ik had trouwens ook een kastanjeboom, en die had ik nog niet dus kwam ook mooi uit :).
wow fleurtje, 30! :shock: :mrgreen: wel leuk dat je dan in elk geval ook een koeienmelk boom hebt. en 4 citroenen? :mrgreen:
4 citroen-bomen dan he? Ik had er ook een kastanjeboom bij maar daar heb ik er al een stuk of 5 van. En ja, ik had er eerst 10 en toen nog 10. toen had ik nog geen koeienboom en daar had ik wel mijn zinnen op gezet. Gelukkig zat er dus eentje bij de laatste 10 bomen (En ja, ik koop dus wel eens tulpguldens )
Fleur, 30??? Waar laat je die toch allemaal :think: :eh:
In mijn inventaris :oops:
:mrgreen: is toch ook wel zonde… 30 stekjes kopen voor je inventaris :mrgreen:
Ja, dat klopt, maar mijn missie was koeienbomen en citroenbomen. 4 leuke bomen uit 30 is idd wel wat magertjes dan ja, haha! Maar ik heb ook natuurlijk wat xl bomen gescoord. Die kunnen nog over gewone bomen heen…
Ik heb in ieder geval allemaal kleine akkers er in gedaan en een maaidorser aangeschaft… heb ook nog 1 wortel chutney, maar wanneer zet ikd ie eigenlijk in :think:
Ik heb in ieder geval allemaal kleine akkers er in gedaan en een maaidorser aangeschaft… heb ook nog 1 wortel chutney, maar wanneer zet ikd ie eigenlijk in :think:
De wortel appelchutney zet ik zo meteen in als ik ga oogsten. Je krijgt dan +2 per veld (ik heb ook alleen maar kleine veldjes en de knechten). Als je daar pompoenjam bij doet blijft hij de tijd verlengen en blijf je dus, zolang je pompoenjam bij de WAC blijft doen +2 op ieder veld krijgen. De pompoenjam doet 4 uur zijn werk dus ik begin met 4 pompoenjam erbij doen zodra de 18 uur van de wac bijna verstreken zijn. Want zodra de tijd verstreken is ben je ook je wac kwijt. Ik heb 25 pompoenjam dus zou in theorie 100 uur vooruit kunnen. (Is ook leuk als je even tijd hebt voor sla, wortels en tarwe, tikt leuk aan )
Ik denk ook niet dat ik het ga halen, ondanks de WAC en pompoenjam. Moest afgelopen nachten werken (3) dus dan komt er weinig van het boerderijleven terecht. Zie wel hoever ik kom :roll: