Farmerama, deel 5

Meiden ,



een nieuw deel, dit maal zonder lijstje.



Veel speelplezier.



Groetjes,



Linda

meld :slight_smile:

meld

Jep, ook ik ben er weer!

ik had 4 stekjes gehaald, en had er een kerstboom uit :dance:

Meld :slight_smile: .



Ik had ook 2 stekjes. Een olijfboom XL en een dadelboom XL. Had beide al. Had gehoopt op een eierboom …

Ik had ook 2 stekjes gekocht. Helaas geen kerstboom, maar wel een gouden blad (nr3) en een kers XL.



Schieten jullie al op met het event. Ik ga het niet redden. Je hebt gloeiwormen nodig en die heb ik niet. Dus ik zie wel waar ik eindig.

Ik had op elk account 15 stekjes gekocht :oops: (Ik had vorige week de aandbieding: 3x zoveel TG! Dus voor 4,99 had ik 450 TG, dat kon ik niet weerstaan!)



Ik had echt heel gevarieerde bomen. Op Fleurtje had ik: olijf xl, magnolia, mirabelle, dadel xl, kerstboom (jippie!), goudblaadje, 3 kastanjebomen, sinaas xl, appel xl, parfum, 2 tempel en eierboom. Echt veel verschillende bomen dus! Maar stiekem nog maar 5 stekjes gekocht. Ik hoop op nog een kerstboom…



Op Siepie had ik: 2 regenboog, kastanje, 2 mirabelle, 2 kerstbomen (weer jippie!), sinaas xxl, peer xl, perzik, 2 olijf xl, 2 pruim xl en magnolia.



Edit: uit mijn 5 nieuwe stekjes (alwéér) een eierboom, een kerstboom (yes, nu dus op beide accounts 2), een kersenboom xl, een parfumboom en een appelboom xl (van die laatste 2 had ik er ook al véél!)

oww ik had ook 5 stekjes gekocht, maar morgenvroeg pas planten, aangezien ik nu de nacht weer in moet, en dan niet goed genoeg zie/onthoud welk stekje nieuw was…



ik wil ook wel een kerstboom :inlove:



ik heb ook geen gloeiwormen, dus ga hem zoiezo ook niet halen… hammer

Op Siepie heb ik hem af, op Fleurtje morgenochtend vroeg. Ik heb wel gloeiwormen gelukkig! (Op Siepie zelfs 4 dus ik heb nog wat kunnen “bijbeunen”).

We rollen van het ene event in het andere :mrgreen: .

Strooigoed-event is nu begonnen. De 1e 20 kaneel staat erin.



Van het Roemenie-event niet veel af kunnen krijgen. Te weinig online geweest de afgelopen dagen ivm sinterklaas.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ik moest nog een paar walstro, de rest had ik allemaal al ingeleverd;

dus ik 2 velden walstro geplant, water, mest, supermest en sushi mest eroverheen en ik zou tg precies halen qua tijd.



wird ik net wakker en ben i dus te vroeg in slaao gevallen :evil: :evil: :evil: :evil:

baal zp! kocht ik express super en sushi mest om die fase af te kunnen maken :evil:

ik heb ook niet alle opdrachten gehaald, die van de 1e fase guest 2 en 3 niet…



heb nog wel een veld bloemkolen staan op BH…



en voor dat andere event moet k even wachten tot mijn tomaten klaar zijn…

ik had 8 stekjes gekocht, maar er pas 4 geplant.

Heb gewoon een kerstboom en een eierboom :inlove:

nu 3 eierbomen, dus mijn eitjes komen eindelijk op voorraad. Kunnen dadelijk mooi de broedplaatsen weg :slight_smile:

Gaat lekker met je bomen knipoogje!!!

Heb gelukkig wel 1 eierboom (gekocht op de jaarmarkt :slight_smile: ) dus hier gaat het eieren verzamelen ook een tikkie sneller nu.

super knipoogje :thumbup:



zo heb mijn kaneel er in staan… zijn er nog leuke dingen te halen voor de opdrachten?

meld ook



ik ga maar steeds voor de knechtjes

morgenochtend ga ik de 36 uur knechtjes activeren en dan heb ik ook sinterbeer nr 3



vind de achtergrond echt super mooi



komend weekend is het weer volle maan event :dance:



en volgende week zal het volgende event wel weer komen :mrgreen:



en vind het zo spannend wat er achter het vakje zit steeds hihi ik sta er nog net niet ´s nachts voor op :oops: :oops:



heb dit keer geen stekjes gekocht maar wil nu toch echt wel die eierboom maar ja wil zoveel hihi komt vast allemaal wel

Hey sophie



Hoe is het met je?



Ik heb de sinterklaasopdrachten bijna allemaal af…

kan beter oes :wink:



ben benieuwd wat die nieuwe runen worden

hopelijk volgende week

Ik heb op -Siepie- de rune voor de extra buren open gespeeld. Ik heb er al een aantal bij maar ik zoek er nog 2. Als 1 van jullie (die nog geen buur van me is) nog iemand zoekt; hier ben ik :wink:



Strooigoed af!