het niks…
Maria en heb je het aangegeven bij het zkh?? Sterkte met je rug!
Noekie! Zo dat zou echt zo leuk zijn!! Hihi… Spannend!!!
Gistermiddag kreeg ik per post een uitnodiging voor het uitstrijkje van bmhalskanker, nu kan ik me herinneren dat dit de vorige x echt behoorlijk vervelend was… Grrr zie er nu al tegenop … Moet nog een afspraak maken
Jeetje Vlinder, wat vervelend, ik hoop dat het niets is :hug:
Maria ook heel vervelend, heb je het nog aangegeven/hoe is het gegaan?
Minimouse, waarom heb je zon uitstrijkje? Krijg je dat jaarlijks? Heb ik nog nooit gehad.
Leuk Missme!! Hopelijk een mooie test vrijdag
Ik heb nog geen test gedaan. Had net een beetje bloedverlies, maar heel lichtrood en heel weinig en geen ongi buikpijn erbij, dus dat is wel gek. Ik wacht het nog even af of er een echte ongi doorkomt. Misschien morgen nog een testje als het zo blijft, maar ga zo slapen, dus denk dat ik sowieso tot zondag wacht met testen. Denk dat de ongi morgen gewoon doorbreekt.
Witte test, wit toiletpapier Lichaam maakt er een potje van. Ben al paar dagen niet lekker, maar vandaag voel ik me echt heel gaar. Hoofd voelt vol, al ben ik niet verkouden, heb zere en droge keel en hoofdpijn, bah… Morgen moet ik wel beter zijn, dan ga ik naar Sister Act in Scheveningen.
He Noekie, wat vervelend zeg, die onzekerheid. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van je lichaam.
Nou, ik heb me dus voor niks druk gemaakt. Volgens die radioloog/laborant kon het in dit stadium van mijn cyclus (eisprong) geen kwaad. Hopen maar dat dat klopt.
Ondertussen ben ik nu bekaf van al die stress, dus ik doe het dit weekend lekker rustig aan met man en zoon.
Noekie, zodra je 30 wordt dan krijg je automatisch een oproep voor een uitstrijkje. De ha of assistent haalt wat slijm uit je baarmoedermond en hiermee wordt gekeken of je geen baarmoederhalskanker hebt of dat je er een vergrote kans op hebt. Dit gebeurd om de 5 jaar… En dit jaar word ik 35 dus ben ik weer aan de beurt.
Maria, fijn dat het geen risico met zich mee bracht, sterkte verder met je rug
Nou Noekie, je houdt het zo wel spannend! Hihi
Missme, al een beetje aan het idee gewend?? Hihi
Kan me voorstellen dat je tegen het uitstrijkje op ziet Minimouse als de vorige keer geen goede ervaring was. Misschien aangeven voordat de huisarts begint dat je wat gespannen kan zijn door de vorige keer? Dan kunnen ze er rekening mee houden en rustiger aan doen misschien?
Balen Noekie dat je een negatieve test had maar ook niet ongesteld bent geworden. Je lichaam houdt je op deze manier wel heel erg voor de gek. Misschien heb je echt een lange cyclus en test je daardoor nu nog negatief?
Wat rot dat je je niet lekker voelt, hopelijk ben je morgen opgeknapt als je naar Sister Act gaat.
Fijn Maria dat het nu nog geen kwaad kan. Goed dat je het aan hebt gegeven. Wanneer krijg je de uitslag van de foto?
Wij hebben ook een rustige dag gehad. Alleen even boodschappen gedaan, de was gedaan en cupcakjes gebakken. Verder niks eigenlijk, was heerlijk!
Fijne avond allemaal!