Maria, 14 dagen overrtijd alweer :shock: jeetje! Ga je binnenkort nog testen?
Even een teken van leven. Dag 51 vandaag. De afgelopen twee weken regelmatig testjes gedaan, maar allemaal negatief. Weinig tot geen klachtjes, ook nog geen tekenen van ongi, wel mega moodswings, al twee weken lang en… mijn buik begint te groeien. Heb dus ha gebeld en vanmiddag bloed laten prikken voor bloedtest. Wordt vervolgd…
Jeetje, wat vervelend allemaal al die onduidelijkheid en onzekerheid. Hopelijk komt er meer duidelijkheid na een bloedtest!
Maria Wat een onzekerheid ! Is het vanmiddag goed gegaan met bloedprikken, wanneer krijg je de uitslag ? Sterkte met deze onzekerheid .
Noekie Bijna de termijnecho !
Vlinder Jullie hebben toch bijna de 20 weken echo ? Willen jullie weten wat het word ?
Minimouse Al op zoek naar een andere baan of mag je toch nog blijven ?
Hoe is het met alle andere meiden ?
Hier maandag ongi geworden …Was een cyclus van 27 dagen…
Vrijdag gaan we een weekendje weg. Heb ik als verrassing geregeld voor zijn verjaardag ( vrijdag ) Het is de laatste weken zo hectisch en druk hier thuis. Met het bedrijf van mijn vriend, de verkoop van het huis van mijn schoonmoeder , het inslapen van de hond , Fleur die heel druk is niet luisterd , ik die heel erg moe is en weinig slaapt ( dus ik kan weinig hebben van Fleur op dit moment door slaaptekort :oops: ) Ik zit gewoon bijna de hele week alleen thuis. Vriendlief gaat om 7.30 uur de deur uit en als alles meezit komt ie rond 22.00/22.30 uur weer een keer binnen. Dus nu even lekker weg , rust , genieten van de omgeving , het zwembad…Even gewoon met drietjes en verder niks…
Ook ben ik mijn werkhuisje weer kwijt. We hebben toen op maandag een ongeluk gehad en doordat alles zeer deed heb ik niet bij hun gewerkt, nu vond ze het dus tijd voor een nieuwe schoonmaker want ze kon niet op mij bouwen om het huis schoon te maken :? :x
Tijgertje, gefeliciteerd met je vriend en veel plezier dit weekend!!
Maria, al wat meer duidelijkheid?
Vlinder, dankjewel ! Ik ben er nog steeds erg blij mee en inderdaad, zo heb je toch iets blijvends… Eerst wilde ik m laten inlijsten, maar dat werd erg prijzig.
Maar zo kan het ook, af en toe even het stof eraf schudden haha
Dank je Minimouse !
Noekie heel veel plezier vandaag met het kijken naar jullie ukkie !!
Nou dames, ik ben geen mei-mama meer… Ik ben een april-mama geworden Smurfje trappelde met zn voetjes, zo schattiggggg :inlove: :inlove: :inlove: 30 april is nu de uitgerekende datum!
Hoe was de bloedtest Maria? Duurt het lang voordat je de uitslag krijgt?
Gefeliciteerd Tijgertje! Lekker dat jullie een weekendje weg gaan, heerlijk even met zijn drietjes er uit in deze hectische periode.
Wat fijn Noekie dat jullie een goede echo hadden, gefeliciteerd!
Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad. Kindje zag er prima uit, geen nare dingen gezien op de echo. En we weten wat we krijgen… een meisje!!!
We zijn zo opgelucht en blij dat de echo goed was en eindelijk weten we dat ik zwanger ben van een meisje, super! Op naar de kleertjes die we nu willen gaan kopen voor als ze net geboren is.
Noekie, wat fijn!! Ik las je berichtje ook al op Facebook Out in the open now :thumbup:
Uitslag bloedtest: geen hcg te vinden… niet zwanger dus. Wel opluchting, want dus ook niet buitenbaarmoederlijk. Maar… wat nu dan wel? 53 dagen en still counting…
Huisarts wil nu verder bloed prikken, op schildklier oa omdat mijn hormoonhuishouding zo van slag is. En hij zei dat stress ook mee kan spelen. Nu heb ik niet echt stress, maar ben wel heel druk. (Oh, en laptop ging kapot van de week. Met mijn werk er op… misschien toch wat stress dus… maar ja, het zal toch niet daar van komen?!)
Foto van de echo staat in meimama’s fototopic: linkje. Ik ben verliefd :inlove: :inlove: :inlove:
@Maria: Wat vervelend allemaal zeg dat je cyclus ineens zo onregelmatig is Hopelijk wordt er snel iets gevonden, zodat er iets aan gedaan kan worden!
@Vlinder: Fijn dat de echo was, en een meisje, leuk!!! :inlove:
@Tijg: jammer dat je ongi weer is doorgebroken Nou, lekker genieten dit weekend met zn drietjes en hopelijk volgende maand eindelijk een mooie test voor jou!!
Maria, ow wat balen zeg!!! Goed dat de arts nu wel verder onderzoek wilt gaan doen en indd een schildklierwaarde meting is in jouw geval wel handig!
Vlinder, een meisje!!! Wat leuk!!! Heerlijk gevoel he dat alles er prima uit zag!
Tijgertje, lekker aan het genieten van je mini vakantie?
Noekie, mooie echo foto!!!
Hier nog een paar daagjes afwachten… Ben benieuwd of we deze maand nu eens geluk hebben
Kan me voorstellen dat je opgelucht bent Maria dat je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Door stress kan je menstruatie inderdaad uit blijven maar heb je al zolang stress op je werk dan?
Zou het niet verstandig zijn als je je een keer door laat sturen dat de gynaecoloog eens kan kijken?
