Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013 - Deel 2

Hoe was de echo MissMe?? :smiley:

@Vlinder: Ja, had meteen een foto gemaakt. Gisteravond was het nog te zien, vanmorgen niet meer. Staat ook op de beschrijving, het blijft ongeveer 24 uur zichtbaar :slight_smile: Fijn dat je geen rare opdrachten kreeg haha :smiley:

Gister verjaardag gevierd, gelukkig heeft niemand het over zwanger zijn gehad oid, dus was het ook makkelijker om mijn mond te houden. Maar nu nog 3 weken tot we het gaan vertellen en dat word spannend, want normaal ga ik meestal op vr-avond naar mn moeder, maar als ik daar nu alleen heen ga, word het echt vreselijk moeilijk om niks te zeggen, ik vertel haar altijd alles! Dus moet even kijken hoe ik dat ga doen, een keer zeggen dat ik niet kan en een keer B meenemen ofzo haha. Wat ben ik blij als onze ouders en broers/zussen het gewoon weten :wink:

Schoonmoeder kwam net even op de koffie, die kon gister niet en ja, dan mag ik natuurlijk ook niks zeggen, pffff, moeilijk hoor!

Best lastig om niks te zeggen he? Maar over 3 weken is het des te leuker als je het samen met je zus kan vertellen :smiley: !

Oh ik wist niet dat het in de beschrijving van de clear blue test stond dat het vervaagd…

Hoe voel je je verder Noekie?

Hier alles goed. Ben al wel vanaf vorige week erg emotioneel… huil werkelijk om alles. Niet erg maar op mijn werk kan het emotionele gevoel me ook zomaar overvallen en dat is niet altijd handig. Nog twee weekjes werken en dan lekker vakantie en trouwen :dance: ! Kijk er naar uit!

Vrijdag mijn jurk weer passen, vrees dat die echt vermaakt zal moeten worden hihi!

Heymeiden, alles was goed met de 20 weken echo!!

Gezond en wel :mrgreen:

we krijgen een zoon erbij :inlove: :mrgreen: :inlove:

Missme wat leuk!!! Hihi!!! Fijn dat alles goed was!

Vlinder, wat een leuk vrijgezellenfeestje!! Utrecht is leuk!! Dus de hormonen beginnen op te spelen, hihi…

Noekie, leuke verjaardag gehad?? Moeilijk he om niks te zeggen!! Hihi

Hier vandaag een rustig dagje… Manlief is vandaag weer aan het werk gegaan en V is op de creche, dus ik heb een heerlijk dagje voor mezelf!!

Wat fijn Missme dat de echo goed was, gefeliciteerd! Superleuk dat jullie een zoontje krijgen!

Lekker Minimouse dat je een rustig dagje had, even van genieten hihi!

Ik had een drukke dag op mijn werk ivm de introductie van de nieuwe studenten. Morgen nog zo’n dag en dan hebben ze hopelijk de weg gevonden en kunnen ze gaan studeren. Altijd leuk zo’n weekje met allemaal nieuwe gezichten.

Fijne avond allemaal!

Missme Leuk dat jullie nog een zoontje krijgen !!

Hoi hoi,

Nou, volgens mij heb ik vandaag mn eisprong gehad, ook weer geklust dus ben benieuwd!!! Laten we hopen dat het deze maand nu eindelijk eens raak is!

Ik ga voor jullie duimen Minimouse!

Morgen ga ik mijn trouwjurk weer passen en morgenmiddag mijn proefkapsel. Kijk er erg naar uit.

Dankjewel Vlinder!

Spannend!!! Altijd leuk om weer even je jurk aan te mogen hebben!!

Zo hehe even zitten… ben moe van alle indrukken van vandaag hihi!

Allereerst mijn jurk gaan passen. Die zat echt perfect, hoeft ook geen vetersluiting in nu omdat de rits nog goed dicht gaat. Het lijkt wel of de jurk gemaakt is om zwanger te zijn, zo mooi zit hij nu, mooier dan toen ik niet zwanger was eigenlijk maar misschien komt dat ook wel door mijn uitstraling nu hihi!

