Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Ben benieuwd hoe de gyn is hier, hopelijk valt het mee. Doelde meer op dat andere vk kiezen weinig nut heeft, omdat ik toch doorverwezen zal worden, dus ik moet het met de gyn doen, achja, we zullen zien. Straks werk ik fulltime thuis, dus dan kan ik in ieder geval makkelijk wat inplannen.

Maargoed, eerst volgende week maar eens zien of er wel een hartje is (of twee :stuck_out_tongue: Denk al sinds het begin dat het een tweeling is, weet ook niet waarom hahaha)

Noekie Goed dat je even gebeld hebt naar de vk om een echo te vragen. Ik vind het wel een beetje een rare en shago vk zoals jij het omschrijft. Leuk dat je denkt dat het er twee zijn !

Ik had mijn eerste echo bij 7 weken en dat was wel bij de gyn en ben daarna over gegaan naar de vk.

Minimouse en Maria Ik ga duimen voor jullie voor een mooie positieve test ! :pray:

Hier :

Vannacht ongi geworden :cry: Had deze maand toch wel goede hoop , ook vanwege de zere borsten. En dat terwijl vrijdag de 13e mijn 28ste dag van mijn cyclus is …

Zaterdag aardig verkocht op de kleedjesmarkt. Dus nu mag ze zaterdag mee naar de winkel om de barbie camper te kopen ( hopen dat ze hem nog hebben )

We hebben inderdaad al ringen gekocht omdat we volgend jaar gaan trouwen ( en nee ik had het nog niet iedereen verteld :wink: , dus jullie hebben het ook niet gemist met lezen hoor ) Alleen wil R. geen grote uitgebreide bruiloft, dus gaan we kijken hoe we het wel kunnen gaan doen …

Vandaag de kinderwagen ( buggy-inzet) en luiertas opgeruimd naar zolder en we zijn aan het kijken om de babykamer ook op zolder op te slaan en dan een peuterkamer te maken voor Fleur, maar we moeten even kijken hoe we dat gaan doen want ze heeft echt een klein kamertje …

Wat goed van je Noekie dat je een afspraak hebt gemaakt voor een echo. Wel raar dat de vk een beetje bot deed. Je zou denken dat ze inderdaad zal snappen dat je wat onzeker bent als je geen kwaaltjes hebt, zeker bij een eerste zwangerschap. Ik ga duimen dat je maandag een mooi kloppend hartje ziet.

Ach wat balen Tijgertje dat je ongesteld bent geworden, :hug:! Had je deze maand wel een positieve ovulatietest of heb je niet getest?

Wat leuk dat Fleur goed verkocht heeft, hopelijk hebben ze de camper inderdaad nog.

Leuk dat Fleur een peuterkamer krijgt. Lastig he als dat een wat klein kamertje is want je zet er ook niet gelijk een half-hoogslaper neer bijvoorbeeld. Ben benieuwd hoe jullie het op gaan lossen.

Oh leuk dat jullie willen trouwen volgend jaar, wil je een trouwjurk aan die dag ondanks dat jullie het klein houden?

Minimouse en Maria mijn duimen draaien nog voor jullie hoor.

Hier alles goed. Nog 2 daagjes werken en dan eindelijk vakantie. Duurt lang om de hele zomer door te werken, maar straks lekker 4 weken vrij. Kijk er erg naar uit. Trouwen, midweekje centerparcs daarna en ons daarna richten op de babykamer. Kan niet wachten hihi!

Lekker Vlinder dat je bijna vakantie hebt !

Eindelijk even rust en heerlijk genieten !!

Weet jullie al wanneer jullie de 20 weken echo hebben ?

Willen jullie weten wat het word ?

