en zo blijven de nlders over :mrgreen: . zal tanya ook op gaan geven
De belgen in deze afleveringen lieten wel even zien hoe zwak ze zijn. :? Vooral Freddie, wat een egoist. Hij wil wel winnen, maar niet zijn verlies aanvaarden, wat een slappeling.
Maar als dat van sipke Jan in scene is gezet, waarom zouden ze dat doen? (Als het zo is he :lol: )
Ik denk dat ze daar in de rimboe geen gips/fatsoenlijk ziekenhuis oid hebben en hij nadat hij weg moest naar een echt ziekenhuis is gegaan.
Ik vond het juist mooi dat freddy vast hield aan het stoppen, zo werd de groep meteen voor het blok gezet, jammer dat die sylvia niet naar de grot ging…
En trouwens die grot lijkt mij ook niks hoor… bah bah :silenced:
@Mutsie86 wrote:
…Maar als dat van sipke Jan in scene is gezet, waarom zouden ze dat doen? (Als het zo is he :lol: )…
Ja, dat is dan de vraag!! Waarom zouden ze dat doen? En misschien is dat helemaal niet zo hoor, alleen dat gevoel krijg ik erbij.
Denk niet dat het in scene gezet is hoor, hij wilde zelf koste wat het kost toch doorgaan, maar mocht niet van de dokter.
Blijf het inderdaad raar vinden van Freddy, pas na de stemming geeft hij op, en niet er voor…
@pearlie wrote:
en zo blijven de nlders over :mrgreen: . zal tanya ook op gaan geven
Ik denk het niet, volgens mij is zij wel een bikkel.
Zij houdt het denk ik wel uit daar.
@Willy wrote:
Denk niet dat het in scene gezet is hoor, hij wilde zelf koste wat het kost toch doorgaan, maar mocht niet van de dokter.
Blijf het inderdaad raar vinden van Freddy, pas na de stemming geeft hij op, en niet er voor…
Sipke Jan baalde duidelijk, hij moest er bijna om huilen dat ie niet door mocht.
ik heb me ook al op twitter erover opgewonden.
Weer een vervelende actie van de belgische deelnemers.
Na het complot dat geen complot was van Kobe en Niko nu Freddy die hoog over zichzelf opgeeft, maar puntje bij paaltje is het
a) geen groepsspeler en
b) een slecht verliezer
Het enige dat hij hoefde te doen was naar de grot te gaan, daar dan te zeggen “ik ga er vantussen” en dat was dat.
Echt niet leuk
leuk!! ik houd van deze spontane dingen! minder leuk voor de groep, maar voor mij blijft het elke keer weer leuk om te kijken.
Ben benieuwd wat er volgende week voor naars is met sylvia, die was toch zo aan het huile op het eind?
En die grot… lijkt me te gek om daar te overleven. Er zijn gerust mensen om je heen, dus snap die angst niet! alles moet toch op de film gezet worden? dus zo eenzaam zit je toch niet? of sla ik de plank nu mis?
jammer dat patrick steeds zegt dat hij niet doet aan complotten, en nu al een complot met sasha gesloten zou hebben… Hoop dat nicolais er in blijft gewoon!
ahh ik lijk te vroeg gesproken te hebben
:mrgreen: ben blij toe ook
Die had dat ook helemaal niet verdiend om er uit te gaan. :naughty:
Tanja die redt zich goed hoor in de grot en zelfs vuur gemaakt, eten gehad en met de boot, ja petje af hoor.
En die Anne die ging verrr met die kist, super voor haar.
ik vond tanja ook super!!!
Die Anne! Heeft haar status weer opgekrikt :lol: Wat ging ze goed met de kist!
Maar nu heb ik het einde gemist, kan iemand in de spoiler vertellen wie er nu uit is?
sylvia is naar de grot
@knipoogje1983 wrote:
sylvia is naar de grot
Dat had ik wel verwacht, ze stond bij de vorige keer al slecht er voor.
@Mutsie86 wrote:
@knipoogje1983 wrote:sylvia is naar de grot
Dat had ik wel verwacht, ze stond bij de vorige keer al slecht er voor.
het ging deze keer tussen do en sylvia. Do had 1 stem minder, mede doordat lauretta en sylvia afgesproken hadden op Do te stemmen. Patrick en sasha wilden een complot maken om op nicolais te stemmen, omdat ze die niet mee naar de samensmelting wilde hebben. Echter patrick kon er neit van slapen en vond het oneerlijk als hij degene, die in zijn ogen een echte robinson is, weg zou stemmen.
Snap precies wat Patrick dacht. Ik vind meneer phaff ook erg goed.
Zelfde als deborah in het andere team.
Nieuwe grotbewoner en oude gaan het prima redden samen, voorspel ik. Wat ik niet snap dat niemand op het idee komt om VOOR de grot je vuur te maken, daar is het droog en zonnig :mrgreen: Desnoods in de wok en weer naar binnen brengen. Ik zou ook net voor de grot een bed maken zodat ik niet ondergescheten zou worden door al die vleermuizen.
Je MOET toch niet in de grot blijven al die dagen, mag toch ook ervoor of boven neem ik aan.
Ik snap ook niet dat die 2 niet gewoon gewacht hebben op de volgende. Je weet dat er nagenoeg iedere dag of om de dag gestemd wordt en dus kwestie van aftellen tot de volgende.
Die Kobe valt mij ook vies tegen, wat is nu zijn " specialiteit", een complete bananenboom omhakken om 1 tros eruit te halen vind ik niet echt slim met de natuur omgaan.
Petri