Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Tijd voor een nieuw deel!!







Even voorstellen:

MariaMaria:

Ik ben Maria, 29 jaar en net in februari gestopt met de pil. Wij gaan voor een 2e wondertje.



Missme1:

Ik ben net 30 geworden in januari, ik ben nu 1,5 jaar getrouwd. En hebben ook nog een hond. We zouden graag een 2e kindje willen, mocht het niet lukken zijn we al gezegend met ons zoontje. Maar we zouden ons gezin met liefde uitbreiden.



MiniMouse:

Ik ben minimouse, 34 jaar, getrouwd en ben moeder van een zoon en een dochter!



Noekie:

Ik ben Janneke, 28 jaar en mijn vriend is 31. Mooie leeftijd dus om papa & mama te worden! Ik hoop voor mijn 30e mama te worden (in september word ik 29). Wij zijn nu ruim 5 jaar samen, waarvan we er ruim 4 samenwonen. Op 18 juni 2013 gaan we trouwen (dan zijn we precies 5,5 jaar samen) en in april zijn we begonnen om zwanger te worden van ons 1e kindje.



Vlinder75:

Mijn naam is Vlinder en ik ben 38 jaar. Woon samen met mijn vriend en we gaan in september trouwen :smiley: In december 2010 ben ik met de pil gestopt omdat ik heel veel last had van migraine. Mijn vriend was op dat moment werkloos en daarom zijn we pas in oktober 2011 begonnen om zwanger te worden. Helaas ben ik vorig jaar juli ernstig ziek geworden en mocht ik niet zwanger worden. Vanaf mei dit jaar mochten we er weer voor gaan.



Tijgertje1982:

Ik ben tijgertje ,ben 31 jaar, woon samen met mijn vriend van 38 en een Sharpei (hond). Sinds 18 april 2011 zijn wij de trotse ouders van een dochtertje (hebben we 22 maanden op moeten wachten vanaf het stoppen met de pil). Verder ben ik thuisblijfmama, dit mede door een reorganisatie op het bedrijf waar ik werkte.



Ilse78:

Ik ben Ilse, 35 jaar en heb reeds drie kinderen en wil graag nog een keer zwanger worden.





Deel 1

Ons showtopic!

Lijstje zal ik morgen even aanpassen, moet nu weg, vanavond pas weer thuis.

meld !

Meld! (En nog steeds niks geen nieuws hier… krijg zowaar een beetje hoop dat ik te vroeg getest heb gisteren…)

Ik meld me ook :smiley:



Blijft het toch nog spannend voor jou Maria, zolang je niet ongesteld bent is er altijd nog een kans dat je zwanger bent.



Hoe gaat het verder met iedereen?



Ik had vandaag vrij, echt een heerlijke dag gehad. Veel gedaan maar dat was ook wel weer relaxed omdat ik lekker de tijd aan mezelf had.

Straks komt een kennisje de verwarmingsketel schoonmaken, hopelijk duurt dat niet zo lang dat soort dingen zijn zo niet mijn hobby hihi! Gelukkig is mijn vriend thuis dus kan er bij blijven maar toch

Hoi meiden?



Ik ga mij afmelden hier!

Wij gaan er op z’n vroegst aug of sept weer voor.



Ik wil jullie allemaal veel succes wensen, zal af en toe nog wel even spieken hoe het met jullie gaat!



Liefs

Meld! ???

Jammer Sanny, maar misschien ook wel beter. Sterkte de komende maanden en succes als jullie er weer voor gaan. Leuk als je af en toe nog even komt spieken. :hug:

Meld!



Succes sanny!



Mariamaria, waar blijft die posi test :lol: :lol: :lol:

We hopen met je mee!



Truste :-*

MissMe, wat zou ik daar graag een foto van posten… maar ik wacht tot vrijdag. Dan heb ik mijn langste cyclus ooit afgewacht en durf ik pas weer te testen. Dus even paar daagjes wachten nog… (moeilijk… i know!)



Weltrusten!! :zzz:

Spannend Maria!! Laten we hopen dat je inderdaad te vroeg getest hebt, dus we houden goede moed!!



Hier is de ongi alweer ten einde, was wel een heftige deze x vooral de eerste dag, toen ik zag wat ik toen verloor deed dat me erg denken aan m’n mk, maar de dagen daarna waren gelukkig een stuk minder,dus dat stelde me weer gerust…



Ik heb mezelf wel voorgenomen om me niet meer al te veel bezig te gaan houden met zwanger worden, want achteraf merk ik het dat de afgelopen maand me wel heel erg heeft beziggehouden, terwijl ik zelf eigenlijk nooit eerder zo ben geweest… Heb nooit eerder m’n cyclus zo bijgehouden f zelfs ovutestjes gebruikt… ML zei ook al, pas maar op dat je zometeen niet schijnzwanger wordt,Hihi omdat ik er zo mee bezig was…



Ligt dit aan mij of komt jullie dit ook bekend voor?? En ook degene waarvan het niet de eerste zwangerschap is…

De maand voordat ik zwanger raakte ook hoor. Dat vond ML niet zo leuk.

Maar ik ben in beide gevallen maar 1 x niet zwanger geweest, en daarna was het raak.

Dus dan is de spanning er af (spanning van zwanger raken.)

Maar ik weet zeker, als ik na een x aantal maanden weer niet zwanger was geweest dat het mij ook erg bezig zou houden.



Het ergste is, sommige klussen iedere of om de dag en raken na maanden niet zwanger.

En wij hebben wederom na 1 vrij partij een posi test :oops: dat betekend dus uitkijken hierna!! Het is of goed getimed, of we zijn mega vruchtbaar. :oops:



Maria, ik snap het hoor! Je kan beter geduld hebben met een duidelijk resultaat. :inlove:



Vlinder, wat duurt 22 julie nog lang he!! Wanneer maak je een banner? Want zo kunen we niet onthouden hoe ver je bent :mrgreen:



Ik ga weer werken, daarna diner met 3 naaste collega’s en die ga ik het vertellen! Daarna volgen er vakanties en dan is de eerst volgende mogelijkheid augustus pas.



:-*

Ik ben er net zo erg mee bezig hoor. De eerste anderhalve week van m’n cyclus met wanneer komen die vruchtbare dagen nou, dan het punt dat ik wel genoeg wil klussen, en daarna die twee weken onzekerheid en láng wachten waarin ik mezelf helemaal gek maak of ik al kwaaltjes voel etc. En juist deze maand heb ik eigenlijk geen kwaaltjes, maar blijft tot nu toe de ongi ook uit. Zal vandaag eens een nieuwe test kopen, want heb niks meer in huis. En dan hopelijk vrijdagmorgen testen… (als het dan nog nodig is).

Lijstje is aangepast! Klopt alles zo? Vlinder, wat is jouw uitgerekende datum?



Hier ook veel mee bezig hoor, maar ik wil al jaren een kindje en nu is B er eindelijk klaar voor, dus nu kan ik ook niet meer wachten, maarja, ik heb weinig keus :slight_smile: En daarom gebruik ik ook ovu-testjes. Moet eigenlijk ook even gaan temperaturen, maar dat vergeet ik telkens. Ik ga de thermometer maar eens op t nachtkastje leggen, dan kan ik elke ochtend even temp opnemen.



@Maria: Spannend nog dus!!



Saartje wordt vandaag gesteriliseerd, ik heb haar net weggebracht. Mag haar vanmiddag weer ophalen, ben benieuwd hoe het dan met haar is!

Jammer dat je ons gaat verlaten Sanny maar denk dat het voor nu voor jullie samen wel even goed is om jullie kinderwens iets uit te stellen. Succes meid!

Leuk als je af en toe nog even komt spieken.



Spannend Maria! Morgen is het al donderdag…. Ik duim nog steeds.



Het zou mij ook erg bezig houden Minimouse. Goed dat je het probeert iets los te laten maar dat is best heel lastig. Iets wat je heel graag wil kan je nou eenmaal lastig los laten.



De banner is gemaakt meiden, ik wist niet hoe dat moest maar heb me er net even in verdiept… hij is gelukt :smiley:

Vanmiddag was de informatrice van moeders voor moeders er. Leuk gesprek gehad, testje gedaan die knal positief was en een wikkel deken gekregen voor deelname, echt leuk! A.s. maandag ga ik beginnen, ben benieuwd want dan ben ik nog geen 6 weken zwanger maar omdat de test gelijk heel erg opkleurde had ik meer dan voldoende hcg om nu al te starten.

Ik vind 22 juli zeker nog lang duren. Gelukkig hebben we allemaal bruiloft dingen gepland staan volgende week dan gaat die week lekker snel op hihi!



Gezellig dat je uit gaat eten en wat leuk dat je het gaat vertellen vanavond Missme, ben benieuwd naar hun reacties.



Noekie, mijn uitgerekende datum is 6 maart. Kan nog ietsje anders zijn na 22 juli maar dan geef ik het weer door. Hoe gaat het met Saartje inmiddels? Sneu he als je hond geopereerd moet worden.

Hihi, nou gelukkig om te horen dat ik niet de enige was, Hihi en dit was pas de eerste maand dat we er echt serieus voor gingen…nou dat beloofd wat,Hihi…

Nu had ik bij de vorige kids ook het geluk dat we snel zwanger waren, dus hopelijk duurt het nu ook niet al te lang



Maria, spannend hoor!! Ben heel benieuwd, hoop echt voor je dat je gevoel je deze maand misleid en je gewoon hartstikke zwanger bent :inlove:



Missme, veel plezier met het vertellen aan je collega’s!!



Vlinder, waar blijft je banner!!! Hihihi…



Noekie, is alles goed gegaan met Saar???

Ik heb een banner gemaakt Minimouse. Ik kan hem zelf wel zien als ik op het forum ben maar jullie dus niet begrijp ik? Geen idee hoe het dan werkt, ga ik morgen even uitzoeken heb nu geen geduld meer hihi!

Nu zie ik m!!! Hij is leuk!!!

Mooie banner Vlinder!!! Ik hoop die ook volgende maand te kunnen neerzetten… :smiley:



Saartje is vrij sloom, zeker voor haar doen. Af en toe een beetje gekreun en ik denk dat ze wel een beetje pijn heeft, ze wil wel graag slapen, maar blijft toch veel wakker en alert, ook al valt dr koppie af en toe bijna om. Ze wil wel steeds de wondjes likken (zijn er 3 met een plakkertje erover), dus ik heb maar even een medical pet shirt besteld, moet morgen komen. De hechtingen mogen er namelijk pas over 10 dagen uit en ze mag er niet aan komen.



Vanaf morgen ga ik weer ovu-testjes gebruiken :slight_smile:

Agos die Saartje, ik kan zo medelijden met een diertje hebben dan. Hoewel we geen huisdieren hebben ben ik wel een dierenvriend…



Ik hoop het ook voor je Noekie dat je zo’n banner hebt komende maand en natuurlijk de andere meiden ook.