:hug: :hug: voor jou Maria! Kan me voorstellen dat jullie even een pauze in lassen omdat je anders rond de vierde verjaardag van jullie zoon uitgerekend zou zijn… wel een moeilijke beslissing lijkt me.
Jeetje maria, balen zeg! Wel duidelijkheid.
Maar een heftige beslissing sterkte!! :hug:
Mariamaria :hug: snap je wel hoor. Hier al vier dagen overtijd. 2 neg testen. Wat is dit nu? :think:
Hi ilse,
Ik geloof dat mario nog wel 11 dagen overtijd ging zonder posi testen en uiteindelijk ongi.
Ikzelf ben ook de 1e keer 13 dagen overtijd geweest, en ook ongi gekregen.
Je weet het gewoon niet altijd succes! :hug:
Hoe gaat het hier?
Wij krijgen een zooooon!! :inlove: :inlove: :inlove:
Noekie Wat leuk , een zoon ! Gefeliciteerd !
Alles was verder goed ?
Hier gister Sinterklaas gevierd, Fleur is weer goed verwend…
Yep, alles goed zover ze kon zien. Meneer was eigenwijs en wilde niet draaien :mrgreen: Over 1,5 week nog ff kijken, maar alles zag er tot nu toe goed uit, niks om ons zorgen over te maken dus voorlopig!
Wat leuk Noekie, een zoon, super!
Wat gaat jou zwangerschap ook snel zeg, alweer bijna 20 weken…
Vond Fleur sinterklaas en zwarte piet niet eng Tijgertjes? Wat heerlijk dat ze verwend is
Hoe gaat het met de andere meiden?
Ik ben vandaag weer op controle geweest. Alles was goed, ons meisje groeit goed en ik ook hihi! Nog het hartje gehoord, blijft prachtig!
Verder bloed geprikt om de rhesus factor te bepalen. Vanaf nu elke 3 weken terug komen. De gynaecoloog en internist hebben ook nog overleg gehad over mijn medicijnen en het verloop van mijn zwangerschap. Voelt goed dat ze het zo goed in de gaten houden. Moet ook wel natuurlijk maar toch is altijd fijn om dat bevestigt te krijgen.
Hoi meiden,
Wat is het hier rustig, hoe gaat het met iedereen?
Hier alles goed. Afgelopen donderdag hebben we een 3D echo gehad. Was super om ons meisje al zo echt te zien, prachtig! Het lijkt erop dat ze het hoofdje van mijn man heeft, lekker rond hihi! En mijn vingers, benen en voeten. We gaan het beleven begin maart
Verder lekker met het kamertje bezig geweest. Het eerste wasje is gedaan, staat zo schattig al die kleine kleertjes aan de lijn. We hebben veel kleertjes gekregen en die wil ik eerst wassen zodat ook ons eigen luchtje eraan zit. Nog een paar te gaan maar dan kunnen we daarna lekker echt de kast in gaan ruimen.
Fijne avond allemaal!
Hey vlinder,
Wat leuk van je echo!! Heerlijk om naar te kijken he :inlove: jij gaat ook hard zeg!!
Het is inderdaad heel rustig!! Onze maand mama’s kletsen op facebook. Dus hoef nauwelijks op kok te komen.
Wel jammer hoor…,
Hoe voel jij je verder??
Wij hebben gisteren een nieuwe kinderwagen besteld. Oyster max, is een duowagen.
Hopelijk komt deze volgende week binnen! :inlove:
Verder zijn we er redelijk klaar voor. Moet nog wel alles wassen. :silenced:
He meiden!
@Vlinder: Leuk, een 3D echo!! Mooie foto’s mee gekregen? Het gaat al snel joh, kamertje al helemaal klaar? Wij hebben de 28e 3D echo!
