Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Nou ben ik ook benieuwd naar je mening MissMe :mrgreen: Zelf heb ik ook helemaal 0 met spiritualiteit, ben ik veel te nuchter voor 8)

Zo’n reactie, daar zou ik dus niets mee kunnen hè? Ik sta best open voor spiritualiteit, maar dat iemand mij dan gaat vertellen dat ik het moet verwerken, terwijl ik er zelf niets van gemerkt zou hebben… dat voelt een beetje als nodeloos de put in proberen te praten. En is nergens voor nodig, want het vruchtje was in aanleg gewoon niet goed dan.

Hier trouwens nog steeds niets… negatieve test van de week en ook nog geen ongi. Volgens de ha heb ik blijkbaar een onregelmatige cyclus gekregen. Had ik vroeger als tiener ook al. Niets aan te doen dan hele maand door ‘oefenen’ en geduld hebben :wink:

Maria wat een onzekerheid ! geen ongi en geen positieve test… :hug:

Ik weet dus ook niet zo goed wat ik er mee moet, voor mijn gevoel valt er niks te verwerken omdat ik het niet wist…

Gister onze trouwe viervoeter in moeten laten slapen …

8,5 jaar oud en ziek. :frowning: :frowning:

Fleur lijkt het nog niet helemaal te begrijpen…

Kreeg vanmiddag al een kaartje van het crematorium dat ze gister om 13.00 uur gecremeerd is en uitgestrooid…

Als jij het niet wist, valt er toch ook niets te verwerken?

Wel verdrietig dat jullie je viervoeter hebben moeten laten inslapen. Dat is wel iets om te verwerken! Sterkte er mee.

Dank je Maria ! Dat moet inderdaad wel verwerkt worden…

Oh dat is heel naar zeg!! :kaars: voor je viervoeter

Dank je Missme !

Mariamaria, spannend zeg, hoop op een posi test :inlove:

Sterkte Tijg!

Spannend Maria, misschien komt er toch nog een positieve test!

Hoi hoi,

Hoe gaat het allemaal hier!!

Hoe is het met onze zwangere dames?

Maria, spannend weer voor jou zeg!! Hopen op iets positiefs!

Tijgertje, nog gecondoleerd met je lieve hondje :hug:

Nou, ik heb ook niks met dat spirituele… Als ik dat zo lees kan ik zelfs een beetje boos om worden… Ik zelf heb bij 5/6 weken een x een mk gehad en geloof me! Dat voel je! Zelfs nog een week daarna had ik er nog erg last van… Dus zoiets kan niet onopgemerkt aan je voorbij zijn gegaan en al zeker niet bij 9 weken.

Fijn weekend allemaal!!! Xxx

Hoi meiden

Hoi Ilse,

Hoe staat het leven bij jou ?

Vandaag naar de Love and Marriagebeurs geweest in Jaarbeurs Utrecht…

2 hele mooie jurken gezien…

Daar ben ik ook weer meiden, gezellig!

Ons weekje centerparcs was heerlijk, echt genoten zo samen, super!

De bruiloft was echt te gek, we genieten nog steeds na hihi!

Noekie, ik was totaal niet zenuwachtig. Had juist het tegenovergestelde verwacht en had verwacht dat ik veel zou moeten huilen maar het viel allemaal erg mee. Emoties mogen natuurlijk op zo’n dag maar ik was bang dat ik niet meer kon stoppen en dan krijg je van die treurige foto’s hahaha! Je ik had wat foto’s op FB gezet, super! Ben benieuwd naar de rest van de foto’s van de fotograaf, die met de letters ‘I DO’ is echt zo leuk geworden, dat beloofd wat voor de rest.

Wat leuk Noekie dat iedereen nu weet dat je zwanger bent. Agos dat je moeder in shock was, ze had natuurlijk nooit durven dromen dat jullie tegelijk zwanger zouden zijn, echt leuk!

Hoe voel je je nu?

Ben je inmiddels al ongesteld geworden Maria? Lastig zo’n lange cyclus kan ik me voorstellen.

Hoe was het op de bruidsbeurs Tijgertje, heb je leuke ideeen opgedaan?

Wat een apart verhaal wat een vriend tegen je vertelde. Omdat je niet weet dat je een miskraam gehad zou hebben heb je ook niks te verwerken denk ik persoonlijk.

Wat erg dat jullie jullie hond hebben moeten laten inslapen, ik zag het op FB… Sterkte!

Met mij gaat het goed. Ben alleen met vlagen echt nog steeds zo misselijk. Had gehoopt dat het na verloop van tijd echt over zou zijn maar dat zit er nog niet echt in. Over 1,5 week de 20 weken echo, hopelijk kunnen we dan zien of het een jongen of een meisje is, we worden met de dag nieuwsgieriger hihi!

Vlinder, jeetje al weer bijna 20 weken! wat gaat het eigenlijk snel allemaal zeg! hihi wel balen dat je nog steeds zo misselijk bent.

En nog steeds in je wittebroods weken, hihi lekker van genieten toch!!

Wat ga je doen met je bruidsjurk? ga je die een mooi plekje geven of komt die op zolder terecht? hihi …

Die van mij lag eerst een tijdje op zolder, maar vrij snel daarna heb ik een soort van paspop gekocht bij de Xenos en mn jurk hangt nu op de pop en deze staat op de overloop bij ons… dus ik zie m elke dag :slight_smile:

Dat is ook een leuk idee :smiley: Al moet ik dan wel een XL paspop ergens vandaan toveren en ehhh een grotere hal, want mn jurk is vrij groot en de hal vrij klein :wink: Hij hangt hier nu in zijn hoes gewoon te hangen. Weet ook echt nog niet wat ik ermee ga doen. Misschien na een jaartje ofzo wel op MP zetten.

Hier alles goed trouwens, wel druk met werk, maar als het goed is wordt het binnenkort weer een stuk rustiger allemaal, dus dat is wel fijn.

Hoe is het met de rest?

Mijn bruidsjurk ligt al vijf jaar op zolder… eigenlijk zonde. Maar ik kan hem toch niet meer aan, en heb geen ruimte om hem neer te zetten of hangen. Hopelijk in de toekomst nog iets er mee, want heeft natuurlijk wel heel veel emotionele waarde. Hoewel op Marktplaats zetten en er nog een paar honderd euro voor vangen ook wel heel fijn klinkt…

Hier nog steeds geen ongi trouwens. Maar ook geen tekenen van zwangerschap. We wachten gewoon nog steeds netjes af…

Jeetje, maria weer zo.n onzekerheid. Wanneer ga je weer testen??

Mijn bruidjurk hangt nog bij mijn moeder :mrgreen:

Hier alles goed, buikje groeit. Joey loopt vrolijk door.

Nu alleen een beetje verhoging, kiesjes misschien :think:

Buikfoto in SF dec / jan mama.s

Ik hoop dat er zich toch snel meer zwangre melden hoor!! :pray:

Ik laat mijn bruidsjurk stomen en daarna komt hij op zolder te hangen. Na mijn zwangerschap ga ik hem nog 1 keer aan doen, mijn zus gaat dan ook haar jurk aan doen en dan willen we daar een foto van maken.

Na de bruiloft ben ik ineens zo gegroeid dat ik de jurk nu echt met geen mogelijkheid meer pas en het is pas 2 weken geleden dat we getrouwd zijn.

Jammer genoeg hebben we geen plek voor een paspop anders had ik mijn jurk daar op gedaan.

Hoe gaat het met jou Maria, ben je al ongesteld inmiddels?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Met mij wel goed. We zijn langzaamaan begonnen om het kamertje op te ruimen wat straks de babykamer gaat worden, zo leuk om mee bezig te zijn.

Na dit weekend nog lekker een weekje vrij, zo fijn!

Fijne avond allemaal!

Ik heb een foto van mn jurk op de pop in onze facebook groep gezet… Krijg m weer niet in het showforum ivm de grootte van het bestand!

Xxx

Echt een hele mooie jurk Minimouse! Staat ook leuk op de paspop, dan heb je echt iets blijvends om naar te kijken.