Hé dames, ben ik ook weer eens!
MiniM: Sterkte ook vanuit hier, heb het ook via fb gelezen.
Tijg: Ik duim voor je dat het deze keer sneller gaat!!
Vlinder: Nog een beetje vol te houden de laatste weekjes?
Ilse: Gefeliciteerd!!!
Missme: Lekker genieten van je mannetjes!!!
Hier gaat het goed, voel smurfje dagelijks wel een keer, sommige dagen heel veel en sommige dagen heel weinig. Begin wel wat bekkenpijn te krijgen, vooral 's nachts met draaien veel last van, overdag gelukkig weinig last. De kleine groeit goed, vorige week groeiecho gehad, 6 maart weer een en 4 weken daarna ook nog een. Nog een weekje of 10 :inlove:
Goedemorgen meiden!
Eindelijk goed nieuws: vanmorgen getest en ik ben zwanger!!! Yeahh
Ben zo blij!! Ik had vd week ook al getest, een paar dagen voor mn Nod maar toen had ik echt een tuurstreepje… Tegen het licht, onder de microscoop zag ik wel een streepje hihi! Vandaag 2 dagen na mn NOD weer getest en het streepje was nog steeds best licht, maar nu wel duidelijker dan vd week!
Nu hopen en bidden dat het een plakkertje is…
Ik ben zo blij en dankbaar! Ik zie dit echt als een geschenk, we zijn al zo lang aan het proberen…ik had de moed eigenlijk al een beetje opgegeven…toen mn moeder een paar weken geleden overleed zat ik precies in mn vruchtbare periode. Ik zei toen nog tegen mn man…als we deze maand zwanger worden zou dat wel heel speciaal zijn en dan zou het echt een geschenk van mama zijn… En nu is het dan echt zo!!! Zo bijzonder!!!
Zo nu even genieten en de rest vd dag naar mn test kijken, whuahaahahaaaa
Gefeliciteerd !!! :dance: Minimouse Ik ga duimen dat het een plakkertje is !!!
Dankjewel Tijgertje!!!
Nu hopen dat jij ook snel weer een positieve test hebt, zijn we samen zwanger!!
Vlinder, hoe is het met jou? Je hoeft nog maar een paar daagjes he!! Zo spannend!!!
Hoe gaat het hier verder met alle anderen?
Helaas vandaag een mk…
Jeetje meid wat heftig. :hug:
net als je in de vreugde zit en nu boem alles weg.
hier alles goed. Jake alweer 7 weken. Heeft voor het eerst gelachen paar dagen geleden.
Kus voor de rest.
Missme , nee niet weer ! Heel veel sterkte meis ! :hug:
“Kreeg geen melding meer van dit topic”
Vlinder : hoe is het is het bij jou ?
Het is maart , is de kleine al geboren ??
Thanks meiden…ja echt mega balen…maarja, we gaan weer opnieuw beginnen… Gelukkig was ik nog maar heel kort zwanger en ergens had ik al een voorgevoel… Mn testen bleven vaag en ik had veel buikpijn…
Vlinder, hoe is het met jou??? Al bevallen?
Hoi meiden,
Ik kreeg helemaal geen mailtjes meer over berichtjes hier…
Minimouse, allereerst een :hug: voor jou! Hoewel je nog maar kort zwanger was en je ergens al een voorgevoel had is een miskraam altijd moeilijk… sterkte!
Ik ben nog steeds niet bevallen en vandaag voor een extra controle naar het ziekenhuis geweest. Hartfilmpje van ons meisje gemaakt, die was goed en ze is ook nog steeds lekker druk dus die heeft het nog prima naar haar zin. Ik ben gecontroleerd en mijn urine ook en dat was ook goed. Had veel last van pijnlijke harde buiken vanaf zaterdag was dat constant aanwezig dus daarom even een extra controle.
Omdat alles goed was doen ze nu verder niks. Vrijdag a.s. weer terug voor controle en dan krijgen we een datum om in te leiden als ik dan nog niet ben bevallen. Spannend! Als er maandag of dinsdag nog plek is wordt het een van die dagen stel dat die dagen vol gepland zijn dan kan het zomaar a.s. zaterdag al worden. Ik kan niet wachten…
De laatste weken van mijn zwangerschap vallen niet mee ivm erge bekkeninstabiliteit. Kan bijna niet meer lopen en als ik al buiten kom, loop ik een stukje door de straat (met mijn man) en that’s it. Meer kan ik niet meer. Dat valt me eerlijk gezegd wel een beetje tegen. Gelukkig is dit pas 7 weken geleden begonnen dus ik mag nog niet klagen maar zoveel pijn hebben en niet uit de weg kunnen is best frustrerend.
Die kleine dame laat lang op zich wachten! Maar het kan nu niet lang meer duren, spannend hoor!!! Wel heel vervelend van je bekkenpijn
Hier helaas ook flink last van mn bekken en daardoor ook moeite met lopen. Gister bij de bekkenfysio geweest en volgende week weer, hopelijk helpt het wat, moet tenslotte nog een week of 8…
Dankjewel Vlinder!! Lief van je!
Jeetje, wat spannend zeg!! Wel balen van je bekkeninst. Ik had dat ook bij Verolyne en op het laatst ben je echt helemaal uitgeteld daardoor! Zo herkenbaar! Maar laten we hopen dat ze nu toch snel komt en je haar lekker in je armen kan houden!
Noekie, hoe was je vakantie ? Jij ook sterkte bij je de fysio!
JAAAA Vlinder , daar is ze dan !! :dance: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje !! Geniet ervan en veel geluk met elkaar ! :-*
Jaaa, foto op FB gezien, gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!!
Hoe is het hier dames?? Ik zag dat je weer positief hebt getest Tijg, super!!! Hopelijk blijft dit kleintje wel lekker plakken en heb je over een maand of 8 een mooi kindje in je armen!!!
Hier alles prima, Lars is alweer een maand oud joh!!
Dank je Noekie ! Ik geloof het nog niet helemaal hoor, zo snel na de mk…
Vind het ook wel spannend nu, hoop dat het goed blijft gaan…
Lars alweer een maand oud ! Doet hij het goed ? Makkelijk mannetje ?