Farmerama, deel 5

Ik had zaterdag mijn rozen al helemaal af. Vanmiddag eindelijk genoeg eau de cologne. En dus fase 4 klaar. Ik dacht dus echt dat je dan dat laatste boven in de hoek cadeau kreeg! Blijk je 4000 roze en 4000 witte rozen te moeten inleveren!!! Dat gaat hem dus niet meer worden vrees ik, zo jammer want ik had echt tijd genoeg om die rozen te kweken (zelfs mijn WAC+pompoenjam laten aflopen omdat ik genoeg rozen dacht te hebben :evil: ). Die eau de cologne 9200) gaat wel lukken, ik heb er nu alweer meer dan 100.

Balen Fleur!!!

Level 81 :smiley:

Met pompoenjam heb ik het toch nog gehaald! Nu heb ik 2 koeienbomen. bij beiden susi erover en ik heb 8 koeienmelk per dag :mrgreen: Die quest heb ik al af dus ik ga alles lekker verkopen :mrgreen:

Help! De laptop doet niks meer! En nu kan ik Farmerama niet meer doen! En ik heb er gister net een dure wortel appel chutney tegenaan gegooid! Is er iemand die vandaag voor me kan zaaien en oogsten? ( die 2 nieuwe gewassen) en mijn wac kan verlengen met 2 of 3 pompoenjam? Water gebruiken mag ook. Als het op is mag je nieuw water kopen ( geld zat :wink:)

Wie o wie helpt me voor zolang het nodig is? Ik bel zo ook nog mijn vriendin of ze me kan hrlpen maar ze nam net niet aan. Kan dus zijn dat er straks wel al wat gedaan is…

Okee, niks gezegd. De 11de keer deed hij het ineens wél gewoon. Stomme laptop…Nou loop ik 15 uur achter… :wink:

Gelukkig doet hij het weer fleur… en tjeetje wat ben je weer snel geleveld… ik ben nog niet eens op de heflft van level 80… en ben over 2 weken ook een tijdje uit de runnning…

de events zijn wel snel achter elkaar zeg…

Beetje te snel vind ik.

ja vind het ook wel erg snel…

Vind de events wel erg leuk, maar iets meer tijd tussendoor zodat je ook eens aan je andere gewassen toekomt zou wel fijn zijn.

Ik ga dit event bij lange na niet halen. Moest afgelopen dagen werken, nu weekend wel vrij maar daarna weer 3 dagen werken. Zie wel wat ik er van haal, ga er dus ook geen WAC of pompoenjam voor inzetten :naughty: .

Voor mijn buurtjes: ben geleveld :dance: .

bonuscode:

goldoxcar

Elka dankjewel, ik heb hem gelijk verzilverd :thumbup:

ik heb dit keerook geen WAC ingezet… zie wel hoe ver ik kom…

word dinsdag ingeleid,dus dan heb ik sowieso minder tijd om te spelen…

ow spannend, dinsdag ingeleid worden oessie!!

Hoi meiden,

Oessie, van harte met je zoon! Ik wens jullie heel veel geluk!

Overmorgen wordt Kes 7. Ik heb dus ook 7 jaar hier geschreven, maar ik merk dat het nu tijd is om Kok vaarwel te gaan zeggen. Ik heb hier niet zoveel meer te zoeken met 2 van die grote kinderen. Ik zie jullie graag terug bij Farmerama!

Groetjes Fleur

oessie: inderdaad gefeliciteerd met je zoon! ik kwam een prachtige naam tegen, echter ook dat hij in het zkh lag… hopelijk aat alles goed en mag hij snel naar huis en kan je echt genieten!! :-*

fleur; alvast gefeliciteerd met kes zijn verjaardag! kan me indenken dat je na 7 jaar het wel genoeg vind met kok. tot op de boerderij!

Ik geloof dat ik farmerama niet zo heel uitdagend en leuk meer vind. Betrap mezelf erop dat ik er al gewoon ruim een week niet naar om gekeken heb.

ik doe het nog wel trouw, maar ben niet zo actief meer op een event helemaal te halen…

het is sowieso stil hier, en ook met de andere spelletjes…

my freefarm doe ik ook nog wel trouw, en daar heb je sinds vandaag weer een leuke update…

kapihospital ben ik ene dag ook actiever dan de andere … zou wel leuk vinden als er meer gedoneerd werd voor het medisch wonder… duurt mij veel te lang allemaal :oops: