Goed dat je toch even hebt gebeld… Nou het blijft nog even spannend dus!
Wat goed dat je gebeld hebt Maria en hebt overlegd. Ik hoop voor je dat je menstruatie dit weekend komt. Zou fijn zijn om duidelijkheid te hebben.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik heb (weer) een lang weekend, net een zwangerschaps-spijkerrokje en spijkerbroek gekocht. Zitten allebei zo lekker, kan niet wachten totdat ik ze echt aan kan van het weekend hihi!
Dinsdag hebben we weer een echo en vandaag ben ik precies 12 weken. Gaat best snel allemaal…
vlinder 12 weken :dance: :inlove: :dance:
Maria, goed dat je gebeld hebt! Ik hoop echt dat je een posi test krijgt en geenongi
Minimouse, twijfelen jullie nog wel of niet ervoor gaan??
Noekie, fijne vakantie.
Hier gaat allemaal zijn gangetje, joey stapt over langs af en toe losse handjes, dus ben benieuwd. Verder voel ik mij goed, ledikant en matras gekocht afgelopen weekend, buikje groeit. En aftellen tot 20 wkn echo!
:-*
Wat leuk missme dat Joey af en toe losse stapjes doet. Dat zal niet lang meer duren hihi!
Fijn dat jij je goed voelt, spannend de 20 weken echo over een paar weekjes…superleuk om dan jullie kindje weer te zien.
Hoe gaat het met jou Maria? Heb je al meer duidelijkheid?
En hoe gaat het verder met iedereen?
Met mij gaat het goed. Dinsdag a.s. weer een echo en dan gelijk de combinatietest.
Van de week een zwangerschapsspijkerrokje en spijkerbroek gekocht, kan echt mijn eigen kleding niet meer aan.
We hebben een heel relaxed weekend. Vandaag nog wat dingen voor de bruiloft geregeld en verder schoongemaakt thuis en lekker gerommeld.
Volgend weekend is mijn vriend jarig. Had een boekje gemaakt met 101 redenen waarom ik van hem hou en daar leuke foto’s bij gezocht. Dat heb ik vandaag ook opgehaald en het is superleuk geworden, ben er heel blij mee. Nog een hele week wachten met geven hihi, ben zo benieuwd naar zijn reactie.
Fijne dag allemaal!
Ah Vlinder, dat klinkt als een lief boekje! En lekker, zwangerschapskleding gekocht. Dat vond ik bij C. echt een verademing toen
Hier nog steeds geen ongi en donderdag laatste test gedaan, was weer negatief. Ook niks geen kwaaltjes verder. Als het nog nodig is doe ik maandagmorgen nog een test en anders weer bellen naar de huisarts.
Verder een relaxed weekend hier. Ben vanmiddag met m’n kleine mannetje naar de haven geweest. Lekker op een bankje zitten kijken naar de boten. Hij vond het super (en ik ook, water vind ik zo rustgevend :-))
Ben ik weer dames, ik ga proberen op iedereen te reageren maar sorry als ik je vergeet , doe ik niet met opzet ( had net al een heel verhaal getypt en in 1x is alles weg :twisted: )
Maria balen van de onzekerheid, geen ongi , geen positieve test. Ik ga voor je duimen dat je als nog een positieve test krijgt
Vlinder De 12 weken voorbij :dance: Leuk dat je al zwangerschapskleding heb gekocht. Dan groeit je buikje goed. Maak je ook iedere week / maand een buikfoto ? Wat een lief idee van dat boekje voor je vriend… En alweer bijna een echo en even naar jullie kindje “gluren”…
Minniemouse Fijne vakantie !!Geniet ervan ! Ik zou als je terug bent van vakantie alles nog even goed op een rijtje zetten en dan een beslissing nemen. Ik zelf zou mijn wens niet zo snel opzij zetten als mijn vriend zegt dat we het wel redden ( maar dat is mijn mening )
Missme wat goed van Joey dat ie los gaat stappen. Is toch weer een grote verandering in een klein kinderleventje. Nog even en jullie hebben de 20 weken echo, willen jullie weten wat het word ??
Noekie Fijne vakantie !!Geniet ervan! Waar zijn jullie heen als ik vragen mag ?
Hier weer terug van vakantie. Plopsaland is heel leuk geweest. Fleur wilde graag met papa in de achtbaan, maar toen ze er eenmaal inzat vond ze het eng en wilde er uit, dat werd dus heel hard huilen want hij reed 2 rondjes achter elkaar.
Vakantie hebben we gevierd in Duitsland , Cochem op het Ferien und Golfresort. Heel mooi gehad , veel leuke dingen gedaan en veel gezien. Alleen Fleur is heel vervelend geweest door veel te huilen , krijsen , dreinen , niet luisteren ( heeft dus een beetje onze vakantie verpest )
Vrijdag helaas ongi geworden ( heb ook geen positieve ovutest gehad deze maand )
Zal van de week proberen een paar foto’s te plaatsen, moet ze nog even op de pc zetten, maar was nu mail aan het checken en dus gelijk even op kok kijken … Ben de hele week afgesloten geweest ( geen telefoon om te bellen , appen , smsen , internetten )
Je hebt gelijk Maria dat je de huisarts gaat bellen als je maandag nog niet ongesteld bent maar ook geen positieve test hebt.
Ja water is rustgevend he? Ik herken wat je zegt, ik kan ook helemaal genieten van aan het water zitten. Die rust is zo fijn!
Mijn buikje groeit inderdaad best aardig Tijgertje. Woensdag ga ik het op mijn werk zeggen maar denk dat veel collega’s dan al hun vermoeden uitspreken hihi!
Ja we maken elke week een buikfoto, zo leuk om het verschil elke week te zien. Het lijkt of ik nu wat ronder ga dragen maar ja dat kan volgende week zo weer anders zijn. Ben zo benieuwd dinsdag.
Agos dat Fleur zo bang was in de achtbaan, wat sneu.
Cochem hoor ik veel leuke dingen over, schijnt mooi groen ook te zijn of niet? Jammer dat Fleur veel moest huilen, krijsen en niet luisterde, kan me voorstellen dat dat voor jullie niet heel relaxed vakantie vieren was. Gaat het nu thuis weer beter?
Balen dat je ongesteld geworden bent. Ga je deze maand eerder beginnen met de ovulatietestjes of was je vorige maand ook al op tijd begonnen?
Wij gaan zo naar vrienden, lekker knuffelen met hun jongetje van 4 weken oud en daarna naar mijn zwager en schoonzusje, voetbal kijken. Fijne zondag allemaal!
He dames, hier ben ik ook weer eventjes vanuit de Belgische Ardennen
@Vlinder: Wat ga je hard, alweer 12 weken, heerlijk!!! Spannend om het op je werk te gaan vertellen, ook al vermoeden sommigen misschien al wel iets
@Tijgertje: Wat vervelend dat F. zo was op vakantie, kan me wel voorstellen dat het er dan niet gezelliger op wordt. Hopelijk gaat het nu thuis weer een stuk beter/rustiger! Hopelijk toch nog wat mooie & leuke momenten gehad op vakantie!
@Maria: Jeetje wat vervelend die onzekerheid en onduidelijkheid. Morgen maar snel de HA weer bellen en hopelijk kunnen die dan wat testen om te zien hoe het nu zit.
@MissMe: Wat leuk dat Joey al gaat stappen, dat is zo’n leuke fase Wat ga je hard alweer bijna 20 weken joh!!! Ben jaloers
@MiniMouse: Waar zijn jullie naartoe?
Ik mis de andere 2 dames!
Ilse, hoe is het nu met je?
En is Chelle nog aanwezig?
Hier nog lekker op vakantie. We zitten dus in België, in de Ardennen, provincie Luxemburg (onderin). We wandelen lekker veel met Saartje, die vindt het heerlijk, rennen door het bos, lekker plonsen in rivieren en beekjes en Bert bouwt op elk beekje dat we tegenkomen dammetjes haha. Vanmiddag/vanavond even zonder Saar weggeweest (voordeel van een huisje tov een tent) en in La Roche en Ardenne geweest. Mooi stadje, met een treintje het stadje rond geweest en daarna wat gedronken en toen een leuk restaurantje gezocht. Erg lekker gegeten en daarna nog even naar het kasteel gekeken, was helaas al dicht (dacht dat je er gewoon doorheen kon lopen, maar niet dus) en toen weer lekker terug naar Saartje.
Dinsdag gaan we kanoën op de Semois met Saar. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, want dat hebben we nog nooit gedaan. Saar is gek op water, dus ben benieuwd of ze er elke 3 meter uit wil springen haha. We gaan dus maar op tijd die kant op en doen een korte route, dan hebben we alle tijd als het een zooitje wordt haha. Ik zal later verslag doen
Verder is het hier weer afwachten, verwachting is vrijdag/zaterdag ongesteld te worden, als ik kijk naar het gemiddelde. Maar wie weet heeft de Belgische lucht ons wat moois gebracht, we gaan het zien!
En over 2 weken ben ik alweer jarig, 29 alweer… oef!
@Tijgertje: Plopsaland lijkt me ook heel leuk en Cochem is mooie omgeving! Jammer dat F. zo vervelend was. Een energievretende leeftijd nu he? Jammer van de ongi!
@Vlinder: haha ben benieuwd of je collega’s al wat vermoeden dan. Hoe ga je het vertellen? Nog met iets leuks erbij? Of gewoon zeggen?
@Noekie: de ardennen! Daar kreeg ik verkering met manlief en heeft hij me 7 jaar later ten huwelijk gevraagd. <3 Heb nog altijd een zwak voor die omgeving Geniet nog even van de vakantie!!
Hier toch een klein beetje roze verlies nu, dus ik wacht vandaag nog af. Had vanmorgen geen test meer voor handen dus nog niet weer getest. Als de boel vandaag niet doorbreekt ga ik morgen testen en bellen.
@Maria: Wat leuk Kwamen jullie elkaar hier tegen of waren jullie met vrienden op vakantie oid?
Hopelijk breekt je ongi nu dan gewoon door, dan heb je tenminste zekerheid, al is een zwangerschap natuurlijk leuker
We waren daar met een excursie van school. Survival & kamperen. Was erg leuk, fijne herinneringen aan
Heerlijk dat jullie nog lekker op vakantie zijn Noekie. Hebben jullie lekker weer? Gezellig dat Saartje er ook bij is! Ja in een huisje kan je haar rustiger alleen laten dan in een tent dan kan dat echt niet.
Veel plezier morgen met kanoën, benieuwd hoe het met Saar gaat, die wil vast elke keer zwemmen hihi!
Ik ga duimen dat de Belgische lucht jullie wat moois gaat brengen…
Oeh Maria dus toch een beetje roze verlies, heeft het nog meer door gezet vandaag?
Leuk dat je je man ontmoet hebt in de Ardennen en dat hij je daar ten huwelijk hebt gevraagd, kan me voorstellen dat je dan een zwak hebt voor de Ardennen.
Maria, ik ga het in ons werkoverleg bij de mededelingen zeggen. We zitten daar met 10 mensen dus heb ik gelijk een grote groep. Kan bijna niet wachten hihi! Weet bijna zeker dat veel mensen het vermoeden maar nu kan ik het nog bevestigen ook, als de echo morgen goed is. Vind het aan een kant toch best spannend morgen…
Ik duim voor je dat de echo goed is Vlinder!!
Hier nog steeds beetje roze maar zet niet door. Morgenochtend test doen en daarna rond lunchtijd de huisarts maar weer bellen. Dag 45 van mijn cyclus vandaag al…
:evil: :evil: :evil:
Ene kant boos dat m’n lijf er zo lang op liet wachten, andere kant blij met de duidelijkheid. Maar voel me wel dweil, huilerig en chaggo nu.
Jeetje maria, wat balen!! :hug:
Maria :hug:
:hug: voor jou Maria!
Wij hebben van een echo en combinatietest gehad.
De echo was zo mooi, ons kindje lag er zo mooi voor, heel rustig dus de nekplooimeting konden ze goed doen, die leek op het eerste gezicht goed. Nog wel even de meting in combinatie met de bloeduitslagen afwachten maar de echo mw. verwacht niks gek. Volgende week de uitslag.
Echt prachtig om het hoofdje te zien compleet met neusje en lipjes. Handjes en voetjes en ook de beide hersenhelften gezien, prachtig! En een heel goed kloppend hartje. Ik ben nog verliefder dan ik al was :inlove: !
Nog een gesprekje met de gyn gehad en afgesproken dat ik gezien mijn achtergrond gewoon bij de gyn blijf ipv naar de verloskundige. Maakt me niet uit, als de controles maar gedaan worden.
Vlinder, :inlove: fijn dat alles goed was!! En wat leuk die echo :mrgreen:
Ik nog 1,5 week, ben zooo benieuwd!
Wil jij weten wat het geslacnt is??
Watis het rustig hier?!
He meiden, ben bang dat het weer niet is gelukt, hele dag al hoofdpijn en net al beetje buikpijn, dus ongi zal morgen wel doorbreken ofzo…
Ff kort vanaf mobiel nu, in bed. Morgen gaan we weer naar huis, dus dan kom ik ff uitgebreider reageren.