Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Spannend joh!!! Over een weekje heb je dus waarschijnlijk de 2e in je armen :inlove: :inlove: ;D

Spannend Missme !!

Waarschijnlijk wel :inlove:

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles nog zn gangetje :smiley: Nog 4 maandjes geduld…

Geduld is het tover woord. En wachten ook. .

Maar je wordt rijkelijk beloond :inlove:

Onze zoon Jake is gisteren geboren om 14.04.

3500 gram en 51 cm.

Gefeliciteerd met Jake!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Is alles goed gegaan?

Missme ; Gefeliciteerd met jullie zoon ! Geniet van de komende tijd !

Alles goed gegaan ?

Missme gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!!!

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

Ik ben inmiddels gestopt met werken en met mn moeder gaat het nog steeds niet goed, eigenlijk alleen maar slechter… Alle medicatie is nu gestopt en ze krijgt nu morfine tegen de pijn, dus de vooruitzichten zijn niet al te best… Moeilijke en onzekere periode zo…

Desondanks hebben we toch besloten om weer te gaan klussen! Over een weekje kan ik testen, dus ik ben benieuwd… Heb de afgelopen dagen wel last van mn onderbuik,moet veel plassen en veel misselijk en een hele rare vieze smaak in mn mond… Dit was bij Verolyne ook zo, dus ik ben benieuwd!!!

Zou wel leuk zijn!!!

Groetjes

Minimouse heel veel sterkte met je mams !

Ik ga voor je duinen voor een mooie test !

Sterkte met je moeder! :hug:

En wat een leuk nieuws, toch weer aan het klussen! Ik :thumbup: voor je!!

Dankjewel meiden!!!

Ja ik ben zeer benieuwd of mn lichaam me deze x weer voor de gek houdt of dat we nu geluk hebben, hihi

MiniMouse Hoe is het nu ? Heb je al getest of moet je nog even wachten ?

Hoe is het nu met mams ??

Heb even mijn verhaal gekopieerd vanuit een ander topic :

Wil even mijn hart luchten / verhaal kwijt !

Ik heb een dochtertje van nu 2 jaar en 9 maanden oud.

Ze heeft een best dik buikje en daardoor past ze bijna geen broeken en de gordels van de autostoel zitten ook heel strak.

Dit is het oude schema :

Ontbijt : 210+7 opvolgmelk of schaaltje yohurtpap ( ze krijgt geen brood door der keel , net als mama ) , beker vruchtenthee.

Tussendoor : fruit , siroop of Wicky Zuivel / Zero

Lunch : sneetje bruin met smeerworst ( heel dun gesmeerd ) en/of sneetje bruin met boterhamworst van Dora of ham , 250 ml fristi gst of volle melk, soms ook nog een beetje thee. ( dat drinkt ze dan uit mijn beker ) (de ene dag eet ze 1 sneetje de andere eet ze er wel twee ) , los plakje kaas.

Tussendoor : rozijntjes of een kinderkoekje ( Nijntje of Liga )

250 ml siroop ( staat op de fles 1/7 en ik doe 1/8.)

Avondeten : aardappels, groente , half stukje vlees , knijpkwark of danoontje.

Vandaag bij de kinderarts geweest. Co-assistente heeft alles genoteerd in de pc, hartje en longen geluisterd , buikje gevoeld en dat was allemaal goed. Schildklier was al bloed voor geprikt en die uitslag was ook goed. Ze is gemeten ( 96,5 cm ) en gewogen ( 21,7 kg )

Na alles te genoteerd te hebben, ging ze overleggen met de kinderarts. Deze man kwam ook nog even langs in de spreekkamer.

Het komt er kort op neer :

-'s Morgens brood of schaaltje Brinta met magere melk.

• Lunch 1 sneetje brood met beleg en water , thee, of magere melk
  • Avondeten halve aardappel , half stukje vlees , groente, geen toetje.

Tussendoor mag ze alleen maar water drinken en fruit eten. Als ze honger heeft moet ik haar maar een stukje fruit geven, geen banaan, want dat is een caloriebom…Ze mag dus helemaal geen snoep of koekjes meer , geen organics chips etc … :shifty:

17 feb terug komen en dan kijken of er al wat van haar gewicht af is…

Dit word dus een hele grote omschakeling voor ons allemaal en mama zal het daar nog even moeilijk mee krijgen ( vooral om iedere keer maar te zeggen "nee schatje dat mag je niet ) :frowning:

Hoi Tijgertje, nee nog niet getest… Ik wacht nog even tot eind van de week…

Ik heb de afgelopen maanden steeds een langere cyclus gehad, dus ik wacht het nog even af tot dag 31. Ben wel benieuwd… Hihi

Jeetje, wat een verhaal… Wel goed hoor dat je ermee naar de arts bent gegaan… En indd, hoe moeilijk het ook is… Je zal moeten proberen om streng te zijn… ( makkelijker gezegd dan gedaan!)

De opvolgmelk zou ik indd ook weglaten… Die krijgt V ook al heel erg lang niet meer…

En hoe is ze met avondeten? Eet ze dan goed? Hier is het echt drama!

Hoe is je vriend er onder, staat hij er ook wel achter?

Voor je dochtertje zou het indd wel fijn en beter zijn als er wat kilootjes af gingen… Dan voelt ze zich vast beter… En ook makkelijker met kleding.

Sterkte en succes meid!

Minimouse blijft dus nog even spannend bij je ! Ik ga voor je duimen ! :pray:

Avond eten gaat de ene dag beter dan de andere. Soms eet ze wel groente en soms niet. Ik leg van alles wat op haar bordje en dan kan ze zelf eten ( ze is gek van Woezel en Pip , dus bordjes en bestek van W&P gekocht )

Raimond staat er ook achter dat er iets van het gewicht af moet, dus bij de boodschappen doen , geen verleidelijke dingen meer kopen voor ons allerdrie.

Gisteravond wilde ze haast geen avondeten dus heeft Raimond vliegtuigje gespeeld en iedere keer als het vliegtuig met eten langs mij kwam deed ik net of ik het op wilde eten, dat mocht dus niet van Fleur , ze wilde het zelf opeten…

Gister vroeg ze zelf ook al twee keer om een bekertje water…

Nu dus proberen vol te houden…

Dat is al een goed begin toch! :thumbup:

@MiniMouse: Spannend dus nog bij je!! Ik duim voor je!! :pray:

Hey tijgertje

Dat is even om schakelen zeg! Maar uiteindelijk willen ze het beste voor je dochter. Maar het zal hopelijk snel wennen en snel zijn vruchten afwerpen. Sterkte!

Nog geen nieuwe positieve testen meer. . . Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

Zwangere Hoe is het met jullie?

Hier alles goed. Jake doet het goed en joey is heel lief.

X

Minimouse : Hoe is het bij jou ? Al getest?

En hoe is het mams ?

Missme : Wat fijn dat alles goed gaat , en dat Jake en Joey het ook goed doen!

Hier gaat het aardig goed met het dieet van Fleur. Ze vraagt ook steeds vaker zelf om een beker water. Af en toe is het nog wel even voeten stampen omdat ze iets wil eten dat niet bij het “dieet” past…

Ga zo de tas inpakken en dan op naar Winter Efteling. Raim is eindelijk een dagje vrij na veel , lang , hard werken. Alleen kwam hij gistermiddag ziek thuis , dus nu hopen dat ie zich beter voelt… ( en dat vandaag ook blijft) Hij ligt nog op 1 oor met Fleur…

Ilse ook hier van harte gefeliciteerd meid !!!

Hoe is met de dames ?

Vlinder , je schiet nu op hé , eind feb toch was je uitgerekend ?

Noekie , ook nog vol te houden ?

Missme hoe is het met jou en Jake ?

Minimouse , heel veel sterkte de komende tijd. Heb het allemaal gelezen op fb… X

Maandag op dinsdagnacht ongi geworden, dus we gaan de lange strijd om zwanger te worden weer aan :frowning:

Hier staat een boterkoek in de oven te bakken :drool: Had zin om iets te bakken en er stond alleen nog een pak voor boterkoek. Dus bij het boodschappen doen maar even nieuwe pakken meenemen…

Ik heb een nieuwe naaimachine :dance: dus van het weekend maar even uit proberen hoe het allemaal werkt en dan kan ik aan de slag voor mijn shopje…

Morgen de laatste dag voor de psz, dan heeft de kleine meid een weekje vakantie. Papa is druk bezig met de badkamer en een keukentje aan het maken voor haar verjaardag… ( wilde hij graag zelf maken, vind ie leuk om te doen). Vrijdag ga ik een trampoline voor haar ophalen (gekocht via mp) dan kan ze zich daar ook nog op uit leven , misschien dat ze dan iets afvalt samen met haar dieet…

Dankjewel Tijgertje, lief van je!!!

Wat voor shop ga je beginnen?

Jeetje, wat balen zeg dat je weer ongi bent geworden!

Hoe is het met de zwangere??? Gaat het allemaal nog een beetje?

Xxx