@Misseme: Jeeeee, jij gaat helemaal snel, nog maar een paar weekjes en dan heb je je beeb al in je armen :inlove: :inlove:
Hier net weer echo gehad, omdat meneer vorige keer niet wilde draaien en daardoor niet alles te zien was. Nu de rest prima kunnen zien, lag op zn rug nu, dus dat was mooi. Meneer is helemaal goedgekeurd :inlove: :inlove:
even gekopieerd van de juli mama 2014
Lieve meiden,
Ik ga me helaas afmelden bij de juli mama’s.
Iets waar ik niet vanuit ging is vanavond helaas werkelijkheid voor ons geworden. We hebben er een lief klein sterretje bij. Tijdens de echo was te zien dat het hartje niet meer klopte en het kindje heel stil in de buik lag. Het leven is gestopt bij 9,5 week…
Nu is het afwachten of mijn lichaam het vanzelf oplost of dat we geholpen moeten worden door middel van tabletten of curretage
Tijgertje, wat verschrikkelijk! :hug: :kaars: :vlinder: :kaars:
Sterkte ermee!!
Noekie, spannend die echo!! Wij hebben er zoveel ivm vruchtwater maar blijft bijzonder :inlove:
Vorige week woog de baby 2800 gram, dus nu wachten op echo 2 januari + inwendig onderzoek of er ingeleid kanworden. Spannend dus!!
Tijgertje
:vlinder: :kaars: :hug: Wat een vreselijk naar bericht meis, zeker omdat jullie ook al best een tijdje bezig waren voor de 2e, maakt het nog extra naar
Heel veel sterkte, doe rustig aan, hopelijk kun je er goed met je man en anderen om je heen over praten. :hug: :hug:
@Missme: Spannend!
Oh Tijgertje wat erg!! Heel veel sterkte voor jou en je man :vlinder: :kaars: :hug:
Wil ook nog reageren op de rest… even in een nieuw berichtje…
Wat leuk Missme dat jullie een duowagen hebben gekocht. Gaat snel nu voor jullie, spannend!
Noekie we hebben 40 echo foto’s mee gekregen, 3D foto’s en normale en een DVD met een filmpje. Echt zo geweldig allemaal :inlove: Leuk dat jullie de 28ste de 3d echo hebben, ik vond het heel bijzonder.
Wat fijn dat jullie mannetje goed is gekeurd, goed nieuws!
Ikzelf heb vanaf gisteren erg last van mijn rug. Kan bijna niet lopen van de pijn, dat is onhandig. Volgende week vrijdag op controle bij de gyn, hopelijk red ik dat qua pijn en kan ik het gelijk vragen. Doe het de komende dagen extra rustig aan. Verder voel ik me eigenlijk hartstikke goed.
Hoi meiden,
Hoe is het met jullie allemaal???
Sorry dat ik al zo lang niks meer heb laten horen, hihi
Maar ik zag op fb het verdrietige nieuws van Tijgertje!
Sterkte meid! Ik vind het echt zo vreselijk voor je… Vooral omdat jullie al zo lang bezig waren…
Verder alles goed met iedereen?? Missme, je bent al bijna uitgerekend! Wauww gaat snel zeg, voel je je goed?? En de overige zwangeren? Hoe is het verder met jullie?
Maria, dus jullie gaan een pauze inlassen…heel begrijpelijk!
Meiden, ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen toe!!!
En ik kom snel weer mee lezen! Xxx
Iedereen hele fijne dagen toegewenst!!
Ik wil iedereen fijne kerstdagen toe wensen!!
Na de kerstdagen kom ik weer gezellig schrijven. Afgelopen dagen/weken met het kamertje bezig geweest en gewerkt waardoor ik weinig energie over had… Nu lekker vakantie . Tot gauw!
Hey meiden, het is stil. Hoe is het met jullie
Vandaag bij de gynaecoloog geweest, baby weegt nu ongeveer 3470gram
Heb inmiddels ruim 1 cm ontsluiting. Dus hebben we besloten om in te leiden en geen ks. (Ivm vorige bevalling wachten we niet tot het vanzelf komt)
Spannend dus. 8 jan om 7.00 melden en dan of worden er tabletten ingebracht of mijn vliezen worden gebroken.
X