Gelijk de jurk mee naar huis gekregen en die hangt nu bij mijn ouders, schoenen heb ik wel thuis want dan kan ik ze inlopen.

Begin van de middag naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel. Verschillende dingen geprobeerd maar ik viel eigenlijk al voor het eerste kapsel wat ze deed. Dan is het opgestoken wat lager in mijn nek met losse plukjes naast mijn gezicht zeg maar en een bloem (als accessoire) in mijn haren. Echt blij mee ook.

Nu even niks en dan vanavond lekker samen uit eten, heb er zin in!

Vandaag heb ik een dag dat ik veel honger heb dus ik geef er lekker aan toe hahaha!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Leuk dat je jurk nu goed zit ( en mooier).

Goed dat je ook geslaagd bent voor het kapsel.

Veel plezier vanavond !!

Hier nog steeds aan de klus want weet niet wanneer mijn eisprong is.

Vandaag een andere auto gekocht en woensdag hebben we onze ringen opgehaald ! :mrgreen:

Vanavond alles klaar zetten want morgen met Fleur naar de kleedjesmarkt bij ons op het plein… Mag ze der spulletjes verkopen waar ze niks meer mee doet en dan kan ze ( met bijbetaling van ons ) de barbie camper kopen die ze graag wil hebben…

Wat leuk Tijgertje dat er kleedjesmarkt is bij jullie en Fleur spulletjes gaat verkopen, schattig! Aaah! Lief dat ze dan de barbie camper wil kopen van haar verdiende geld :smiley:

Leuk dat jullie een andere auto hebben gekocht, heb je hem al of duurt het nog even? Gaan jullie trouwen dat jullie ringen hebben opgehaald? Sorry ik kan het even niet terug vinden ergens…

Gebruik je nog ovulatietestjes voor je eisprong of ben je daar even mee gestopt? Ik ga ook voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn! Veel plezier morgen!

@Vlinder: Super dat je jurk zo mooi zit en nu mee naar huis is!! En ook je kapsel uitgezocht, super :smiley: Heb je nou nog veel kwaaltjes met 15 weken?

@Tijgertje: Veel plezier op de kleedjesmarkt!! En gaan jullie trouwen? Heb ik ook even gemist geloof ik!

@Minimouse: Spannend weer op het wachtbankje!!

@Missme: Fijn een goede echo en een jongetje erbij !! :inlove:

Vlinder, wat een leuk vrijgezellenfeest!

Noekie, samen met je zus zwanger, wat bijzonder!! Dat had mij ook altijd super geleken, maar helaas is zij de juiste man nog niet tegengekomen.

Gefeliciteerd ook nog met je verjaardag, leuk feest gehad?

MissMe: een zoon erbij, leuk! Een echt mannengezin dan straks.

MiniMouse: go for it, ik duim voor jullie!

Hier aan het bijkomen van een geweldige bruiloft van zwager en schoonzus. Was echt een supermooie dag en topfeest. Kleine man is nu uit logeren, zodat wij even fijn kunnen uitbrakken :wink:

Noekie, ik ben met vlagen nog steeds erg misselijk en nog vaak moe maar dat mag de pret niet drukken. Overal waar ik naar toe ga neem ik iets te eten mee, als ik misselijk wordt neem ik een paar hapjes en dan gaat het weer. Ik slaap slecht en in combinatie met de moeheid is dat niet heel handig.

Heb jij al klachtjes Noekie?

Heerlijk dat jullie even brak kunnen zijn nu jullie zoontje uit logeren is, dat is stiekem dan wel even lekker. Je zwager en schoonzus hadden echt een mooie dag, wat fijn!

Maria, we zitten weer samen op het wachtbankje…

Voel me sinds een paar dagen echt ontzettend misselijk, echt zo’n weeig gevoel in mn buik… Beetje vreemd! Verder geen echte onverklaarbare klachten dus wellicht gewoon wat last van mn maag ofzo…

Vlinder, gaaf zeg dat je jurk zo mooi viel! Jaja voor jou komt de grote dg nu ook steeds dichterbij!

Tijgertje, ga je ook trouwen?? Gefeliciteerd!!

Noekie, hoe is het met je? Al kwaaltjes?

Missme, en al helemaal gewend aan het idee dat jullie weer een zoon krijgen? Wel makkelijk qua spullen denk ik zo, of had je al veel dingen weg gedaan??

Even kopie van mei-mama’s topic:

Volgende week maandag krijg ik een vroege echo (op eigen kosten), ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes en dat maakt me zo onzeker, dat ik toch graag wil weten of er wel iets is en of het groeit. Dan ben ik 7 weken en zouden ze wel een knipperlichtje moeten kunnen zien. Die 35 euro vind ik het zeker waard als dat wat onzekerheid wegneemt! Zou zo zonde zijn om nog een maand te lopen met een boontje die niet meer groeit, dat weet ik liever nu al. Mn zus gaat dan ff met me mee.

Had eerst de VK gebeld en uitgelegd dat ik helemaal geen kwaaltjes meer heb en heel onzeker ben enzo, enige wat ze zei was dat dat geen reden is voor een vroege echo en dat ik gewoon moest wachten. Ik vind ze totaal niet meelevend of geruststellend of iets, beetje bot eigenlijk, maar geen enkele ervaringen met vk’s dus misschien is dat wel normale. Ze zullen wel denken “weer zo’n mama in spe die onzeker is en een vroege echo wil”.

Nouja, ik ben in ieder geval happy en kijk uit naar maandag!

@MiniMouse: Spannend, wie weet is het raak deze maand!

Noekie, wat fijn dat je een echo gepland hebt. Wel ontzettend raar dat dit op eigen kosten moet en dat ze zo bot reageren. De vk is er toch juist om je te begeleiden en gerust te stellen?? Anders misschien overstappen naar een andere vk? Zij snappen toch ook wel dat het bij een eerste kindje allemaal superspannend is? Dan moeten ze je juist gerust stellen! Fijn dat je zus mee wil. Ik duim dat alles gewoon goed is en je een kloppend hartje ziet dan!

Ja, dat kwaaltjes weggaan, dat kan gewoon zei ze en daar krijg je geen echo voor. Tsja, als het dus mis is, loop je gewoon een maand door, dan zou ik alweer zwanger kunnen worden in de tussentijd in principe.

Nouja, lekker zelf geregeld dus, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

Andere vk hoeft niet, want ik word toch doorverwezen naar de gyn vanwege mijn overgewicht, dus hopelijk zijn die wat aardiger! Gaf ik ook nog even aan, zo van, met mijn bmi zal ik doorverwezen worden naar de gyn, of dat niet dan al eerder moest of iets. Zegt ze, ja, nouja de intake is gewoon hier en dan zien we wel verder. Kwam echt zo over alsof ze geen flauw idee had. Heb ook geen idee of ik nou de vk zelf aan de lijn had of gewoon een telefoonmiep… Nouja, whatever!

Over het algemeen heb je hier wel direct de vk aan de lijn. Zet niet te veel hoop op de gyn trouwens, ik heb daar ook gelopen en voelde me soms net een nummer. Ze liepen daar op de poli ook regelmatig twee uur uit, dus probeer altijd zo vroeg mogelijk een afspraak te krijgen, dan zijn ze nog niet zó lang uitgelopen. Of plan de middag vrij, want je zit wel even te wachten voor je aan de beurt bent. Ook als je wilt bellen met vragen moet je eerst langs weet ik veel hoeveel balie’s voor je eindelijk de assistente van de gyn aan de lijn hebt, en dan wordt je teruggebeld… (als je geluk hebt). Nee, ik was qua klantvriendelijkheid niet blij met het ziekenhuis. Maar goed, dit kan natuurlijk overal anders zijn.