Expeditie Robinson 2011

Kobe is idd erg aangekomen, ken hem alleen van zijn tv show abrakodabra en daar is ie niet zo dik! Ik herkende hem niet eens!

hier kijken we ook weer trouw, vind tot nu toe wel leuk.

Ik ergerde me eigen juist heel erg aan die oudere man Freddy,ooohh dat ga ik wel winnen tegen die Jochem terwijl dat toch ook echt wel een sterke man is. vond zo neerbuigend tegenover hem. Juist daarom heerlijk dat Jochem van hem won :D:D

Vind Sylvia leuk, mag er lang inblijven die zorgt wel voor leuke momenten denk ik…

@DarkAngel wrote:

Kobe is idd erg aangekomen, ken hem alleen van zijn tv show abrakodabra en daar is ie niet zo dik! Ik herkende hem niet eens!

Ik kende Kobe van zijn bezoekjes aan de K3 meisjes in de wereld van k3.

HAAAAAAAI KObuHHH zeiden ze dan in koor :mrgreen:

ik ben weer lekker laat met schrijven.

Ik vind Sipke wel leuk hoor. Hij reageerde lekker relaxt en sneu van die lelijke val. Dat zeuren over de zon ging me ook te ver, maar Sylvia gaat er natuurlijk meteen op in. Maarja, uiteindelijk is ze wel waardevol voor het team, want ze heeft een goede conditie. Was ze in de eerste aflevering ook niet de snelste van alle vrouwen? Ik vind haar ook wel grappig.

Ben nog niet zo bij met alle namen trouwens, haha.

Sneu dat Catharine nu waarschijnlijk alleen in die grot zit, of zou Sipke Jan nog terug komen?

Sipke Jan zal niet terugkomen neem ik aan als je enkel gebroken is. Ik heb ook ooit een enkel gebroken en was de eerste weken nergens. En dan in zo’n grot klimmen en klauteren, nee dat gaat niet. En anders sta ik heel verrast te kijken :lol:

@Mutsie86 wrote:

Sipke Jan zal niet terugkomen neem ik aan als je enkel gebroken is. Ik heb ook ooit een enkel gebroken en was de eerste weken nergens. En dan in zo’n grot klimmen en klauteren, nee dat gaat niet. En anders sta ik heel verrast te kijken :lol:

volgens mij is het nog niet definitief bevestigd met een foto dat hi jgebroken is. Dat vermoed de arts in eerste instantie.

Ze hebben mij al vaker versteld doen staan dat eht wel meeviel, vorigjaar nog met die donkere bokser! met zijn enorme kies of kaakontsteking. Ging gewoon door, ben dus benieuwd

Eens kijken of SJ weer terug komt, anders zit Katherine helemaal alleen… :shock: :shock:

Aaagh en nou moet ik vanavond werken :frowning: dat wordt dus opnemen en morgen terug kijken

Ik snap niet dat er niets word gezegd over Sipke Jan.

Dat komt vast nog wel. Vast met een verrasingseffect.

Helemaal nu niemand meer in die grot zit… :o

Ja, weer een lege grot. Ik weet ook niet of ik het daar alleen zou volhouden hoor. Hangt er ook vanaf hoeveel tijd er tussen de eliminaties zit. Als er elke dag een eliminatie is en dus iemand naar de grot toekomt, zou ik dat ene nachtje misschien wel overleven. Er loopt tenslotte ook een cameraman/vrouw. Ze laten je echt niet alleen hoor de hele nacht. Zo laten ze het wel overkomen, dat is spannende tv, maar dat zou toch enorm onverantwoord zijn.

wat een lul die Freddie :sick:

Zo die balen dat Freddy niet naar de grot gaat… die dachten stemmen gewoon één van de nieuwen er uit.

Freddy is een looser… Hij geeft liever op dan dat hij nog een kans maakt.

De grot lijkt mij niet tof, maar dit is zo niet-robinson waardig!

Nee, dit was echt laf!

Tja dat krijg je als je oude bejaarde mannen laat meespelen :roll:

Echt een naaistreek, en dan ook nog zeggen, “degene na mij kan ook die keus maken” :thumbdown:

Wat ik raar vind is dat er gelijk een nieuw iemand gekozen moet worden. Katarina is toch ook zelf gestopt. Enige andere was dat zij al in de grot zat, maar ze heeft het ook niet langer dan een halve dag uitgehouden…

Het veld dunt wel goed uit zo…

huh zijn die er allebei uit nu freddie en katherine??? :shock:

lag om 20.45 al op bed dus heb het verder niet gezien :o

Ik vind het heel vreemd met SJ. Nog voor hij valt draait de camera al weg, dus de val zie je niet, lijkt mij niet dat de cameraman van te voren weet dat hij gaat vallen en vast zijn camera neerlegt. Ook zie je alleen een verbandje om zijn voet gisteren en geven ze het advies te stoppen. Maar is het nu gebroken of niet? Hij is niet eens in het ziekenhuis. Dus eigenlijk zie je gewoon helemaal niets gebeuren en hoor je alleen een dokter (tenminste, is het een dokter) zeggen dat hij niet verder mag met het programma. Ik vind het er behoorlijk op lijken dat het in scene is gezet.

Of ligt het aan mij?!

En ook ik vind het vreemd dat ze opnieuw moesten stemmen. Wat eerder gezegd is, de vorige gaf ook op en daar hoefde ook niet opnieuw iemand naar de grot toe. Zullen ze dat zo gedaan hebben omdat ze drie dagen achterliepen door die storm de eerste dagen?? Als die er niet was geweest waren ze al een eliminatieronde verder.