Dankjewel !!!
Tis nog steeds niet doorgezet, wel meer roze en buikpijn en misselijk en ik moet onwijs veel plassen! Echt vreemd want daar heb ik normaal nooit last van! Als het morgen nog niet doorzet ga ik testen
Nog steeds niet doorgezet… Roze is nu bruin… (Sorry voor de details) en verder ook geen buikpijn meer ofzo, alleen af en toe wat lichte krampjes…
Noekie, bij jou ging het toch ook zo??? Jij had toch ook buikpijn? Misschien morgenochtend toch maar een testje doen
Spannend MiniM!! Ik had op vakantie vanaf donderdag ongi buikpijn en verwachtte dus die dag of de volgende dag ongi. Vrijdag, zaterdag en zondag ook ongi buikpijn, maar geen ongi. Zondag was dag 35 geloof ik en toen ben ik maandag toch maar gaan testen, ik verwachtte niks, had immers al eerder 37 dagen cyclus gehad, maar toen was ik dus zwanger!! :mrgreen:
Het kan bij jou dus ook goed zitten!! Ik had alleen geen bloedverlies, maar dat komt wel vaker voor, dus dat hoeft niks te zeggen.
Ik duim voor je!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Spannend Minimouse!
Bloedverlies hoor ik inderdaad wel vaker. Ikzelf had ook een bepaalde buikpijn maar dacht zelf dat het hele lage spierpijn was… (had toevallig een paar dagen voor de positieve test ook pittig gesport). Achteraf denk ik gewoon dat het de innesteling is geweest die ik voelde.
Ik blijf duimen voor je!
Spannend Minimouse ! En de duivels er al of heb je een mooie test in handen ?
Hier nog steeds bruin verlies vanaf vorige week dinsdag…
Gister een ongeluk gehad met mijn ouders. Mijn vader reed en er reed een gozer door die we niet meer voor konden remmen en dus zaten we achterin de auto. Flinke schade op de neus van de auto ( lekte koelvloeistof) Fleur zere arm, ik zere arm , nek en schouders. Dus morgen maar even langs de ha voor de zekerheid…
Zo Tijgertje dat is schrikken! Sommige mensen kijken echt nergens naar he op de weg, irritant!
Goed dat jullie voor de zekerheid even langs de huisarts gaan in dit soort gevallen kan je beter een keer teveel dan te weinig gaan. Sterkte!
Tijgertje, jeetje wat schrikken zeg!!
Goed dat je toch even naar de ha gaat, vooral een paar dagen erna kan je nog best last van krijgen.
Hier nog geen test gedaan… Durf eigenlijk niet zo goed omdat ik me echt niet zwanger voel… Stom he! Bij mn vorige zwangerschappen had ik dat wel…
Ik snap niks meer van mn lichaam!!! Bloeding is weer zo goed als weg…
Maar ik ga morgen wel even testen denk ik, hihi!!! Spannend!!!
Tijgertje, wat vervelend zeg, wel verstandig om naar de dokter te gaan.
MM, spannend zeg!!!
Tijgertje, dat is schrikken! Inderdaad maar even langs de ha voor de zekerheid.
MiniMouse: spannend! Gewoon testen, dan weet je het toch?
Hier dag 30 vandaag. Niet echt misselijk, maar wel herkenbaar gevoel net als bij zwangerschap van zoonlief destijds, en gisteren gevoelige borsten, maar vandaag niet meer. Wel hoofdpijn vanmiddag. Ik wacht het af. Vorige cyclus was ook superlang, dus ik geef het nog even de tijd.
Hoi hoi,
Nou de rode duivels zijn vannacht gearriveerd, helaas…
Weet nu in ieder geval wel weer waar ik aan toe ben… Op naar de volgende ronde…
Maria, nog even spannend dus voor jou!!! Ik ga voor je duimen!!!
Wat jammer MiniM :hug:
Schrikken Tijgertje! Hopelijk valt het mee met jullie en houden jullie er niets aan over
Ik duim voor je Maria!! :thumbup: :thumbup:
Tijgertje hoe was het bij de dokter?
Balen Minimouse dat je ongesteld bent geworden. Je hebt wel duidelijkheid maar je had het liever anders gezien natuurlijk.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd. Was echt een supergave dag, echt van minuut tot minuut alles zo bewust beleefd, super!
Morgen gaan we een midweekje naar Centerparcs, lekker er even uit met zijn tweetjes. Fijne week allemaal!
Vlinder, gefeliciteerd!!en veel plezier deze week.
Jaaa, Vlinder gefeliciteerd met je trouwen!!! Vond je het spannend op de dag zelf, voor "het’ moment? Ik had al wat voorbij zien komen op FB qua foto’s, leuk hoor!!! En nu lekker een weekje genieten saampjes, lekker rustig aan, geen stress meer over alles regelen, maar lekker genieten en ontspannen
@Maria: Hoe is het bij jou? Al testje gedaan of is de ongi doorgebroken…?