Wat een mooie echo hebben jullie Noekie, super!
Voor jou dus nog spannend Minimouse… ik duim voor je!
Hier moet ik morgen na 4 weken vakantie weer werken. Zie er best tegenop maar goed na morgen weet ik weer niet beter.
Spannend MiniM!! Hopelijk goed nieuws voor jou over een paar dagen!! Heb ja al een idee of het is gelukt deze maand, kwaaltjes of iets?
@Vlinder: Ik vond 'm ook erg mooi inderdaad, geweldig om zoiets voor het eerst te zien en dat zit gewoon echt in mijn buik! :inlove: Was wel een inwendige echo. Eerst buik geprobeerd, maar dat was erg slecht beeld door mn gewicht, dus inwendig en dat was erg mooi. Gelukkig was ook deze vrouw heel rustig en aardig en dan is het ook niet zo’n drempel om daar zonder ondergoed te liggen, zeker omdat je ook zoiets moois te zien krijgt! :mrgreen:
Meiden… ik lijk nu toch eindelijk ongesteld geworden. Pff… kunnen we tenminste weer door voor een volgende ronde.
Vanmorgen wel bloed geprikt, dus hopelijk van de week uitslag en dan even met ha overleggen hoe verder. In principe hebben wij een ‘werkende mix’ zoals hij dat zo mooi zei vorige week, omdat we al een prachtige zoon hebben. Maar anders nog een paar maandjes aankijken en dan de ‘normale’ MMM in voor stellen die langer dan een jaar vruchteloos proberen. Maar weet nog niet of ik dat wel wil hoor.
Fijn dat de verloskundige rustig was Noekie, dan is het inderdaad minder lastig om een inwendige echo te krijgen. En wat je zegt… je krijgt iets heel moois te zien
Wat fijn Maria dat je ongesteld bent geworden. Wel verstandig dat je bloed bent gaan prikken, gewoon voor de zekerheid.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik heb vandaag weer gewerkt. Was gezellig om iedereen weer te zien en ook nog veel gedaan dus was goed. Ben kapot nu dus kom vanavond niet meer van de bank af, alleen om naar te gaan slapen haha!
Echo is niet bij de verloskundige hoor Is bij het echocentrum hier. Volgende week moet ik weer naar de vk!
Vlinder, dat wordt weer even wennen voor jou dan om weer te gaan werken
Veel succes, hihi
Noekie, is je vk nu wel weer wat relaxder? Of heb je die niet meer gezien na die laatste vervelende x
Hier denk ik dat de ongi weer gaat doorkomen, heb al buikpijn enzo dus het zal vast niet gelukt zijn… We hebben wel besloten om nu even een paar maandjes pauze in te lassen, we hebben een vakantie met de hele schoonfamilie gepland voor mei 2014 dus anders mag ik ook niet vliegen en op dit moment gaat het met mn moeder ook allemaal niet zo voorspoedig. Kan er hier nog niet teveel over uitwijden aangezien een vriendinnetje van mij ook op kok zit en ik het haar liever eerst even persoonlijk wil vertellen voordat ze het hier misschien leest… Maar al met al heb ik nu best veel aan mn hoofd dat ik eigenlijk nu even niet op een zwangerschap zit te wachten… Dus even pauze
Maar blijf wel met jullie meelezen hoor, hihihi…
Heeft je menstruatie nog door gezet Minimouse?
Wat vervelend dat het met je moeder niet zo voorspoedig gaat, sterkte voor jullie allemaal!
Begrijpelijk dat jullie even een pauze inlassen, gezellig dat je mee blijft lezen.
Hier alles goed. Inmiddels weer aan het werk en 's avonds weinig energie om nog online te zijn met de laptop om een berichtje achter te laten.
Voel me verder prima. We zijn begonnen met het kamertje echt leeg te maken, dan kunnen we daar de babykamer van maken straks, leuk om mee bezig te zijn.
Minimouse, en de ongi al daar?
Vlinder, leuk dat jullie aan het kamertje gaan beginnen! Welke kleuren/thema wordt het?
Het is zo rustig op het forum, de december/ januari kletsen nu op facebook. De 1e al bijna met verlof en in januari is er maar 1 met mij die dan uitgerekend is, van een tweeling dus dat wordt ook december.
Iig heel anders met de vorige mama club!
Morgencontrole vk.
Joey loopt en kletst lekker, en baby kamer is al redelijk ver, zo leuk :inlove: :inlove:
Noekie, hoe voel jij je verder?
Ja rustig is het op het forum he Missme? Het is bij het maandtopic waar ik schrijf ook rustig.
Jeetje dat de eerste al bijna met verlof gaat, dat gaat snel allemaal.
Hoe was de controle bij de verloskundige en hoe voel je je?
Wat leuk dat Joey loopt en kletst, en dat jullie al best ver zijn met de babykamer, heerlijk!
We doen denk ik niet echt een thema op de babykamer maar gewoon schilderen en opleuken.
We twijfelen nog over 1 muur een kleurtje en de rest wit of alle muren een kleurtje tot halverwege de muur zeg maar en daar boven wit. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook leuk en denk dat het kamertje dan ook optisch groter lijkt, wat denken jullie?
Heb best last van allerlei kwaaltjes… niet erg maar het zorgt er een beetje voor dat ik slecht slaap. Vanmiddag daarom nog lekker even op bed gelegen en moet zeggen dat ik daar wel van opgeknapt ben.
Gisteren wezen babyshoppen met mijn moeder en zus, was leuk! Vandaag met mijn ouders een kinderwagen uitgezocht, die krijgen we van hun, lief! Was zo leuk ook om mijn man achter de kinderwagen te zien lopen door de winkel, ik zie het al helemaal voor me straks hihi!