Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Vlinder :inlove: banner! Banner! :mrgreen:



Noekie, arme saar!

Maria, ik ben benieuwd, wie weet hebjij ook een banner vrijdag!



Collega’s reageerde leuk :inlove:



Nu slapen :-*

Vlinder Mooie banner !



Sammy Jammer dat je ons verlaat , maar ik snap het wel hoor.



Minimouse Ik ben er ook veel bezig hoor. Je wil iets graag en dan hoop je dat het snel gebeurd. Ik weet ook goed wat wachten is. ( hebben 22 maanden op Fleur moeten wachten )…



Noekie Zielig van Saar dat ze nog zo sloom is … Hopelijk is ze morgen een stuk beter …



Maria Spannend dat er nog steeds geen ongi is …





Hier : Gister weer begonnen met ovutesten, was dag 8 van de nieuwe cyclus en gister had een donker streepje ( niet zo donker als de test streep ) en vandaag was hij al een stuk lichter ( probeer zo een foto in het sf te plaatsen ) Zal mijn ei dan al geweest zijn ?? Gister wel geklust.



Vakantie is ook geboekt. We gaan een weekje naar Duitsland…



Maandag heeft Fleur op het grote paard bij mijn schoonzus gereden en helpen met poetsen. Ze was totaal niet bang voor het grote paard, ze liep zelfs onder het paard door :shock: Zal zo de foto’s even in het SF zetten ( eerst even uploaden op de pc )

Aahh arme Saar, inderdaad zo zielig he, maarja het is voor een goed doel gebeurd die ingreep. Ze knapt er vast snel van op.



Vlinder, leuk nog even allemaal bruilofts dingen regelen, schiet voor jou ook alweer op!



Maria, hoe is het??? Nog steeds geen ongi hoop ik!



Tijgertje, pfff 22 maanden, vreselijk!!

Leuk!!! Ik ben echt een paarden fan! :inlove:

Ben benieuwd naar de foto’s!!!



Ik kan ook echt megakwaad worden als ik dan zo’n filmpje op facebook voorbij zie komen van die dikke vrouw op dat kleine paardje! Ik heb m zelf niet gezien en mocht m van ML ook niet kijken! Ik kan zo slecht tegen dierenleed!! Vreselijk! Hopelijk pakken ze die vrouw snel op! :evil:

Vanmorgen negatieve test. Snap er echt niks van. Maar goed, zal dan morgen wel worden?

Wat leuk Missme dat je collega’s leuk reageerden!



Heerlijk Tijgertje dat jullie naar Duitsland op vakantie gaan. Fijn om er even uit te zijn. Ik kijk zo even naar het showforum.



Dat filmpje heb ik ook gezien Minimouse, ik werd er ook boos van… Hopelijk pakken ze degene die deze belachelijke dingen doet.



Balen Maria dat je een negatieve test had. Morgenochtend nog een keer proberen, hopelijk was je nog wat te vroeg vandaag…



Ik heb weinig nieuws eigenlijk. Heb vanmorgen lekker gewerkt, vanmiddag een uurtje geslapen en net bij mijn schoonouders gegeten. Lekker makkelijk dagje hihi!

Morgen naar de bedrijfsarts om de opbouw van mijn uren te bespreken. Wat denken jullie… zal ik het vast zeggen tegen haar dat ik zwanger ben of nog even mijn mond dicht houden? Vooral met het ook op extra vermoeidheid lijkt het me goed als ze het weet ivm extra opbouwen maar ik loop daar vanwege mijn ziekte en daar heeft het zwanger zijn eigenlijk niks mee te maken… Ik twijfel…

Maria, ow wat balen zeg!! Grrr nog geen zekerheid! Hopelijk morgen wel



Vlinder, ik denk dat je het misschien wel moet zeggen, dan kan ze er misschien toch rekening mee houden… Het gaat hun in eerste instantie om je gezondheid, dus wellicht heeft ze nog handige tips om dit goed te kunnen combineren met je huidige herstel, je aantal uren en je zwangerschap, aangezien dit toch wel de meest vermoeide maanden zijn zo in het begin…

En ze hebben beroepsgeheim, dus mogen niks over je zwangerschap tegen je werkgever vertellen!

Ik ben het met minimouse eens, het gaat om jou en dit hoort er juist bij!!



Maria???

@Vlinder75 wrote:



Morgen naar de bedrijfsarts om de opbouw van mijn uren te bespreken. Wat denken jullie… zal ik het vast zeggen tegen haar dat ik zwanger ben of nog even mijn mond dicht houden? Vooral met het ook op extra vermoeidheid lijkt het me goed als ze het weet ivm extra opbouwen maar ik loop daar vanwege mijn ziekte en daar heeft het zwanger zijn eigenlijk niks mee te maken… Ik twijfel…




Vlinder, ik liep in 2009/2010 bij de bedrijfsarts vanwege mijn chronische darmziekte. Net op het punt dat ik weer volop aan de slag zou gaan, werd ik zwanger van mijn zoon. Gevolg: darmen weer overhoop en chronisch vermoeid. Ik heb het met de bedrijfsarts overlegd en hij adviseerde het de eerste weken op mijn darmen te gooien, dus nog niet aan mn manager te vertellen dat ik zwanger was. Dat kon altijd in een later stadium nog. Nu had ik wel een manager die achteraf echt niet blij was dat ik hem had “voorgelogen” zoals hij dat zei. Hij vond het belachelijk dat ik tot week 12 had gewacht, ook al legden zowel ik als de vrouwelijke P&O-er uit dat dit heel normaal is (de beste man had zelf niets met kinderen krijgen). Ik zou het in elk geval wel met de bedrijfsarts bespreken, en afhankelijk daarvan even kijken wat je doet met je leidinggevende. Eerlijkheid duurt het langste.

Hier nog steeds niks trouwens. Nog geen nieuwe test gedaan, want mijn darmen liggen behoorlijke overhoop en telkens als ik moet plassen, moet ik ook tegelijk… nou ja je snapt het misschien wel. Niet ideaal. Baal inmiddels wel van mijn lichaam :frowning: geen ongi, geen positieve test… geeft beetje stress merk ik.

Balen Maria dat er nog steeds geen duidelijkheid is voor je. Kan me voorstellen dat je onzekerheid niet fijn vindt. Misschien anders komende week even de huisarts contacten?



Ben vandaag bij de bedrijfsarts geweest en had me voorgenomen om het te vertellen maar ben er niet eens aan toe gekomen.

Ik kwam binnen zei ze ‘ik heb niet veel tijd dus zullen we dit dit en dit afspreken?’. Ging over nog niet verder opbouwen en even een pas op de plaats, ging ik mee akkoord en dat was het. Stond helemaal verbluft weer buiten maar goed het zij zo.

Nu hoef ik pas in oktober weer en als het eerder nodig is trek ik eerder aan de bel.



Hebben jullie plannen voor het weekend? Wij gaan morgen naar het afzwemmen van mijn nichtje, om half 8 's morgens al(!). En 's avonds komen vrienden bbqen. Zondag lekker niks gepland.



Fijne avond allemaal!

Hoi meiden,



Net terug van bij de gyne. Vruchtje is amper 3 mm :? Kun je nagaan hoe mis het al een paar weken ging :?



Maandag om 10uur moet ik binnen voor de curettage. Denken jullie dan eens aan mij aub?



Nadien moet ik een keer mijn menstruatie krijgen en dan gaan we er terug voor. Kom ik weer lekker bij jullie schrijven.



Zijn er intussen al zwangeren bij gekomen?



Fijn weekend

Ilse, wat naar allemaal zeg. Natuurlijk denk ik aan je. Sterkte!



Vlinder, wat kan de huisarts voor mij betekenen? Moet ik niet gewoon wachten tot de ongi komt? Of kan er iets mis zijn dan?

Hey Ilse, ach meid wat vreselijk zeg!! Hoe voel je je verder??

Tuurlijk zal ik aan je denken! Lekker even de tijd nemen daarna om te herstellen, want het is best pittig! ga je onder narcose? of alleen plaatselijk? En kom dan maar weer gezellig met ons mee schrijven hoor! :hug:



Vlinder, jammer, maar goed dat je even pas op de plaats moet maken, kan je lekker rustig aan doen!



Maria, wat balen zeg!!! Hopelijk houden je darmen zich snel rustig zodat je snel 1 ding per x kan doen, hihi

En hopelijk heb je snel zekerheid! Want dit is ook zenuwslopend!!



Morgen werken, gelukkig nu weer even mn laatste zaterdag, en zondag niks!

