Farmerama, deel 5

ik ga het stooigoed niet halen. moet zoiezo nog een 1,5 uur voor mijn kaneel klaar is, en dan heb ik de laatste van de laatste voltooid. Alles daar tussenin niet meer…

maar goed, de quest loopt nog maar een uur volgens de meter, en ik wil eigenlijk heel graag slapen… :cry:

En, nog gelukt met de kaneel Knipoogje?



Yes, de nieuwe runes! Mijn sterretjes (bijna 400 had ik er geloof ik!) zijn op! Mijn watertank en mest tot 300 gevuld :smiley: Met de bakker en jam doe ik zo weinig dat ik het zonde vind om mijn sterretjes daaraan te besteden.

Ik heb weinig van het strooigoed event kunnen doen. Moest 3 dagen werken en had elke avond ook wat. Nou ja, volgende keer beter.

Ho-ho-hallo, boeren!



Ik ben blij dat ik er eindelijk ben … ik heb een lange reis achter de rug; ik kom uit het magische kerstbos …

Maar wat vertel je me nou? Is er in Farmerama-land nog helemaal geen sneeuw gevallen en hangt er in de stad ook nog helemaal geen feestelijke versiering? Daaraan moeten we snel iets doen!



We starten op 12-12-2011 en gaan door tot en met 16-12-2011.

De exacte begin- en eindtijd zal later nog bekend worden gemaakt.



We organiseren het grote Farmerama-winterlandspektakel op je erf: tijdens het oogsten ontdek je dan zomaar ineens, kerstverlichting en glitters die je dan vervolgens naar de stad kunt brengen, daar vind je een eventvenster. Aan de hand van de balk kun je zien, hoeveel verlichting, glitters, dieren en gewassen alle boeren met elkaar al hebben verzameld. Als we samen ons gemeenschappelijke doel bereiken, zal uiteindelijk de stad stralen, in een nieuwe, winterse glans!



Waar wacht je nu dus nog op – help ons mee om het Farmerama Winterland te bouwen.



We wensen je veel plezier!

Het Farmerama-team


Wat een leuk idee!

vind het nieuwe event wel lastig…

heb mijn rendierstal in elk geval binnen (voordeel van vergeten te oogsten :lol: ) maar heb niet de juiste hoeveelheid gewassen ingeleverd… weet niet of ik een tweede stal zou krijgen als ik de hoeveelheid aanvul…





vind ook het gezamelijke doel wat vaag :think: beetje jammer dit

ik snap er nog niet zoveel van om eerlijk te zijn :think:

Je krijgt de stal als je voldoende gewassen en glitters hebt ingeleverd. Je krijgt het sieritem wanneer je voldoende dieren en verlichting hebt ingeleverd.

Wanneer we gezamenlijk de eerste 2 miljard hebben komen die glitters te voorschijn. Ik weet niet of dit een sieritem is of versiering voor de stad. Tenslotte zijn we die met z’n allen aan het versieren. Daarna gaat de balk verder maar komt het getal rechts weer op 0 met de volgende hoeveelheid voor het 2e gedeelte.



als je links iinlevert voor je rendierstal of sieritem, gaat de meter voor het totale gedeeltje vooruit

aanvulling: de dingen van de gezamelijke balk komen in de boom in de stad te hangen.

de bol op het eind is voor iedereen en is een sieritem.

Hai dames,



Ben een beetje minder actief, vind het wel heel leuk en probeer er sowieso elke dag aan te denken om cadeautjes te sturen. Maar heb sinds een paar dagen mijn handen vol aan mijn dochter. :frowning:

Ze slurpt enorm veel energie op het moment, dus zit weinig achter de pc.

Knipoogje, hoe kun jij nou op 1 middag aan 600 glitters komen voor je rendierenstal? Ik heb er geloof ik 14?! :think:

@Fleur wrote:

Knipoogje, hoe kun jij nou op 1 middag aan 600 glitters komen voor je rendierenstal? Ik heb er geloof ik 14?! :think:




ik had nog veel tg over, dus heb er 150 gekocht. Voor de rest heb ik denk ik gewoon erg veel geluk gehad dat ik vergeten was in te loggen, en dus nog mijn lange gewassen, en stallen moest oogsten en daar dus al glitters voor terug kreeg terwijl het event nog niet begonnen was…

maar lees op het forum ook al wel dat het heeeel verschillend is… de ene krijgt er enorm veel, de ander krijgt er vrijwel geen

ik heb er ook nog lang niet zoveel hoor…

morgen heb ik helaas geen internet… :wall:

ik ben morgen niet veel online, maar als je wil dat ik voor je kijk moet je even je gegevens doorgeven oessie…

Krijg niet veel glitters ondanks alle langbloeiers en kwartvelden :? .

Heb er nu 183. Weet niet of ik die 600 dan wel ga redden hoor, moet morgen en donderdag ook nog werken :roll:

en we krijgen maandag alweer een nieuw event. volg elkaar lekker snel op zo!

de lichten ga ik niet halen, maar ga ik zoiezo niet inleveren… vind de hoeveelheid dieren veel te groot



parfum, is dat alleen te gebruiken bij fokken?

heb er dankzij mijn 3 parfumbomen, 830 in mijn schuur van staan

Ik doe dit event eigenlijk ook niet mee… heb niet zo veel tijd voor farmarama… en ga die glitters enzo niet redden…

Ik ga het ook niet halen. Heb nu 427 glitters en nog minder kerstversiering. Heb elke dag langbloeiers gedaan en kwartvelden, maar helaas.



Volgende week misschien meer geluk meer volgende event :slight_smile: .

volgens mij zijn er erg veel die hem niet gehaald hebben…

ik baal nu een beetje dat ik mijn rendieren heb afgekocht… heb nu namelijk 569 glitters, en heb er zeker 300 ingeleverd…



kerstverlichting heb ik er maar 338…



hoop niet dat het volgende event is dat we dieren moeten inleveren, want ben bezig met mijn veeteeltwedstrijd fase 12 pas… :S

Ik ga het ook niet halen ondanks fanatiek zaaien en oogsten! De rendieren koop ik af met TG, op Fleurtje heb ik er nog minder dan 50 nodig. Op Siepie iets meer. De kerstversiering is een aanfluiting, nog geen 300 geloof ik. Die laat ik dus ook lopen…