Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

He dames, even vanaf mobiel hier, in het zonnetje :slight_smile:



@Tijg: spannend! Nog een klein weekje wachten voor jou!

@Maria: succes met klussen! En wat goed zeg, zo jong al 's nachts zonder luier!

@Missme: wauw, alweer 12 weken!

@Ilse: fijn dat je alweer wat beter voelt, hopelijk is het snel raak en blijft die wel plakken!

@Vlinder: wanneer heb je de echo? Spannend joh!



Hier weer aan het oppassen, tweeling slaapt en peuter speelt buiten om me heen. Zo misschien ff badje opzetten. Er zit hier richting de buren maar een halfhoge schutting, dat vind ik echt niks. Zie je elkaar de hele tijd zitten, Voel me continu bekeken dan. Niet aan mij besteed dit. Nog een half jaartje, dan stop ik ermee. Straks eerst een maand vrij, heerlijk! Zelf 2 weken naar de Ardennen en daarna is het gezin nog 2 weken weg. Heb dan nog wel mn bedrijfje natuurlijk, maar dat valt nog wel mee qua werk. Nog 4 weekjes tot de vakantie!

Ik sleep ook overal de LU crackertjes mee hihi! Moet zeggen dat ik me best wel beter voel overdag. Zo lukt het me dan weer wel om het op mijn werk niet eerder te hoeven zeggen.



Super Missme dat jullie een goede echo hebben gehad, kan me voorstellen dat je nu echt blij kan zijn :dance: .

Oh 1 dag voor je verjaardag uitgerekend, dat zou een lek cadeautje zijn :smiley:

Sterkte met je verkoudheid! Ik heb a.s. maandag de eerste echo.



Wat goed Maria dat jullie zoontje zonder luier slaapt 's nachts, kan me voorstellen dat je trots bent!

Succes met klussen!



Jeetje Tijgertje dan heeft je moeder een flinke borstverkleining gehad, voelt ze zich redelijk?

Wat leuk dat jullie jullie meisje zindelijk proberen te maken, weer een stap he maar groter wordenā€¦ Geeft ze al een beetje aan wanneer ze moet plassen?



Ik kan me voorstellen Noekie dat je je bekeken voelt als de schutting half-hoog is en de buren in je tuin kunnen kijken, zou ik ook hebben.

Oh heerlijk nog 4 weken en dan vakantieā€¦ lekker vooruitzicht! Ikzelf moet nog 2 maanden werken, pfff!



Vrijdag ga ik mijn trouwjurk passen, zoveel zin in! Fijne avond allemaal!

@ Vlinder : Ze voelt zich redelijk en heeft weinig pijn.

Is inderdaad weer een grote stap voor onze kleine meid, maar ze geeft het aardig goed aan hoor. Nu met dit mooie weer loopt ze in haar blote billen en staat het potje klaar zodat ze gelijk kan gaan zittenā€¦



Vandaag had ze " een ongelukje" ( ze liep naar buiten, gaat op de hurken zitten en op de tegels in de tuin plassen) Dus ik vertel haar rustig dat dat niet netjes is en dat het hoort op het potje of de grote mensen wc. Het antwoord van haar toen ik vroeg of ze mama begreep " ja mama ikke snap maar Balou en Kari ( onze honden) doen ook plas buiten ā€¦ Wat moet je daar nog op zeggen ?? Hahah???

Hahahah Tijgertje ja wat moet je daar op zeggen :smiley:

Goed trouwens dat ze het goed aan geeft, dan is ze er ook wel aan toe denk ik. Succes!

Hoi hoi, was ik weer! Afgelopen dagen best druk geweest, dus moet echt even teruglezen, hihi



Ilse, ja dat kan wel hoor! Zelfs de vk zegt het hier nog even extra na de bevalling dat je moet oppassen, omdat het hormoon nog in je lijf zit heb je een vergrote kans op een zwangerschap. Het is dus echt geen fabeltje



Maria, succes met klussen!! En wat goed dat hij zonder luier slaapt!

Tijgertje. Wat goed zeg dat ze al zo jong zindelijk is, kwam ze hier zelf mee of hebben jullie er gewoon strak op gezetenā€¦ Hier zit V ook af en toe op het potje en dan plast ze wel, maar ze wil absoluut niet in dr blote billen lopen!



Missme, wat geweldig!!! Heerlijk zeg!! Bijzonder moment zeker weer!



Noekie! Heerlijk bijna vakantie, wij gaan ook pas 16 aug dus ook heel laat, maargoed dan hebben we nog wat om naar uit te kijkenā€¦en bikkelen we gewoon nog even lekker door! Hihihi!!!



Verder dan nog even ditā€¦

ow meiden ik moet jullie echt even wat vertellenā€¦ Pfff ik heb jullie advies/mening nodigā€¦ Ik heb een klant, een ontzettend knappe man, die bij mij altijd zn reizen boekt voor zn gezin. Omdat we best amicaal met elkaar omgaan heeft hij me toegevoegd op facebook. Nu kreeg ik zondag van hem een berichtje dat hij me iets moest vertellenā€¦ Hij vindt me leuk! En niet zomaar leuk, maar hij denkt constant aan me!! En het vervelende is, dit gevoel is dus wederzijds!!! Owww ik schaam me zo en ik snap ook echt niet waar dit vandaan komt want tussen mij en manlief gaat het supergoed!!!

Ondertussen kletsen we bijna de hele dag doorā€¦ Maar ik kan dit gewoon echt niet over mn hart verkrijgen om vreemd te gaan! Maar ondertussen wordt het gevoel steeds sterker!! Ik moet dit afkappen, maar pffff tis zo lastig! Hellup!!!

@Minimouse:





Persoonlijk zou ik zeggen, niets mee doen. Maar misschien ben ik niet zo avontuurlijk aangelegd wat dat betreft. Je weet nu wat je hebt, je bent er gelukkig mee volgens mij, je bent bezig met een 3e kindje. Ik weet niet hoe goed je die man kent, maar een verliefdheid is natuurlijk wat anders dan echt samenwonen en alles erop en eraan, mocht je dat voor je zien met deze man.



Stel dat je wat afspreekt met deze man en het leidt tot vreemdgaan en je man komt erachter. Dan gaan jullie misschien wel uit elkaar, de kinderen zitten er tusseninā€¦ Dat wil je niet, zeker niet met zulke jonge kinderen en wellicht een 3e op komst. Persoonlijk zeg ik dus, afkappen die handel en enkel zakelijk nog contant mee, verder niks. Maargoed, ik zit niet in hetzelfde schuitje en ken je situatie en relatie niet met je man en die andere man. Verliefd worden op iemand tijdens een relatie kan iedereen gebeuren. Of je er wat mee doet is een heel ander verhaal.

Minimouse:

Ik deel de mening van NoekieĆ¢ā‚¬Ā¦ Persoonlijk zou ik ook zeggen niks mee doen. Je schrijft dat het tussen jou en je man supergoed gaat en jullie willen voor een derde kindje gaan, waarom zou je dat op het spel zetten? Ik kan begrijpen dat je gevoelens verwarrend voor je zijn en dat je de aandacht van deze man misschien ook spannend vindt maar toch zou ik proberen om het contact los te laten. Het is het niet waard als je een goede relatie hebt om die op het spel te zetten.

thanks meiden,

Jullie hebben ook gelijk! Ik ben superblij met mn man en we zijn ontzettend gelukkig nu! Het zou het ook niet waard zijn, aangezien het toch tot niks zou leiden, omdat hij ook in dezelfde situatie zit, hij heeft ook een vaste relatie en een kind.

