Hoe gaat het met Joey Missme? Is hij wat opgeknapt?
En hoe was het bij de verloskundige vandaag? Hebben jullie het geslacht al kunnen zien?
Vandaag is het nog warmer dan gisteren maar als ik binnen blijf met alles dicht is het in huis nog best wel te doen eigenlijk.
Hi vlinder, alles was goed, geslacht niet te zien. Beeb bewoog heel erg! :mrgreen:
Het was heerlijk op het strand, mega druk maar heb heerlijk met joey gezwommen.
Gelukkig ging het al iets beter, en water is mooie afleidimg.
Nu wat slaap inhalen, truste!
Ps jij ook alweer 10 weken :shock: jij gaat ook hard!
Jammer dat je het geslacht niet kon zien, hopelijk volgende keer. Fijn dat alles goed was!
Gelukkig gaat het met Joey beter.
Ja ik ben inderdaad alweer 10 weken, gaat snel, fijn! Gisteravond bij een feestje bij mijn ouders verteld tegen de familie dat ik zwanger ben, zulke leuke reacties gekregen, super! Over 2 weken zeg ik het pas op mijn werk, daar voor wacht ik de echo op 20 augustus nog even af.
Vandaag een rustig dagje, ga zo lekker in het zonnetje zitten lezen, kan ik gelijk een beetje bruin worden voor mijn trouwjurk hihi!
Fijne dag allemaal!
Hoi meiden,
Hoe is het met jullie allemaal?
Maria, wat spannend voor je!!! Hoop en duim voor je op een positieve test!
Vlinder, al 10 weken!! Voel je je alweer wat minder vermoeid?? En je gaat ook alweer bijna trouwen! Zooo spannend!!
Missme, hoe is het met jou? Jammer dat je het geslacht niet kon zien… En hoe gaat het nu met Joey? Zo zielig he als die tandjes doorkomen!!
Hier alles prima, nog anderhalve week werken en dan heb ik eindelijk vakantie!!! Pfff ben er echt wel aan toe! Verder zijn deze week weer de vruchtbare dagen in aantocht, dus daar moeten we dan maar weer optimaal gebruik van maken, hihi!
Gisteren vertelde een vriendinnetje dat ze 11 wkn zwanger is, zoo leuk voor dr! Via IVF dus dat is altijd maar afwachten, maar het is goed gegaan!
Fijne dag meiden! Xxx
Vanmorgen op mn werk te horen gekregen dat mn contract niet wordt verlengd… :?
wel echt superbalen!!! Ben bang dat op dit moment zwanger worden dan ook niet echt een verstandige beslissing is… Hmm baal er wel van zeg! Ondanks dat mn contract eind dit jaar afloopt en ik nog best even de tijd heb, maarja…
MiniMouse: neee wat balen!! Waarom wordt het niet verlengd dan? Kosten van het bedrijf? Niet leuk!! :hug:
Minimouse, balen dat je contract niet wordt verlengd :hug:. Je hebt nog even tot eind van dit jaar maar het is geen fijn vooruitzicht. Hopelijk lukt het je om wat anders te vinden… al zal dat niet gemakkelijk zijn in deze tijd.
Wat leuk dat je vriendin zwanger is, gefeliciteerd! Leuk om het van zo dichtbij mee te maken.
Met mij gaat het mwao… Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan vanaf mijn werk. Voelde me zo beroerd. Heb vanaf 11.00 tot 15.00 uur geslapen en ben zowaar wat opgeknapt. Denk dat er een griepje zit te pratten, spierpijn overal, verkouden, keelpijn. Hopelijk kan ik het me veel slapen een beetje voor blijven…
Vlinder, dat klinkt niet fijn. Lekker rustig aan doen, veel slaap, veel vitaminen, hopelijk blijf je de griep dan de baas.
Hier inmiddels grote vermoeidheid (hele dag door eigenlijk) en lichte krampen… verder nog niets…
Zo ik meld me ook weer even…
Missme Beetje balen dat je het geslacht niet kon zien, misschien over 4 weken ? Gelukkig gaat het met Joey al beter…
Minimouse Balen dat je contract niet verlengd word. Maar gelukkig heb je tot eind van het jaar de tijd en kan je ondertussen al vast naar iets anders kijken …? Gefeliciteerd met je zwangere vriendin ! Succes met klussen !!
Vlinder Balen dat je ziek word. In ieder geval beterschap en hopelijk zet het niet heel erg door :hug: Heb je het nog op een speciale manier verteld aan de ouders / familie / vrienden ?
Noekie Hoe gaat het nu met je medewerker ? Goed dat je toch al 1,5 kilo bent afgevallen !En vorige keer al 20 kilo !! :thumbup: Hopelijk gaat de rest nu ook en ben je snel zwanger
Mariamaria Al wat rust in je huis / hoofd ?? Spannend al die klachten ! Wanneer zou je willen testen ??
@ Hier :
Vriendlief heeft vakantie dus we zijn weinig thuis. Gaan veel dagjes weg. Vrijdag gaan we op vakantie voor een weekje. Morgen gaan we naar Plopsaland met de kleine meid.
