Vlinder Hoe was je echo ??
Leuk trouwjurk passen ! Kunnen ze hem nog vermaken als je toch sneller gaat groeien ?
Missme Fijn dat het Joey weer beter gaat…
Noekie Balen van je ongi ! :hug:
Hier Zwembadje van het weekend op gezet, blijkt hij lek te zijn, kwam nieuw uit de doos, nu maar iedere keer lucht bij pompen want er zit bijna 861 liter water in… Zaterdag halve dag zonder water gezeten. Gisteravond bijna 2 uur zonder stroom, weet niet in wat voor dorp we wonen hoor… Zaterdag en zondag heel veel bloedverlies gehad en gister helemaal niks meer , vind het een beetje raar ( 2 dagen om ongi te zijn) :think:
Gister bij de huisarts geweest omdat ik vanaf woensdag al flinke pijn in me pols heb en die blijkt nu overbelast te zijn. Moet week rustig aan doen en als het niet over is gaan ze verder kijken…
Straks om 10 uur met F. naar de huisarts want ze vind haar toch iets te stevigs voor der leeftijd, dus wil ze even een paar dingen onderzoeken…
Nou meiden geniet nog van het mooie weer !!! :-*
Balen Noekie dat je ongesteld geworden bent :hug:
Lastig Tijgertje je overbelaste pols, goed proberen rustig aan te doen al kan ik me voorstellen dat dat lastig is met F. om je heen.
Balen van de stroomuitval en dat jullie geen water hadden, dat is best veel in een paar dagen. Wat slecht van het zwembad, heb je een berichtje gestuurd naar de fabrikant of kan dat niet?
Succes bij de huisarts met F. Goed dat je even gaat hoor als je haar te stevig vindt voor haar leeftijd.
Stel dat ik straks toch mijn jurk niet meer aan zou kunnen dan veranderen ze de sluiting. Nu gaat hij dicht met een ritssluiting maar dan zal er een vetersluiting in komen waarbij de strik van de veter dan wel weg gewerkt wordt omdat ik ook een strik heb in het lint om mijn middel.
Had ik al eens een foto van mijn jurk laten zien? Zo niet, zouden jullie dat leuk vinden?
De echo gisteren was geweldig :inlove: ! Zo super om het kindje te zien en het hartje ging tekeer joh, supermooi! Ik moest natuurlijk huilen zo bijzonder vond ik het.
Een fijn gesprek nog gehad met de gynaecoloog en daarna met een verpleegkundige. Ben ook al 8.5 weken (donderdag 9 weken) ipv 7.5, dus dat is ook fijn.
We hebben besloten om de combinatietest te gaan doen. Over 4 weken hebben we weer een echo en dan doen ze gelijk de combinatietest. Stel dat alles dan goed is dan mag ik vanaf dat moment naar de verloskundige ipv naar de gynaecoloog. Ben er zo vol van allemaal, kan de hele dag wel naar de echo kijken :inlove:
Had gelijk even naar de bloedwaardes van de schildklierfunctie gevraagd en die waren goed, dus dat is ook fijn. Vandaag nog wel een belafspraak met de internist om nog wat dingen met haar door te nemen.
Fijne dag allemaal, succes met de warmte!
Tijgertje, balen van de ongi! Hopelijk volgende maand gewoon raak, dan maakt het niet uit dat je vakantie hebt…
Hoe is het met F. afgelopen bij de huisarts? Hopelijk niet ernstig? En rustig aan doen hoor, met je pols.
Vlinder, wat leuk je trouwjurk gepast! 6cm al, best veel ja Wat fijn dat de echo goed was!! En hartje <3 Helemaal verliefd al dus.
Noekie: balen!!
MissMe: fijn dat het met Joey beter gaat.
Hier een luie dag. Heb een beetje hoofdpijn van de warmte (of van de hormonen?). Mag niet klagen, maar ben blij als het ietsje afkoelt nu. Ik ga niet zo goed bij 30+ graden…
Kleine man ligt in bed, die is bekaf na een bruiloftsfeest gisteravond. Ga hem zo wakker maken, anders is het vanavond weer ‘bal’ met niet willen slapen.
Verder alles goed hier. Alles kabbelt zeg maar…
Hoi hoi, hier was ik eindelijk weer! Vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk!
Vlinder, wat goed om te horen zeg allemaal!!! En die echo, ja logisch toch dat je er emo van werd! Het toch wel echt iets heel bijzonders en vooral de allereerste keer!
Wat fijn zeg dat de jurk goed past en dat ze sowieso een oplossing hebben als die toch niet meer zou passen. Tuurlijk wil ik een foto zien! Hihi, maar wil je niet wachten tot na de bruiloft?
Noekie, wat balen zeg van de ongi!
Tijgertje, oww jeetje, balen van het zwembad! En ik zag indd op facebook dat je zoveel pech had met stroom enzo, hihi…grappig eigenlijk,want dat dorp waar je woont daar heb ik nog op school gezeten en vlakbij gewoond! Hihi
Hoe gaat het met F? Goed hoor dat je toch even langs de ha gaat!
Missme, hoe is het met jou?? En joey?
Maria, met jou ook alles goed?
Zo volgens mij ben ik nu niemand vergeten, hihi… Tot snel weer!
Hier verwacht ik deze maand geen positieve test, omdat we niet echt bewust hebben geklust in de vruchtbare dagen…maarja, volgende maand dan maar weer, hopelijk brengt dan de italiaanse lucht geluk! Hihi… Over 3 weekjes eindelijk lekker met vakantie!
MiniMouse Heb je op de Groenhorst gezeten dan ? En waar heb je gewoond dan ?
Inderdaad is het lastig met F om rustig aan te doen, en het lijkt ook niet beter te worden. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik terug naar de ha en moeten ze maar een foto laten maken voor de zekerheid…
Was echt balen van de stroom en water uitval…
Het zwembad heb ik foto’s van gemaakt en ga ik kijken of ik die door kan mailen naar de fabrikant en anders laat ik ze afdrukken en stuur ze per post op.
*** Even update over het gewicht van F. Ze is nu 27 maanden , 91 cm en 17 kilo.
Ze kreeg best veel yoghidrink en dat moet ik nu beperken tot 1 flesje per dag ( bij de lunch )
Ik zal even op een rijtje zetten wat we moeten veranderen. Rood is het oude schema en blauw het nieuwe schema.
Ontbijt :
Pap ( aangemaakt met opvolgmelk )
Bruine boterham met vruchtenhagel of appelstroop of jam met beker halfvolle melk of beker thee.
Tussendoortje :
Fruit , rozijntjes of een Nijntje koekje of 2 yoghurtsnoepjes.
Fruit en als ze 's morgens slecht eet een half doosje rozijntjes of rijstewafel
Lunch :
Wit of bruin brood met smeerworst of leverworst of boterhamworst , losse plak kaas met yoghidrink of halve beker thee en halve beker melk.
Bruine boterham met vruchtenhagel of jam of light smeerworst , thee , halfvolle melk of fles yoghidrink
Tussendoor :
Fruit , rozijntjes of Nijntje koek of Hello Kitty Koekjes.
Fruit of rauwe wortels of komkommer of 1 Nijntje Koekje
Avondeten :
Groente , halve aardappel , half stukje vlees , Danoontje.
Gewoon met de pot mee laten eten.En als ze slecht eet ook geen Danoontje geven
Voor het naar bed gaan :
Als ze slecht heeft gegeten een fles pyamapap ( ze gaat meestal rond 22.00 / 22.30 uur naar bed )
Helemaal laten vervallen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt…
Dat van het toetje vind ik zelf onzin en zielig , dus dat zien we wel of we die achterwege laten. Tussen door mag ze water drinken en anders water met heel klein beetje siroop.