Ik heb de afgelopen twee maanden helemaal niet getemperatuurd of met ovutesten gewerkt. ( ga ik voorlopig ook niet doen ) Ik wil het nu gewoon even zijn gangetje laten gaan tot het eind van dit jaar. Als er in januari dan nog geen zwangerschap is, ga ik even langs de huisarts ( ook ivm met onze eerste zwangerschap dat het zo lang duurde )

Ik wil op zich wel een mooie jurk aan. We gaan toch naar het gemeentehuis en foto’s maken. Daarna moeten we even kijken wat we gaan doen. We hebben ook een hele oude auto ( oldtimer )om naar het gemeentehuis te gaan ( als ie het doet )

We zaten te denken aan een peuterbed zodat ze nog een beetje ruimte overhoud op haar kamertje, maar dat is ook weer een beetje zonde van het geld. En de ander optie is een half hoogslaper… Maar dat vind ik weer een beetje eng omdat ze nog niet zo groot is en ze uit een ledikantje komt…

Verder heb ik vanmiddag mijn ā€œnieuweā€ auto opgehaald :dance:

Noekie,

Nou groot gelijk hoor dat je een vroege echo hebt geregeld… De vk hoort juist indd je rots in de branding te zijn in deze periode en al bel je 100x dan moeten ze je gewoon helpen… Hier goede ervaring met de vk en met de gyn had ik ook echt het idee dat je een nr bent… Dus bereid je maar vast voor…

Tijgertje, balen dat je ongi bent… Ik heb over een week mn nod dus ben benieuwd… Voel nu ook weer helemaal niks meer, dus het enige wat ik kan doen is maar rustig afwachten…

Ik zou een halfhoogslaper ook nog niet doen hoor… Toch een beetje eng op die leeftijd.kan je niet via mp een goedkoop bed krijgen? En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk dan maar, hihi!!

Vlinder, wat een heerlijk vooruitzicht!!! :inlove:

Ik heb vakantie!! Heerlijk gevoel, lekker 4 weken niet werken, fijn!

Tijgertje, we hebben de 20 weken echo over ongeveer 3 - 4 weken, dinsdag weer naar het ziekenhuis voor controle en dan gelijk die afspraak maken. Hoop stiekem dat ze dinsdag al een echo doen, hoewel dat niet afgesproken is, kan niet wachten totdat we weten wat het wordt.

Over 6 dagen gaan we trouwen, spannend! Gaat nu echt snel… daarna heerlijk een midweekje naar Centerparcs, kijk daar ook erg naar uit. Lekker samen en nagenieten, heerlijk!

Ik denk dat het wel goed is als je nu inderdaad even niet temperatuurt of ovulatietestjes gebruikt. Kijken hoe het gaat als je het op zijn beloop laat zeg maar en dan inderdaad in januari naar de huisarts als je nog niet zwanger bent. Was er eigenlijk een reden dat het bij Fleur zo lang duurde? Als je het te prive vindt om te antwoorden, begrijp ik dat hoor.

Leuk dat je een mooie jurk aan gaat doen als jullie gaan trouwen. Mooi een oldtimer, hebben jullie die zelf of ga je huren?

Persoonlijk zou ik ook geen half hoogslaper gaan doen bij Fleur hoor. Gelijk uit haar ledikantje naar een half hoogslaper is misschien een wat grote stap.

Noekie, hoe voel jij je?

En hoe gaat het met de dames die op het wachtbankje zitten?

En verder met iedereen?

Spannend hoor Vlinder, nog 6 dagen…

Ik ben benieuwd of je dinsdag een echo krijgt, zou wel leuk zijn om weer even te kijken naar ukkie…

Ik wil er wel antwoord op geven hoor. Bij Fleur was er geen reden voor. We zijn wel in het ziekenhuis geweest en daar een uitstrijkje , samenlevingstest ( weet even niet meer hoe het precies heet ) , zaadonderzoeken. Maar daar kwam niks uit. Toen zou ik een speciale baarmoeder echo krijgen met vloeistof, maar dat had ik even uitgesteld vanwege de vakantie. Die test was ook niet meer nodig want in de vakantie was het raak…

De oldtimer die we op het oog hebben, is van een zus van Raim, dus mogen we zo lenen…

Vandaag naar Kleve ( Duitsland) geweest en we hebben de Barbiecamper gekocht ( ze hadden er nog maar 2 )

Straks even de woonkamer een beetje omgooien zodat Fleur haar speelgoed beter kwijt kan ( speelgoedkist , ballenbak , speeltentje) We hebben niet zo grote woonkamer…

Hoi hoi,

Jeetje Vlinder, nog 6 daagjes!!! Spannend!!! Ben je al zenuwachtig!! Ik zal voor jullie duimen voor mooi weer!!

4 weekjes vrij! Geniet ervan!!

Tijgertje, wat is een barbiecamper ?

Kleve is wel leuk! Zijn wij ook een keertje geweest!

Hier nog een paar daagjes wachten, ik heb nergens last van behalve wat buikpijn in mn onderbuik, iedere x als ik wakker wordt, maar verder denk ik gewoon dat ik over een paar dagen weer de rode duivels op bezoek heb dus ik kan er echt geen pijl op trekken… Ik wacht het maar af…

Fijn weekend allemaal!!

Mini mouse dat is een volkswagen bus / camper van Barbie ( de barbiepoppen )

Hihi!! Wat leuk zeg!!!

Wat had je trouwens het haar van je dochter mooi gemaakt! Zag er echt superleuk uit!!

Dank je ! Moet alleen nog iets meer oefenen zodat het wat strakker komt te zitten, maar ze zit nog niet echt goed stil ( duurt te lang voor der) Ik heb het nu laten zitten en ben benieuwd hoe het morgenochtend zit…

Oh jongens, ik ben zenuwachtig voor straks! Ik mag om 11.15 uur voor de echo. Pfffffff!

Succes straks Noekie, spannend meid!

Fleur haar haren zagen er zeker mooi uit Tijgertje, zat het nog goed vanmorgen?

Gelukkig Tijgertje dat de onderzoeken (zaadonderzoek, samenlevingstest en uitstrijkje goed waren) goed waren toen je van Fleur zwanger wilde worden. En fijn dat het toen zelf ook gelukt is om zwanger te worden, hopelijk lukt het jullie nu ook om spontaan zwanger te worden, alleen wel lastig als het langer duurt.

Minimouse, met vlagen ben ik zenuwachtig voor vrijdag maar over het algemeen valt het mee.

Ik duim voor je Minimouse dat je toch niet ongesteld wordt en dat buikpijn een teken is dat je zwanger bent.

We hebben zo’n heerlijk weekend gehad. Zaterdag boodschappen gedaan, 's middags rustig aan en 's avonds een verjaardag. Gisteren zijn we naar het strand geweest, was zo lekker weer. Heerlijk gewandeld en daarna op een terrasje wat gegeten en gedronken. Was zelf warm.

Daarna bij mijn zwager en schoonzusje voetbal gekeken en hun kindjes op bed gelegd, schattig!

Vandaag lekker een rustig dagje, alleen straks naar de sportschool en vanavond komt de ambtenaar een praatje maken. Leuk!

Fijne dag allemaal!

Het hartje klopt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: (En hartje van baby van mn zus ook!!)

Oh Noekie wat fijn, wat een geruststelling! Gefeliciteerd! Lekker nagenieten nu van de goede echo :smiley:

Jaaa, superblij hihi :smiley: Heb ook 2 fotootjes meegekregen!

Fijn dat jullie allebei een kloppend hartje hebben gezien / gehoord ! Nu heerlijk genieten !

Oh fijn Noekie, wateenopluchting!

Noekie!! Wat fijn voor je!!! Nu lekker gaan genieten!!! Ben echt heel blij voor je!!

Vlinder,heerlijk he zo’n weekend! Lekker genieten en lekker rustig aan doen!

Wij hebben ook een heerlijk weekend achter de rug, ik was vandaag ook nog lekker vrij! Net met collegaatjes wezen uit eten…

Ik vrees toch dat ik ongi ga worden… Had zojuist en eergister ook al een heel lichtroze verlies… En zo’n raar gevoel in mn onderbuik, plus mega chago! Dus het zal wel komen denk ik… Balen!!

Oh balen Minimouse dat je waarschijnlijk toch ongesteld gaat worden. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :hug: voor jou!