Van mijn vruchtbare dagen snap ik niks. Zit nu op dag 17 van 28 en nog steeds geen positieve ovutest. Ik ben deze maand ook niet begonnen met tempen en dit is de laatste maand dat ik ovutesten gebruik ( ben ze nu aan het opmaken ) en dan gaan we er op de gok voor en hopen dat het dan wel iets sneller mag gebeuren dan bij F…
Spannend Maria voor je, ik duim door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !
Wat heerlijk Tijgertje dat je vriend vakantie heeft en jullie gezellig dagjes weg gaan nu. Was Plopsaland leuk vandaag? Waar gaan jullie met vakantie naar toe?
Wat gek dat je nog geen positieve ovulatietest hebt gehad. Kan het zijn dat je te laat bent begonnen met testen en hem daardoor misschien hebt gemist?
Ikzelf voel me weer iets beter dan gisteren en ben gewoon gaan werken. Verder doe ik het wel rustiger aan want ik voel me nog niet topfit maar hoop dat mijn verkoudheid door zet of weg trekt want mijn holtes voelen niet fijn aan.
Tijgertje, we hadden de echo-foto ingelijst aan mijn ouders gegeven. Die wisten al wel dat ik zwanger ben maar we wilden ze ook graag een fotootje geven. Dus die pakten dat uit en waren blij verrast, en op die manier zag de familie/vrienden het ook gelijk. Was echt super, dat zal ik niet gauw vergeten… bijzonder!
:? nog steeds geen ongi hier, maar ook negatieve test. Snap er niks meer van.
Maria, wat balen zeg die onzekerheid! Pfff echt niet leuk
Hier twijfelen we nog of we nog zwanger gaan proberen te worden… ML wil nog wel en ik twijfel, aangezien ik dan veel minder kans maak op een baan! ML zegt dat we het wel redden maarja… Vind het wel een beetje riskant ach en aan de andere kant stel dat ik nu wel zwanger was en het nieuws een paar maanden later hadden gehoord dan had ik het ook niet meer kunnen veranderen… Dilemma dilemma!
Lastig Maria die onzekerheid! :hug: voor jou!
Lastige keus voor jou Minimouse. Kan me voorstellen dat je denkt aan je kansen op een baan, zeker hoe de economie nu is. Aan de anderen kant… zou je het wel moeten laten afhangen van een baan om zwanger te worden? Als je man zegt dat jullie het redden dan is het misschien goed om alles nog een keer goed op een rijtje te zetten voor jezelf en aan de hand daar van een beslissing een beslissing te nemen. Het zou zonde zijn als je nu besluit om het niet te doen en dat je daar dan later van spijt van zou hebben, dat is meer waar ik aan denk…
Hoe gaat het verder met iedereen?
He dames, ik ben sinds vrijdag op vakantie tot de 23e, dus ben er weinig, dan weten jullie dat! Kom van de week misschien nog even uitgebreid reageren, we hebben hier gratis wifi, dus ik lees wel mee tussendoor Tot later!
Fijne vakantie Noekie, geniet ervan!
Vlinder, ja klopt heb je ook gelijk in … Moet er nog maar even goed over nadenken, er is nooit een perfect moment dus daar moet ik het niet van laten afhangen!
Ach en misschien is het deze maand wel raak en is de beslissing al voor me gemaakt en moet het gewoon zo zijn!
Noekie, fijne vakantie!! Wij gaan ook eind deze week weg, kan niet wachten, heb er zo’n zin in!
Maria, hoe is het met jou???
Sorry dat ik steeds zo kort reageer meiden, maar ik loop echt ff over. Heb het druk met m’n werk, voel me zo allemachtig moe van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, dan vallen mijn ogen gewoon echt dicht om 21 uur terwijl ik normaal met gemak 23 uur haal. Ben nog steeds niet ongi, maar ook de tweede test vanmorgen was negatief. Ik testte met zo’n digitale van clearblue, dus dan zou je toch al vrij vroeg positief moeten testen als het raak is?
Er gaan nu al allemaal dingen door m’n hoofd over buitenbaarmoederlijke zaken enzo, want alleen met een te laag hcg test je dan toch negatief? Of zijn er meer mogelijkheden?
Balen Maria dat je nog steeds niet ongesteld bent maar ook geen positieve testjes hebt.
Met de clearblue zou je inderdaad volgens mij vroeg moeten kunnen testen. Ik kan me voorstellen dat er van alles door je hoofd gaat, als je twijfelt over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou ik misschien niet te lang wachten met een bezoekje aan de huisarts, stel dat het zo zou zijn dan kan je er maar beter vroeg bij zijn.
Sterkte :hug:
Maria. Jeetje wat balen zeg!
Ik zou anders ook even langs de huisarts gaan… Sterkte! :hug:
Huisarts gebeld… assistente zegt nog even het weekend af te wachten. Dan ben ik gezien vanaf mijn langst mogelijke cyclus een ruime week overtijd. Als ik dan nog geen duidelijkheid heb, dan weer even bellen. Vooralsnog geen reden om bang te zijn voor enge dingen als buitenbaarmoederlijk.
Het kan ook te maken hebben met stress of een veranderd dag/week-ritme. (Beiden aan de orde hier, door veel te drukke agenda met werk en familiefeestjes).
Ik blijf dus nog even in de wachtstand.
(heb voor mezelf even mijn ‘ticker’ aangepast naar cyclus van 35 dagen)