Nog een paar weken en dan ben ik toch een aantal weken weg, dus dan kan ik hem sowieso niet spreken, dus dan lost het zich hopelijk allemaal vanzelf wel op, dat heb ik hem vanmiddag ook gezegdā€¦ We hebben even gebeld en eigenlijk hadden we toen gewoon een platonisch vriendschappelijk gesprekā€¦ Denk dat het nu gewoon de spanning en de flirt is, maar verder niks.

Thanks meiden voor jullie advies!! :slight_smile:




Hoe is het verder met jullie??

Ik ben nu lekker even een paar daagjes vrij! Morgen is Justin zn laatste schooldag dus we gaan wel even wat leuke dingen met hem doen. En zaterdag nog een dagje werken

Jullie nog plannen?? Xxx

Hier weer laatste dagje oppassen deze week. Morgen is voor mn bedrijfje, dus lekker uitslapen en starten als ik zin heb :smiley: En rond een uur of 5/6 vertrekken we richting Landgoed Avegoor (bij de veluwe) en Saar mag mee! We hadden voor de bruiloft van mn zussen een overnachting daar gehad en zelf nog een nachtje eraan geplakt, dus heerlijk weekendje weg met heerlijk weer!!! En vandaag zijn we alweer een maand getrouwd!

Heerlijk! Geniet ervan Noekie!!!

Justin kwam gillend van enthousiasme het schoolplein oprennen, VAKANTIE!!! Dus nu is het echt begonnen! Morgen gaan we naar Corpus en zondag naar de open dag van Feyenoord!

Ik kan me voorstellen dat Justin helemaal blij is dat hij vakantie heeft, het is ook een lang jaar geweest he? Leuk dat jullie na Corpus gaan, lijkt me ook interessant. En zondag de open dag van Feyenoord, altijd gezellig ook.



Heerlijk Noekie dat je het morgen rustig aan kan doen en dan een nachtje weg gaat met zijn drietjes, leuk cadeau! Veel plezier alvast!

En alweer een maand getrouwd dat gaat echt snel he?



Ik heb ook lekker een paar dagen vrij. Was vandaag al vrij en hoef pas

woensdag weer te werken. Ga allemaal gezellige dingen doen.



Vandaag gerommeld hier en even bloed gaan prikken, net bij mijn schoonouders gegeten die gaan op vakantie morgen.

Morgen ga ik mijn bruidsjurk passen :smiley: en daarna naar de kapper, klein stukje er af weer. Zaterdag en zondag geen plannen maar dat komt vast nog wel. Maandag de eerste echo :dance: en dinsdag naar de internist.

Zo meiden, ik krijg geen mailtjes meer van het forum, maar zie dat ik weer veel heb gemist. Moet ook eerlijk zeggen dat computeren nu op een lager pitje staat door het mooie weer. De spaarzame computeruurtjes besteed ik eigenlijk eerder aan mā€™n mail en mā€™n blog dan dat ik de rest doe.



Ben vanmorgen bij de fysio geweest voor rugklachten en mag een drie-maanden-programma gaan doen met twee keer per week fysio-fitness. Erg fijn!



Minimouse:

Ik ken het gevoel, heb ooit in hetzelfde schuitje gezeten met een collega. Was wel voordat we trouwden en een kind kregen. Ik ben er wel op ingegaan, maar achteraf zeg ik: het was de spanning en de stress in mijn relatie niet waard. Het viel tegen, werkrelatie met die collega raakte verstoord en Vriend kwam erachter. Hij heeft me vergeven, maar het heeft lange tijd tussen ons ingestaan. Dus uit ervaring zeg ik: niet doen. Geniet van de flirts, maar ga niet verder. Gebruik die spanning door het om te zetten in je relatie en probeer verder wat afstand te bewaren van deze man. Succes & sterkte!!

100% eens met minimimouse.



Vandaag lekker naar het strand geweest, door komende tandjes dus 2 rot nachten achter de rug!



Fijn weekend allemaak geniet vd zon!



Vlinder, maandag :inlove:

@ Minimouse

Ik zou verder niet op die man ingaan ook al is ie heel leuk. Je weet nu wat je wat hebt ( een lieve man en kinderen waar je het goed mee hebt) Stel dat je het wel probeert met hem en het valt tegen ( dan blijkt ie toch niet zo leuk te zijn ) heb je wel " je veilige basis weggegooid".

Ik zou gewoon proberen om het zakelijk te houden met klein leuk gesprekje, maar wel zakelijk en prive gescheidenā€¦




@ Vlinder nog twee daagjes in spanning !? :pray:



Hier 2 dagen te vroeg, ongi barste vanmorgen los en niet zoā€™n klein beetje ook. Heb echt flinke buikpijnā€¦ Als het volgende maand weer te vroeg begint, baal ik wel want dan valt het precies in de vakantie :frowning:

Tijgertje, balen zeg dat de ongi is gekomen!

Op naar de volgende ronde dan maar



Maria, hopelijk werkt het en zijn je rugklachten snel minder!



Thanks meiden, jullie hebben gelijk, het is het ook allemaal niet waard! Heb hem al bijna niet meer gesproken, de flirt is leuk, maar verder zal en kan het tot niks leidenā€¦ Jeetje, ben wel weer een ervaring rijker, heb dit nog nooit eerder meegemaakt.



Fijn weekend allemaal verder! Xxx

Ook ik kreeg geen meldingen meer dat er reacties warenā€¦ Straks even kijken of ik per ongeluk iets uit heb gezet ofzo.



Tijgertje, balen van je ongesteldheid! Hopelijk verspringt het volgende keer dan net iets zodat je het niet op vakantie bent.



Wat is het heerlijk weer he meiden, ik word er zo blij van hihi!

We gaan straks bij vrienden op kraambezoek, jongetje is woensdag geboren, heb er zin in!



Afgelopen vrijdag mijn trouwjurk gepast en waar hij eerst nog flink moest worden ingenomen is dat nu niet meer nodigā€¦ is dat wat he? Wel van boven ietsje maar niet rond mijn middel/buik.

De mw. van de bruidsmodezaak had vorige keer en nu mijn maten opgenomen en ik blijk gewoon al 6cm gegroeid, nu alā€¦ Best veel he vinden jullie niet? Niet dat het me uit maakt hoor, ik zie er eindelijk niet meer heel dun uit maar het klonk met pas 7 weken zwangerschap.



Morgen de echoā€¦ kijk er naar uit maar vind het ook wel een beetje spannend eerlijk gezegd.

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!

Heee dames! Wij zijn weer terug van ons weekendje weg. Was erg lekker, ook erg warm en hier thuis ook 29 graden, smelt. maargoed, wel genoten!



@Vlinder: spannend morgen!!! En je trouwjurk gepast, leuk! Hopelijk past die over 2 maanden nog!! Kunnen ze hem makkelijk vermaken?

@Tijg: jammer zeg van de ongi :frowning:

@Missme: nachten al beter inmiddels of nog steeds slecht door de tandjes?

@Maria: Hopelijk helpt de fysio!



Hier vanmorgen bloed, dus ik ben bang dat de ongi door gaat komen. Maar het was alleen vanmorgen een beetje en sinds vanmiddag helemaal niks roods meer gezien. Ook niet echt hoofdpijn of buikpijn, wat ik normaal wel heb met ongi, dus ik weet het niet zo goed. Maar ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo. Nouja ik hoop dus maar dat het innestelingsbloed is :pray: Nog een paar dagen wachten of de ongi verder door gaat brekenā€¦

Ff kort, zit op terrasje in Amsterdam. Nu toch doorgebroken helaas :frowning:

Vlinder??? Vertel hoe was het??



Noekie, balen. Met joey alweer beter!