Dames ik heb nog een vraagje over wat jullie zouden doen. ( sorry voor het vieze verhaaltje )
Ik ben zaterdagochtend ongi geworden.
Zaterdag en zondag heel veel bloedverlies gehad en maandag helemaal niks meer , dinsdagmiddag ( tussen 12.00 en 14.00 uur ) een heel klein beetje ( inlegkruisje) de rest van de dag niks meer. Woensdagochtend ( tussen 9.00 en 10.00 uur paar druppeltjes en de rest van de dag ook niks meer. Vandaag helemaal niks en gewoon weer doorzichtig slijm. Heb zaterdag heel veel buikpijn gehad en de rest van de dagen veel plassen en een raar drukkend gevoel in de onderbuik.
Zouden jullie er een testje voor de zekerheid tegen aan gooien of niet ??
Even kort (zit The Notebook te kijken, is ff reclame): Ik denk dat het niks is, maar als je twijfelt zou ik gewoon een testje doen, dan heb je zekerheid.
Ik ga een foto van mezelf in trouwjurk in het showforum proberen te zetten. Vind het niet erg als jullie het al gezien hebben
Lekker Minimouse dat jullie over 3 weken met vakantie gaan, heerlijk aftellen en tot die tijd van het zonnetje in Nederland genieten.
Het nieuwe schema voor F klinkt goed Tijgertje! Het toetje lijkt me ook lastig hoor, kan me voorstellen dat je daar over twijfelt.
Als je twijfelt zou ik inderdaad een testje doen, dan weet je het zeker en ben je misschien wat meer gerust.
Met mij gaat het goed, ik heb deze week maar 2 daagjes gewerkt en nu alweer weekend. Lekker! Doe het vandaag lekker rustig aan, even langs een vriendin die ziek is maar meer niet.
Vandaag is het al weer een jaar geleden dat ik geopereerd ben aan mijn schildklier, achteraf toch heel snel gegaan en wat is er al weer veel gebeurd in dat jaar. Ten huwelijk gevraagd en zwanger geworden… het leven kan gek lopen eigenlijk…
Fijne dag allemaal!
Tijgertje, nee ik heb daar niet op school gezeten, maar ik ben volgens mij in de war met Vlinder, sorry! Hihi… Ik ben in Montfoort opgegroeid en heb ik Nieuwegein op school gezeten!
Over die ongi, mijn ongi ziet er elke maand zo uit! Sinds een aantal jaren is het bij mij nu zo… Je kan een testje doen, maar denk dat er weinig uitkomt…
Knap hoor van dat schema!
Vlinder, okey leuk! Ben benieuwd naar de foto!
Ja gek he hoe het kan lopen… Maar gelukkig gaat alles nu de goede kant op!
Bij mij is vandaag de ongi trouwens al gekomen, veel eerder dan verwacht, maargoed ik wist toch wel dat deze maand niks zou worden, dus ik vind het wel prima zo!
Op welke school in Nieuwegein heb je gezeten Minimouse?
Grappig want ik woon inderdaad in Nieuwegein.
Hopelijk is het de komende maand raak voor je, was je veel te vroeg ongesteld of viel dat mee? Anders ligt gelijk je hele schema in de war…
Wat een hoosbui was hier net. We zaten er met de auto middenin. Je zag haast niks meer met die vele regen en harde wind. En van het stukje van de auto naar huis zijn we echt drijfnat geworden.
Ga zo nog lekker even slapen. Vannacht mijn vriend om 1.00 uur van een feestje opgehaald en daarna heel onrustig geslapen, omdat we vanavond weer en verjaardag hebben ga ik mooi nog even liggen… luxe eigenlijk (of lui hihi). Hij had nog een bekeuring gekregen voor wild plassen ook, eigenlijk schuld! Maar hij neemt nooit zijn ID mee dus was het nog even spannend of hij niet mee moest naar het bureau vannacht. Gelukkig niet want dan had ik nog langer moeten wachten.
Fijne dag allemaal!
