Farmerama, deel 5

blijven je punten staan tot de volgende keer? anders bewaar ik ze :think:

ja punten blijven staan.

tickets weet ik eignelijk niet :think:

@Renate_Sch wrote:

Heb een vleermuisgrot kunnen kopen op Renzo’s jaarmarkt :dance: .

Die had ik nog niet :mrgreen:

Leuk!

Ik spaar voor het draken ei. Die is 1000 munten. Ik heb er nu 528. Net over de helft dus. Nu zijn mijn tickets op dus ik wacht maar weer tot de volgende keer. Ik mep overigens alleen de mollen, dat vind ik leuker dan de kop van jut.

De afgelopen week heb ik alleen maar pompoenen gekweekt! Ik heb er bijna 8000. Nu heb ik 30 pompoenenjam gemaakt, kan nog wel wat bij. Dan ben ik wel aardig door mijn geleisuiker heen helaas…

owww wat ziet eht er leuk uit nu he? :inlove: was het wintergedoe wel een beetje beu, vind dit vrolijke vele malen leuker!

weet niet of iemand hier nog leest, maar een nieuwe bonuscode:

socialstar

je krijgt 5 sterretjes :slight_smile:

Ja, ik had hem al ingevuld :smiley:

is iedereen afgekickt?

ik ga het event net niet halen helaas…

Ik heb nu 150 kaarten van de 200 (laatste fase). Dan heb ik het gehaald. Vannacht nog maar iets langs erin en dan hopen dat ik aan de 200 kom.

Dus nee, niet afgekickt. Wel zeeen van tijd met maar 1 account (de ander opgezegd en ik hielp 1 van mijn gastkinderen, 9 jaar, met zijn boerderij. Ben ik ook mee gestopt).

Hier ook nog wel actief hoor, maar afgelopen dagen moeten werken dus dan schiet het boerderijleven erbij in. Event ga ik dus ook niet halen. Heb t/m de 3e gehaald.

hier ook nog wel aan het spelen, maar vanaf vrijdag goed ziek geweest, dus ik ga het event niet halen… misschien dat ik de 4e fase afkrijg, maar dat zal erom spannen

Hier ook nog wel spelend maar niet zo heel fanatiek, ik ben de vele events een beetje moe aan het worden dus doe niet aan allemaal mee :oops:

Marieke, hiernet zo, ben bijna verplicht maaidorsers en kleine akkers t e nemen omeen event te kunnen halen, en soms dan heb ik echt even geen zin om constant te klikken…

iemand stekjes gekocht?

ik heb oa een eierboom en een citroenboom :mrgreen:

helaas ook weer een parfum boom… en heb ondertussen al 1600 parfum in mijn schuur staan :S

Ik had 1 stekje gekocht. Had een citroenboom, die had ik nog niet :stuck_out_tongue: .

ow heb je ook geluk :slight_smile:

de citroenboom was ook nieuw, net als de koeienmelkboom. Die had ik ook wel willen hebben :slight_smile:

Die koeienmelkboom was ook wel fijn geweest ja! Heb wel een eierboom gelukkig. 1e keer op Renzo’s jaarmarkt kunnen kopen.

Weet alleen nog niet waar citroenen goed voor zijn :eh:

cirtroenen zijn vooralsnog nergens goed voor… net zoals de kerstballen ook nergens goed voor zijn…

ja, je kan ze inleveren bij je tentoonstelling, maar dat is het eigenlijk al wel.

ze verwachten dat de citroenen nog wel eens nodig gaan zijn voor mogelijk nieuw diervoeder, of een quest, maar ja, dat is afwachten.

ik heb nu 3 of 4 eierbomen en 2 eierwerkplaatsen dus hoef niet om eitjes verlegen te zitten.

Ik had 4 goudblaadjesbomen en 1 citroenboom, had graag de koemelkboom willen hebben… maar ja helaas…

Ik had er 30 gekocht :oops: 4 citroenen, 1 koeienmelkboom en verder stomme bomen die ik al 10 keer had :wink:

Speelt Sophie nog? De meter loopt nu wel heel snel terug!

ik had trouwens ook een kastanjeboom, en die had ik nog niet dus kwam ook mooi uit :).

wow fleurtje, 30! :shock: :mrgreen: wel leuk dat je dan in elk geval ook een koeienmelk boom hebt. en 4 citroenen? :mrgreen: