Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Hoi hoi, wat is het lekker rustig hier! Iedereen van het zonnetje aan het genieten??



Hier zit V onder de waterpokken, arm schaapie! Ze is er echt goed ziek van, dus vandaag ben ik ook thuis gebleven van werk.

Verder weinig nieuws te melden, zit nu toch in de “nutteloze” periode, hahaha!

Zielig voor V. Hopelijk is ze er snel vanaf. Ik heb gehoord dat je je kind dan in zemelenbad moet zetten ( schijnt te helpen tegen de jeuk) ??



Hier inderdaad van het mooie weer aan het genieten. Morgenochtend even werken en dan 's middags boodschappen doen. Donderdag naar oud veluwse markt in Barneveld…



Hier nu in de wachtdagen… Volgens mij heb ik een blaasontsteking, veel naar het toilet moeten en dan maar kleine beetjes plassen, tijdens het plassen ook branderig gevoel. Morgen maar even cranberrysap halen…

Minimouse, ach… Arm ding, hopelijk is ze er zo vanaf!!

Tijgertje blaas ontsteking, oei! Snel een receptje halen dan!



Ik was maandag erg :sick: dus ben na paarvuur werken naar huis gegaan, en gister weer een goede dag en lekker naar het strand gegaan met j. En opa en oma.



Vandaag en morgen werken en dan weekend! :lol:

Wat zielig voor jullie meisje Minimouse, beterschap voor haar!



Merk je al verschil met de cranberry sap Tijgertje? Lastige klachten zijn dat altijd.



Balen dat je zo misselijk was Missme, goed dat je naar huis bent gegaan. Heb je er daarna nog last van gehad?



Met mij gaat het goed. Afgelopen dagen wat bruiloft dingen geregeld en ook van het zonnetje genoten, was zo fijn!

Verder ben ik elke dag erg misselijk en ga als ik uit mijn werk kom even een uurtje slapen, anders trek ik het niet tot de avond. Geeft niks hoort erbij maar kan mezelf soms zo in de weg zitten op mijn werk met de misselijkheid en moeheid.



Hoe gaat het verder met iedereen?

Ilse hoe is het nu ?



Vlinder gelijk heb je hoor dat je even gaat slapen.



Ik heb nu cranberrysap en de nieuwe tabletten van roter. Branderig gevoel is minder maar nog veel plassen ( maar dat kan dan weer komen omdat ik zoveel sap drink)

Vlinder en Missme, jullie hebben dus flinke zwangerschapkwaaltjes, hihi heerlijk!!



Tijgertje, hoe gaat het met de blaasontsteking?? Heeft de cranberry sap geholpen? Bij mij werkt dat vaak wel, of als ik het voel aankomen dan neem ik vaak een bruistablet vitamine C, dat helpt ook goed.



Vero knapt langzamerhand weer wat op, ze krijgt weer praatjes en ligt niet de hele dag meer op de bank… Vanavond heeft ze in een havermoutbad gezeten en dat vond ze erg prettig ( was wel een gevecht om dr erin te krijgen)

Verder lekker druk met werk enzo, zelf zo druk dat ik nog maar weinig denk aan zwanger worden… Ach zal vast wel weer komen zodra de vruchtbare dagen er aan komen.

He dames, ben ik ook weer even. Heb eindelijk een paar trouwfoto’s in het showforum gezet :slight_smile:



Hier weer middenin de vruchtbare dagen, dus druk aan de klus :wink: :mrgreen: Hopelijk met succes deze ronde!!



@Ilse: Hoe gaat het nu met je? :hug:

@MiniMouse: fijn dat ze alweer opknapt!

@Vlinder: Flink zwanger dus :wink: :mrgreen:

@Missme: Jij ook hihi, leuk! (alhoewel de kwaaltjes zelf niet zo leuk zijn)

@Tijgertje: Sterkte met je blaasontsteking of wat het ook is, hopelijk snel voorbij!



Is het erg als je een dagje een foliumzuurtablet vergeet? Heel af en toe vergeet ik er een te nemen… Zijn zo groot dat ik het met een lepel vla/yoghurt doe, anders krijg ik het niet weg (ik heb veel moeite met pillen slikken, paracetamol moet ook in 4 stukken anders lukt het niet…), dus soms vergeet ik dat een keer, vooral als ik geen toetje neem. Kan dat kwaad denken jullie? Misschien moet ik er gewoon een wekker voor zetten ofzo…

Zolang je nog niet zwanger bent , kan het geen kwaad om er af en toe eentje te vergeten…



Ik geloof dat het evasin ( of je het ook mag schrijven) heet, die heeft kleine tabletjes. Ik kan ook geen grote pillen slikken, dus ben op zoek gegaan naar kleintjes…



Ik zelf slik ze vanaf mijn eisprong en als ik dan ongi word stop ik weer tot mijn eisprong. Want als ik net als bij F. moet doorgaan, slik ik 22 maanden foliumzuur terwijl ik niet zwanger ben… :roll:

Ik heb van die mama plus capsules met visolie. Ik lust geen vis, dus zo krijg ik dat ook meteen binnen en alle vitamientjes :slight_smile: Ik las dat het beste is om al 8 weken voor een zwangerschap foliumzuur te slikken, dus ben al sinds april nu die dingen aan het slikken. Doordat het alles bij elkaar is, kan het ook geen kwaad, krijg gewoon mn dagelijks vitamineboost zo :wink:

Wat fijn dat Verolyne al wat op knapt Minimouse. Heeft het havermout bad geholpen tegen de jeuk?



Leuk Noekie, ik ga zo even in het showforum kijken!

Oh spannend dat je middenin je vruchtbare dagen zit :smiley:



Lijkt me geen probleem als je de foliumzuur een dagje vergeet, maar als je zwanger bent denk ik dat je het wel echt elke dag nodig is.

Ik zal zo een fotootje van mijn proefmake up in het showforum zetten, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Vlinder, ja gelukkig knapt ze alweer wat op! De plekjes blijven wel nog duidelijk aanwezig en zijn ook lang nog niet allemaal in gedroogd, maar ik merk aan haar dat ze zich beter voelt.



Leuk!! Ik ga zo gelijk even in het SF kijken



Veel klusplezier Noekie!! Hopen dat het positief resultaat heeft.



Ik heb nu ook al een paar dagen geen fz meer geslikt, Maar volgende week begin ik weer

Hoi meiden,



Ben ik nog een keer. Het gaat goed met me. Heb een paar dagen last gehad van de narcose ( misselijk en moe) en ook wel wat down geweest.

Nu gaat het beter. :stuck_out_tongue: en kijken we weer vooruit. We gaan een menstruatiecyclus tussenlaten en dan gaan we er weer voor.



Wil jullie allen nog eens bedanken voor de steun die ik hier kreeg en vond :-*

Zijn er intussen al nieuwe zwangeren?

Hi Ilse,



Goed om te horen dat het nu weer wat beter met je gaat! En indd langzamerhand weer de draad oppakken en dit een plekje geven… Weet heel goed hoe je je voelt! Wij zijn na de mk eigenlijk gelijk weer gaan klussen en het was ook gelijk weer raak, maar ik was toen nog niet zoveel weken als jij was, dus ik begrijp het wel dat je nu eerst nog even wilt wachten!

:hug:



Hier heb ik mn vruchtbare dagen volgens mij al gehad zonder dat ik het gemerkt heb! Dus ik vrees dat ik ook deze maand weer geen positieve test heb… Gek eigenlijk, maar heb er helemaal niet bij stil gestaan… Ach ja dan maar op naar de volgende maand en hopelijk krijgen we dan toch een mei kindje :inlove:

@MiniMouse wrote:

Hi Ilse,



Goed om te horen dat het nu weer wat beter met je gaat! En indd langzamerhand weer de draad oppakken en dit een plekje geven… Weet heel goed hoe je je voelt! Wij zijn na de mk eigenlijk gelijk weer gaan klussen en het was ook gelijk weer raak, maar ik was toen nog niet zoveel weken als jij was, dus ik begrijp het wel dat je nu eerst nog even wilt wachten!

:hug:



Hier heb ik mn vruchtbare dagen volgens mij al gehad zonder dat ik het gemerkt heb! Dus ik vrees dat ik ook deze maand weer geen positieve test heb… Gek eigenlijk, maar heb er helemaal niet bij stil gestaan… Ach ja dan maar op naar de volgende maand en hopelijk krijgen we dan toch een mei kindje :inlove:






Dank je Mm, maar hoe wist je dan wanneer je vruchtbare periode was?

Goed om te horen dat het goed met je gaat Ilse! Knap van je dat je alweer vooruit kan kijken en er na de volgende menstruatiecyclus er alweer voor gaan. :hug:



Wat fijn Minimouse dat jullie dochter weer op knapt!

Hopelijk drogen de plekjes met het mooie weer sneller in.

Oh dat je vruchtbare dagen zomaar aan je voorbij zijn gegaan, zal je zien dat het nu toch ineens raak zou zijn hihi! En anders inderdaad volgende maand.



Ikzelf voel me goed. In het weekend kan ik het lekker rustig aan doe waardoor ik me ook minder beroerd voel lijkt wel. Daarbij kan ik het weekend makkelijker tussendoor eten dan op mijn werk ik denk dat dat ook wel scheelt qua beroerd voelen.

Nog een weekje wachten en dan heb ik de eerste echo al… spannend!

Spannend vlinder!! Gaat echt snel he!

Ja als je tussendoor iets kan eten dan scheelt dat wel, ik nam altijd van die kleine LU crackertjes mee die ik dan tussendoor op werk op at.



Ilse, ja geen idee, hihi we zijn gewoon gaan klussen en omdat het hormoon dan nog in je lichaam zit ben je sowieso extra vruchtbaar en dat is bij mij blijkbaar ook zo geweest want ik was daarna gelijk zwanger!

@MiniMouse wrote:

Spannend vlinder!! Gaat echt snel he!

Ja als je tussendoor iets kan eten dan scheelt dat wel, ik nam altijd van die kleine LU crackertjes mee die ik dan tussendoor op werk op at.



Ilse, ja geen idee, hihi we zijn gewoon gaan klussen en omdat het hormoon dan nog in je lichaam zit ben je sowieso extra vruchtbaar en dat is bij mij blijkbaar ook zo geweest want ik was daarna gelijk zwanger!






Extra vruchtbaar omdat het hormoon in je lijf nog zit :think:

Nog nooit van gehoord. Zei jouw gyne dat?

Hi meiden,



Ik ben inmiddels snot verkouden, heb wel mee gelezen, maar niet gerageerd, sorry!!



Vanavond echo gehad, en was helemaal goed, ben zoooooo blij :inlove:

20 januari uitgerekende datum, 1 dag voor mijn verjaardag.

Geloof dat ik nu pas echt blij ben :mrgreen:



Vlinder, jij ook bijna echo toch?

Dames, even een teken van leven van mijn kant. Alles gaat goed. Baalde wel afgelopen maand dat het niet raak was, maar inmiddels gaan we al weer richting de vruchtbare dagen gelukkig. Nieuwe ronde, nieuwe kans. Verder gewoon genieten van het mooie weer, nieuwe opdrachten voor m’n bedrijf en natuurlijk m’n lieve kleine ondeugende mannetje, die nu wel heel groot wordt. Hij slaapt sinds deze week zonder luiers 'snachts!! trotse mama :mrgreen:

Mini mouse fijn dat het beter gaat met je dochtertje.



Maria Succes met klussen !



Ilse Gelukkig dat je je eigen al een stuk beter voelt. Ik heb ook gehoord dat je dan meer vruchtbaar bent.



Vlinder Spannend bijna de echo !



Hier laatste wachtdagen aangebroken. Zo even het zwembadje op zetten voor de kleine meid. Net mams opgehaald uit het ziekenhuis. Die heeft gister een borstverkleining gehad ivm haar 3 hernia’s. Ze is van E85 naar cup b of c gegaan… Verder bezig met het zindelijk maken van mijn kleine meid…