Whuahaha, dus jij had nog een heel avontuur vannacht, hihi! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen
Groot gelijk hoor dat je nog even gaat liggen, vooral in deze weken kan je zooo moe zijn! Pffff dan kan je de hele dag wel slapen!
Ik heb ongeveer 20 jaar in M’foort gewoond en een paar jaar op school gezeten in Nieuwegein op Gildevaart.
Ik was 5 dagen te vroeg! Dus nu liggen mn ovu dagen nog voor mn vakantie en mn NOD midden in mn vakantie… Ben benieuwd!
Ja hier stonden ook de straten blank, maar inmiddels schijnt het zonnetje alweer.
Fijne avond!! Xxx
Tijgertje, schema ziet er goed uit. Veel succes er mee! Beweegt ze ook veel? Heb je daar nog advies over gehad? Of hebben ze daar helemaal niet naar gekeken? Die papfles als ze 's avonds niet goed heeft gegeten, dat deden wij met C. ook, maar merkten dat hij daar op ging rekenen en daarom zijn bord niet leeg at 's avonds… dus eigenlijk werkte dat tegen. Sinds hij 's avonds niets anders meer krijgt, maar echt met de pot moet mee-eten en anders niets krijgt… eet hij wel een stuk beter.
Oh en ik zou geen testje doen hoor, mijn ongi loopt ook wel eens zo raar.
Hier een beetje chaos in huis (en hoofd). Onze oude kasten zijn al weg, onze nieuwe kast komt morgen pas dus we leven een beetje uit verhuisdozen momenteel. Geeft troep in huis en onrustig gevoel in mijn hoofd.
Verder heel druk met werk en allerlei projecten. En als ik heeeel eerlijk ben, begint de hittegolf me op te breken. Mijn lijf kan daar niet zo goed mee om gaan merk ik. Temp van 25 graden is te doen, maar veel warmer… dat gaat maar een paar dagen goed bij mij. Gelukkig nu wat koeler, dus kan ik eindelijk weer meer doen dan bij huis rondhangen.
Qua ongi, we hebben m’n ei goed benut. Nu die slopende wachttijd. Hopelijk is het dit keer raak!
@Maria: Herkenbaar, chaos in huis is ook chaos in mn hoofd. (Misschien is dat wel gewoon een vrouwending ) En die hitte heb ik ook een hekel aan. Doe mij maar de lente, graadje of 18-20, dat is lekker. Maar die hitte, bah, loop de hele dag maar te zweten en 's nachts slecht slapen, bleh…
@MiniM: straten blank? Jeetje. Hier is maar weinig regen gevallen, klein buitje, paar keer wat gerommel in de lucht, verder niks.
@Vlinder: Lekker avontuur daar dus haha
Hier vandaag een belangrijke dag. Mijn toekomstige werknemer komt straks het contract tekenen. Hoop uitzoekwerk en regels enzo om iemand aan te nemen voor het eerst, dus ook wel spannend allemaal, dit is allemaal nieuw voor me. Ze gaat per september starten, eerst maar eens voor 4 maanden, dus tot het einde van het jaar. En dan van beide kanten eens kijken of het wat is en of het werkt met iemand erbij. Ik werk vanuit huis natuurlijk dus dat is even kijken. En het moet natuurlijk wat opleveren, personeel is duur zat
Verder ben ik weer bezig met afvallen, er is nu 1,5 kilo af, maar dat zal vooral vocht zijn. Ik denk dat ik niet snel zwanger ga worden met mijn huidige gewicht, dus ik moet er echt tegenaan. Voor een gezond gewicht moet ik meer dan 50 kilo kwijt, maar ik ga eerst maar eens voor de helft. Vorig jaar met Cambridge 20 kilo afgevallen, maar alles zit er weer aan, plus een bonus. Dat is gewoon een soort crashdieet en toen ik ermee stopte, vloog alles eraan. Veel wandelen en gezond eten gaat het dus worden nu, want een dieet werkt niet, ik moet mijn eet- en leefpatroon veranderen om blijvend resultaat te halen.
Blijf wel gewoon proberen zwanger te worden ondertussen, maar ik ga proberen er iets minder mee bezig te zijn. Ik weet nu wanneer mijn eisprong ongeveer is, dus we klussen rond die dagen gewoon, maar even geen ovutestjes enzo, we zien wel. Elke kilo minder geeft meer kans op een zwangerschap, dus daar ga ik me eerst maar op concentreren. Als ik voor mn 30e mama wil zijn, heb ik nog tot december
Noekie, wat spannend! Een werknemer in dienst nemen. Veel succes! Hopelijk levert het uiteindelijk meer op (gezelligheid én winst).
Succes met afvallen ook! Ik moet 8 kilo kwijt voor een gezond gewicht en heb daar al moeite mee. Respect dat je eerder al 20 kg kwijt raakte met een dieet, ik kan die dingen nooit volhouden, dus moet het van minder snoepen, minder eten, gezonder eten en sporten (geen hobby) hebben.
Gister was er toevallig een programma over bewegen, dat voor veel mensen gewoon sporten helemaal niet werkt en alternatieven erop, was erg interessant, op NL 2, hier link naar het programma: (tekst over de aflevering klopt niet) http://www.nederland2.nl/programmas/1256-focus-bewegen/uitzending/47666?missed=true
Ah, dank voor het delen Noekie, ik ga het bekijken!!
Hoe gaat het met iedereen?
Maria, is er al minder chaos is in je huis en in je hoofd? Zelf kan ik dat ook hebben. Opruimen in huis geeft bij mij ook altijd gelijk ruimte in mijn hoofd, zo heerlijk.
Ik ga duimen dat jullie je vruchtbare dagen goed hebben benut…
Hoe is het gisteren gegaan Noekie toen de nieuwe medewerker kan tekenen? Spannend hoor iemand in dienst nemen. Goed dat jullie hebben gekozen voor 4 maanden. Kan je eerst kijken of het goed loopt met iemand erbij, het kost inderdaad al duur genoeg.
Wat goed dat je 1,5 kilo afgevallen bent! Het begin is er! Ik weet nog wel dat je langer geleden inderdaad ook afgevallen bent, balen dat dat er weer bij is gekomen. Wie weet blijft het er nu blijvend af als het wat rustiger gaat.
Ik kan me voorstellen dat je gaat proberen om iets minder met zwanger worden bezig te zijn als je met huidige gewicht niet zo snel zwanger wordt. Maar wie weet glipt het toch ineens tussendoor en ben je toch zomaar zwanger straks.
Minimouse, Tijgertje en Missme hoe gaat het met jullie?
Ik ben blij dat het buiten even wat koeler is, eventjes op adem komen hihi! Had er dit keer ook veel last van.
Verder voel ik me best goed. Slaap nog regelmatig 's middags omdat ik het anders niet trek tot de avond. Gelukkig kan dat nog met de uren die ik nu werk.
Meiden… ik word gek van mezelf… ?! :-S Ben steeds bekaf, ondanks dat ik best goed slaap. Maar heb ook last van onzuivere huid en moodswings, wat meestal een teken is voor een naderende ongi… Zit ook steeds te voelen of ik me al anders voel, borsten gevoelig worden etc… maar moet nog even geduld hebben…
Lastig he Maria dat wachten? Je klachten kunnen een naderende ongesteldheid zijn maar ook eventueel zwangerschap. Ik ga voor jullie duimen!
Maria, spannend!! Ik had pas na 6 weken klachten dus ik had geen enkele symptoon, bij allebei niet trouwens.
Ik hoop het zo!
Joey zijn kiezen komen door, zo veel last van. Vanacht pas rond 3.30 slapen!
Morgen weer naar de vk, wie weet zien ze het geslacht wel… Spannend.
Warm he meiden! Als joey morgen wat beter is ga ik nasr het strand…
:-*