Onder narcose Minimouse

Meiden, ik heb duidelijkheid…



ben ongesteld geworden :frowning:

Nou :frowning: balen!!

:hug: balen Maria!!! :hug:



Gaan we samen weer op naar de volgende ronde!

Ilse Wat een naar nieuws ! Heel veel sterkte maandag ! :hug:



Vlinder Eigenlijk toch best goed nieuws dat je nog niet verder op hoeft te bouwen? Als er iets is , kan je gewoon aan de bel trekken. Maar ik zou ook verbaasd zijn als ik zo snel weer buiten stond. Nu lekker genieten van het mooie weer en de kleine uk die in je aan het groeien is…

Is het nichtje geslaagd voor het afzwemmen ?



Maria Balen van je negatieve test en al die spanning die het meebracht. Gaan je gewoon met ons mee naar de volgende ronde…





Hier Gister eerst naar de jaarmarkt geweest hier in het dorp, daarna op de fiets naar Utrecht. Lekker geshopt, F is weer klaar voor de zomer met korte broeken , jurkjes en shirtjes ( als ze geen groeispurt krijgt ) Daarna lekker in de tuin gezeten. Vandaag pakken we alles op en gaan we naar de tuin van mijn schoonmoeder ( hele grote tuin , dus hond kan lekker lopen en de kleine meid in het zwembad , mama lekker van de zon genieten, huis staat te koop en woont nu dus niemand, lekker het rijk alleen voor ons drietje en geen gezeur van onze buren )



EN ::: Ik had gisteravond een knalpositieve ovutest. De streep was nog donkerder dan de controlestreep :dance: Gisterochtend heel vroeg al geklust , gisteravond ( voordat ik de test deed ) nog geklust ( zou het in het weer zitten dat je meer zin hebt ?? ) en dan vandaag ook nog maar even voor de zekerheid … :oops:



Dus dames , geniet van het mooie weer , de kleine ukkies die aan het groeien zijn in de mooie buiken en van elkaar ! X

@Tijgertje: Met zulk weer heb ik juist helemaal geen zin, veel te warm in huis, bleh! Maar ben gister ovu-test vergeten te doen. Hier gaan we nu weer om de dag klussen, want als ik uitga van vorige maand komt mijn ei er halverwege deze week aan.



@Maria: Balen zeg :frowning:



@Vlinder: Wel fijn dat je voorlopig nog rustig aan kunt doen, zeker nu je zwanger bent is dat wel erg fijn volgens mij!



@Ilse: heel veel sterkte morgen meid, ik zal aan je denken :hug: :hug:



Geniet lekker van het weer dames, ga ik ook doen vandaag. En ondertussen verder met fotoboek van de bruiloft en idee voor nieuw bedrijfje en nieuwe pc aan het uitzoeken en vanmiddag/vanavond heb ik een verjaardag :slight_smile: Tot later dames!

Sterkte morgen Ilse, ik ga ook aan je denken :hug:!



Balen dat je ongesteld bent geworden Maria… ik dacht misschien kan de dokter bloed prikken zodat ze eventuele zwangerschap daar in konden zien, misschien dat je hcg nog niet hoog genoeg was voor de testjes maar toen werd je ongesteld.



Tijgertje, hopelijk hebben jullie de ovulatietest goed benut. Het grote wachten gaat weer beginnen… Ik ga weer duimen.



Op zich vind ik het ook niet erg dat de bedrijfsarts zo relaxed deed maar ik vond het zo gek dat ze geen tijd had en ik letterlijk met 2 tellen weer buiten stond.

Ja mijn nichtje is geslaagd voor het afzwemmen. Was zo schattig! Ik raak daar dan ook ontroerd van, al die kindjes, die spanning bij ze, echt mooi vind ik dat.



Leuk Noekie dat je met het fotoboek bezig bent geweest, lukt het een beetje? Wat voor nieuw bedrijfje zou je willen beginnen?



Ik heb vandaag tot 14.00 uur geslapen. Heel even tussendoor ontbeten maar daarna weer naar bed gegaan. Was zo beroerd, maar toen ik daarna wakker werd ging het weer goed. Denk een combinatie van de warmte, mijn schildkliermedicijnen en zwangerschap.

Komende week heb ik mijn proef make up en gaan we kijken voor mijn trouwboeket en corsages. Ben benieuwd, heb er zin in!