Inmiddels weten hier alle ouders en broers en zussen het en iedereen is blij voor ons en vinden het leuk Gister ook intake gehad bij de VK en die was heel aardig, heel rustig enzo, fijn! En misschien mag ik gewoon bij de VK blijven, ondanks mijn overgewicht, want dat schijnt dus weer verandert te zijn. Ze gaat het overleggen met de gyn en dan hoor ik of het vk of gyn wordt. Kan ook later nog veranderen als daar aanleiding voor is.
Mijn moeder was een beetje in shock zondag haha, ze had het helemaal niet verwacht, ook al weet ze wel dat we beide bezig waren, maar ik vertel haar altijd alles en nu heb ik het natuurlijk niet meteen verteld, dus was echt een verassing, ze moest het even verwerken haha, maar ze vindt het wel heel erg leuk hoor! Vanavond ga ik naar mn moeder toe om even bij te kletsen, normaal ga ik wekelijks of om de week en nu was ik expres niet gegaan, omdat ik bang was om het dan al te verklappen en we hadden zo’n leuke verassing met de t-shirts Ze dacht al dat er iets was of dat ze wat had misdaan dat ik helemaal niet langs kwam of belde ofzo :lol: Arme mama
Net mn vader nog even gebeld. Die was op vakantie, dus die hadden we zondag een mail gestuurd met foto’s van zus en moeder met t-shirt
Hoe is het met de rest?
Vlinder, gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo’n mooie dag was. Veel plezier in Center Parcs!
MiniMouse: balen
Noekie, wat leuk dat jullie het (eindelijk?) verteld hebben. Grappig dat ze al dacht dat er iets was, maar dit niet verwachtte. Goed geheim gehouden dus!
Hier weer lekker vaag geval. Vorige week beetje misselijk en gevoelige borsten, nu helemaal niet meer. Wel heel onzuivere huid en ook weer iets raars (sorry voor eventuele vieze details, maar) heb steeds zo’n prikkend gevoel daaronder. Alsof er iemand de hele dag met spelden in prikt. Zal wel iets met veranderde hormonen te maken hebben, maar vaag is het wel.
Ook nog steeds geen ongi dus. Wel enorme behoefte aan snoepen (chocola!!) en van tijd tot tijd ontzettend chaggo.
Zal vandaag of morgen dus wel doorkomen
Vlinder : Wat een leuke foto’s kwam ik al tegen op FB !
Nu heerlijk genieten van CP.
Maria Ik ga voor je duimen dat je test toch positief word…
Noekie Wat zielig voor mams dat ze je de afgelopen tijd niet veel heeft gezien / gesproken, maar daar kreeg ze nu een leuke verrassing voor terug !!
Hier :
Nog steeds van mijn nek en schouders en mijn rug doet nu ook zeer…
Maar weet niet zeker of dat door het ongeluk komt…
De schade is allemaal te repareren en misschien is vrijdag de auto al klaar, dus dat is wel leuk nieuws !
Zaterdag ga ik met mijn nichtje naar de bruidsbeurs in de Jaarbeurs Utrecht ( zij gaat in 2015 trouwen )
Verder nog een “griezelig” smsje van mijn beste vriend gekregen : ( zie spoiler ) Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet / moet van denken… Ze zitten een beetje in de spirituele wereld … En wij vertellen elkaar heel veel, zijn heel open naar elkaar …
Ik kreeg gisteravond een sms van hem , het gesprek zal ik even typen…
Hij is blauw , ik ben rood.
Klopt het dat je zwanger bent ?
Nee hoezo ?
Heb je al een test gedaan , mijn gevoel zegt dat je zwanger bent
Ben 10 sep ongi geworden , dus hoefde niet te testen…
Ok toch krijg ik iets door, was het een normale ongesteldheid ?
Nee veel bloed verloren ( meer dan normaal ) en duurde ook veel langer …
Ok kan kloppen , krijg een miskraam door, weet je ook wat het was ?
Nee
Zou je het willen weten ?
Ga jij mij dat nu vertellen dan ?
Wij kregen door een meisje, heb je een naam, dan kan je het een plekje geven want het is toch je kind… Hoeveel weken was je ?
Weet ik niet, want wist niet eens dat ik zwanger was…
Ik kreeg door 9 weken …
Ok niks van gemerkt , dus op naar de volgende ronde…
Kan wel zijn : 1 ding , ze is in goede handen, daar word ze opgevangen door je fam. Het is hard maar het heb zo moeten zijn. Het is een levensles die jullie door moeten maken. Praat er samen over, maakt het verwerken makkelijker, met ons kan je er ook over praten …
Tijgertje, ik denk dat alleen jij weet wat je ermee moet. Ik persoonlijk hou daar absoluut niet van, dus ik hou mijn mening veder voor mij :oops:
Missme, ik zelf hou ook niet van het spirituele, altijd als ik daar ben, gaat het er weer over, dus ik probeer ze iedere keer te vertellen dat ik er niet geloof…
Maar als ik echt een miskraam zou hebben gehad, dan had ik dat toch gemerkt ???
Je mag je mening ook via pb doen hoor…
Pb :mrgreen:
Gelezen en beantwoord :mrgreen: