Expeditie Robinson 2011

Ik dacht, ik ga het weer eens volgen, maar ben vorige week vlak voor het einde in slaap gevallen. Vanavond weer een poging of ik neem het gewoon op!

@meisje1974 wrote:

Ik dacht, ik ga het weer eens volgen, maar ben vorige week vlak voor het einde in slaap gevallen. Vanavond weer een poging of ik neem het gewoon op!

aflevering 1 kan je het nog even terug zien :wink:

Ik zit er vanavond ook weer klaar voor :mrgreen:

Oh nouja, hoop iig dat ik op tijd terug ben van de box kopen zodat ik ook daadwerkelijk klaar kan gaan zitten…

@EstHe wrote:

Oh nouja, hoop iig dat ik op tijd terug ben van de box kopen zodat ik ook daadwerkelijk klaar kan gaan zitten…

Neeem een bopita altijd goed :mrgreen:

@Sennapen wrote:

@EstHe wrote:

Neeem een bopita altijd goed :mrgreen:

Mee eens :mrgreen: ben je ook zo klaar met kopen :wink:

Die Esther kan wel miepen zeg, ga ook vissen en wat doen ipv te zitten emmeren

Zo poot gebroken?

Ik krijg nu al een Sipke-Jan allergie geloof ik :shifty:

Of eigenlijk had ik die al, maar dat word enkel maar erger hoe meer ik naar hem moet kijken.

@mamma van sharondenise wrote:

Zo poot gebroken?

Of eigenlijk had ik die al, maar dat word enkel maar erger hoe meer ik naar hem moet kijken.

echt waar?? grappig, dat meningen zo verdeeld zijn… ik vind sipke jan namelijk een leuk persoon, en vind het jammer dat zijn voet gebroken lijkt te zijn…

damn, wat vind ik sasha en nicolais toch mooie jongens/mannen!

Ik heb ook niks tegen sipke-jan. Heb hem toen ook gezien bij dat ene programma met paul de leeuw, kom er niet op nu, was hij ook erg leuk

@knipoogje1983 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Zo poot gebroken?

echt waar?? grappig, dat meningen zo verdeeld zijn… ik vind sipke jan namelijk een leuk persoon, en vind het jammer dat zijn voet gebroken lijkt te zijn…

damn, wat vind ik sasha en nicolais toch mooie jongens/mannen!

Helemaal mee eens en vooral dat laatste :stuck_out_tongue: :lol:

Oh hij had echt zijn voet gebroken, dat vind ik wel lullig.

Da had ik hem nou ook weer neit toegewenst, maar ik hoef nu niet meer naar hem te kijken.

Ik weet niet zo goed wat ik niet leuk aan hem vind, ik denk dat ik het een beetje een piepbeestje vind of zo.

Ja Sascha is ook wel een lekkere man zeg, wat JONGEN :drool: :drool: & Nicholas is zon schatje, droppie, :drool: :inlove:

Zo, die belgische mannen laten zich echt kennen (kobe en niko)

Wat een vervelende gesprekken, dat haantjesgedrag, bleegh.

Eerst met sipke jan en nu hoe ze over Sylvia praatten.

En die Esther: al is het een naamgenote, hou nou een sop met dat gezeur over de zon. Laat iedereen in zijn of haar waarde. Wat nou mijn team, mijn overwinning, en dan nog zeggen dat Sylvia alleen aan haarzelf denkt.

Ik vond die opmerking over Sylvia juist ontzettend grappig.

Eerlijk is eerlijk het is toch ook gewoon oneerbiedig gezegd gewoon een lekker wijf.

En dat weet ze zelf maar al te goed ook, dat is niets nieuws natuurlijk.

Nicolas, nee niets voor mij te skinny en te blond.

Sascha, ja als had ie wel 20 cm langer mogen wezen.

Sorry meiden ik vind Niko wel leuk, ik denk dat ie er ook nog wel een tijdje in blijft.

Ik houd wel van een beetje haantjes gedrag :angel:

gelukkig heeft iedereen een andere smaak, toch?

Ik hoef geen man met grotere oorbellen dan die van mezelf :mrgreen:

ik vond de opmerking over Sylvia nog niet eens zo erg, ging meer om de context.

Twee mannen die het wel eens gaan bepalen, vorige week sipke jan eruit gestemd en nu zeiden ze “ja er moet een vrouw uit, en dan hebben we nog 1 dag om te bepalen wie”. En dan hebben ze 2 stemmen tegen die persoon, en krijgen ze die deborah nog mee en Katherine, et voila.

Ze stonden daar echt zo zelfvoldaan, zo van: wij zullen het wel eens regelen.

Oh Ja nicolas :drool: :drool: :drool: Blond is precies mijn smaak dus vind hem een bijzonder lekker snackje om naar te kijken. :drool: :drool:

En een gespierd lijf :drool: :inlove: :inlove:

Sascha vind ik ook leuk, alleen die baard en dat langere haar niet zo.

Die Sylvia, deed tenminste wel wat terwijl Esther alleen zat te mauwen. Nu snap ik haar punt ook wel, maar Sylvia lag daar niet alleen te zonnen.

Arme Sipke Jan, ik blijf erbij, ze hebben een goede laten gaan. Ze hadden aan hem meer gehad dan aan een Anne bv.

En best sneu, enkel gebroken :frowning:

wij kijken ook wekelijks met veel plezier.

Vindt de mix qua persoonlijkheden leuker als vorig jaar.

Nicola vindt ik wel een echte Robinson tot nu toe maar als ik naar hem kijk moet ik steeds denken aan zo’n foute jaren 80 zanger haha :lol:

Ben erg benieuwd hoe het dat Belgisch meisje in de grot zal vergaan :?

ik zou doodsbang zijn alleen in zo’n grot.

er zit in ieder geval meer pit in als vorig jaar wat was dat een saaie expeditie.

Ik heb niks met Sipke-Jan maar vind hem ook niet vervelend hoor.

Vond het ook een beetje apart dat hij direct weg moest, vroeg me af waarom…?

Sylvia vind ik wel leuk eigenlijk, had ik niet verwacht.

Kan er wel om lachen, over dat zonnen tegen Patrick ‘Ik doe niet mee om mooi te worden hoor, heb je mijn nagels al gezien?’ :lol: :lol:

Vind Kobe en Niko ook niet zo leuk geloof ik.

Vind die Kobe ook erg lijken op een deelnemer van vorig seizoen, ook een belg.

Ik vond het juist zo relaxed hoe Sipke Jan zich gedroeg in die grot. Eerst maar eens lekker douchen, even genieten van de zon , etc. Jammer dat hij zo lelijk gevallen is.

Die Niko vind ik echt helemaal niets, net als die twee dikke belgen van vorig jaar, bah! Maar daardoor gebeurt er wel wat en is het in ieder geval niet saai om naar te kijken.

Dat Esther waarschuwde voor de zon vond ik wel zinnig, maar dat doordrammen erna :naughty: Sylvia is een volwassen vrouw, dus mag ze het even zelf bepalen!

het lijkt er wel op alsof ze er op casten.

dikke belg (vorig jaar Iwein en Serge, dit jaar Niko en Kobe), check

knappe vrouwen (vorig jaar Tatiana en Szofi, die jaar Tanja en Sylvia, check

fanatieke sporters (vorig jaar John, dit jaar Jochem), check

brutale spring in het veld (vorig jaar Saar, dit jaar Deborah), check

is wel een eenheidsworst als je het zo leest, al is het seizoen zelf volgens mij een stuk leuker. Hopelijk mixen ze snel de groepen, want die Niko heeft al veel te veel touwtjes in handen.