Farmerama, deel 5

neeee ik ben niet gestopt! :smiley:

ik ga het niet halen. heb met oud en nieuw niet gespeelt, en 2 nachten nachtdienst gehad. Daarbij 2 velden met kwartakkers laten onderlopen met onkruid :S had daar ook nog eens sushis supermest overheen gegooid :S

maar ach, elke ster is er een :slight_smile: heb in elk geval al de feestelijk gedekte tafel :lol:

Hoi 28nurse, -knippie-, sophie79 en Oessie,

(Dit berichtje heb ik ook naar de rest van mijn buren op -SIEPIE- (!) gestuurd, maar naar jullie kan ik hem in 1 keer sturen:

Ik ga stoppen op dit account. Verwijder me nog niet als buur! Tot de volgende ruildag blijf ik dagelijks actief met cadeaus sturen. Als je zegt wat je graag wilt hebben (stallen, bomen, sieritem enz.) dan kan ik kijken of ik dat voor je heb met de ruildag. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Groetjes Siepie

Op Fleurtje blijf ik dus wel gewoon spelen, maar er gaat me echt teveel tijd in zitten om 2 grote volop draaiende boerderijen bij te houden. Daarbij heb ik de afgelopen maand ook nog die van een kleine vriend van mij gedaan, daar stop ik ook mee. Hij doet er zelf ook niks meer mee.

Quest op beide accounts trouwens af. Ik ben mijn pompoenvoorrraad weer flink aan het opschroeven. Daar was ik aardig doorheen met alle pompoenjam, hihi.

jammer fleurtje, maar begrijpelijk. 2 accounts is ook veel natuurlijk.

heb je speciale stallen of bomen??

Eierbomen :smiley: En idd wel wat speciale stallen!

wat voor speciale stallen heb je als ik vragen mag??heb je ook het vleermuisfokhotel? of kan je die niet ruilen? :think:

Je kunt pas vleermuizen fokken als je die hebt vrijgepeeld. Dan kan je een gewoon fokhok neerzetten en daar vleermuizen in stoppen. Niet te ruilen dus :wink:

Eh, ik heb vlinders, gloeiwormen, rendier, eekhoorn, kangoeroe.

ow mag ik gloeiwormen dan van je?

Ik noteer hem voor je! Nog even geduld tot de ruildag dus :smiley:

alvast bedankt :slight_smile:

Jammer dat je stopt met een account maar kan het me wel voorstellen hoor. Gaat wel erg veel tijd in zitten, vooral als je de knechten niet hebt.

Ik heb wel belangstelling voor eierboom, gloeiwormen en vlinders. Als je die dan nog hebt tenminste

:mrgreen:

Hoi dames

Ik speel ook farmerama. Wist niet dat daar een topic van was.

Nieuwe buurtjes/vriendjes zijn altijd welkom.

Mijn naam daar is Kimmiejj

@Renate_Sch wrote:

Jammer dat je stopt met een account maar kan het me wel voorstellen hoor. Gaat wel erg veel tijd in zitten, vooral als je de knechten niet hebt.

Ik heb wel belangstelling voor eierboom, gloeiwormen en vlinders. Als je die dan nog hebt tenminste

:mrgreen:

Gloeiworm genoteerd! :smiley:

Welkom Kimmiejj! Speel je allang?

Hey

ik heb wel belang bij eierbomen :pray:

@oessie wrote:

Hey

ik heb wel belang bij eierbomen :pray:

Eierboom genoteerd :smiley:

Kimmiejj heb je uitgenodigd (heet in het spel 28nurse).

Bedankt Fleur!

@ renate zie het heb je geaccepteerd :mrgreen:

kimmiejj nodig mij maar uit, ik ben Pinkelotje :mrgreen:

@kimmiejj wrote:

@ renate zie het heb je geaccepteerd :mrgreen:
:dance: :dance:

Kimmygirltje, ik heb je behoorlijk in het rood staan…

kimmie, je mag oessie ook wel toevoegen