Farmerama, deel 5

Wanneer loopt het event af dan?

@Elka wrote:

Wanneer loopt het event af dan?


Vanavond 20.00 uur

Wat stom! ik heb beide nog lang niet, maar wel aale dieren en gewassen ervoot ingeleverd :wall:



Ik vind de events steeds zo kort duren en eerlijk gezegd veel minder leuk dan voorheen!

voor degene die niet met het event hebben meegedaan, de bonuscode snowdome kan je even proberen…

krijg je de gezamelijke sneeuwbal



owww elka, wat jammer!!

ik had wel 600 glitters, maar heb ze niet ingeleverd, die elandenstal vond ik niet zo interesant…



kan iemand nog een buurtje gebruiken die ik nog niet heb?

Nieuwe event is begonnen :lol:

Wat vinden jullie van het nieuwe event? Waar gaan jullie voor?

Ben er nog niet uit … Zijn allemaal dingen voor op de sierwei en heb al zoveel items …

Als je 24000 gewassen hebt ingeleverd (3 x 8000 nieuwe gewassen) én ongeveer 2 miljard sneeuwvlokken hebt ingeleverd (ik ga ze buiten wel vangen, het sneeuwt hier flink :wink: ) dan krijg je een rendier ei die je elke week een sterretje geeft. ik ben benieuwd hoeveel mensen dát gaan halen :shock:

:shock: ik niet in ieder geval… ik heb weer veel te weinig farmarama tijd… ik spaar wel voor 1 ding… zaleens even gaan kijken welke :think:

Dei 3x8000 ga ik ook niet halen. Wil wel ergens voor sparen, maar weet nog niet wat … :think:

ik denk dat ik ook vrij weinig ga halen…

maar ja, al wat ik haal is meegenomen :mrgreen:

allleen jammer dat de dropitems alleen bij die gewassen naar boven komt

Met allemaal kwartveldjes en continue pompoenjam eten de afgelopen week ga ik het nog gewoon redden ook :lol: Ik moet op fleurtje nog zo’n 3000 ijsbloemen en op siepie nog 4000. De rest is af en ingeleverd.

ik oogst en zaai me suf, maar ik red het bij lange na niet. Heb zelfs maar 700 ijsvlokken en mijn hoogste aantal gewas is 2300 :?

Ik heb de sieritems waar je alleen sneeuwvlokken voor nodig hebt gehaald. Maar verder ga ik niet.



Daarnaast zijn wij met het hele gezin geveld door de buikgriep, dus niet echt veel tijd en zin om achter de PC te zitten is er niet.



Ik wil jullie hierbij wel hele fijne kerstdagen toewensen.

Meiden, ik heb zojuist de beslissing genomen om te stoppen met farmerama.



Ik zie er geen uitdaging meer in en de events vind ik ook al niet leuk meer.



Dus meiden, jullie mogen mij verwijderen als buur en ik wens jullie heel veel speelplezier toe.



Liefs,



Linda

jammer linda… ik denk er ook wel vaak over, gaat best veel tijd inzitten als je geen maaidorsers enz hebt… maar ik doe gewoon af en toe niet mee met events en ga gewoon wat minder hard… heb wel eens voor fleur gestaan, maar die ga ik niet meer inhalen… ( ja misschien op BH daar ben ik bijna in levl 20)



heb nu net de 8000 winterjasmijn bij elkaar gehaald, maar daar houdt het denk ik bij op



wens iedereen fijne dagen!!!

Ja, jammer inderdaad. Maar ik zal je verwijderen en een nieuw buurtje zoeken.



Oessie, ik ben bijna bij level 80, nog 258063 punten :wink:

hihi ik nog lang niet (nog niet eens op de helft van 79 :wink: )

op BH moet ik nog 75000 punten

is iedereen gestopt of zo?



hoe ver zijn jullie met de quest? Ik ga hem niet helemaal halen , maar kom wel een heel eind,ondanks dat ik geen kleine veldjes heb.



Ben wel een level gestegen op BH :lol: helaas kreeg ik niets nieuws erbij :?