Expeditie Robinson 2011

Jammer dat hij er al “uit” is, hij leek me een leuke kandidaat.

@Fleur wrote:

Jammer dat hij er al “uit” is, hij leek me een leuke kandidaat.

Daar dachten de andere dus anders over :mrgreen: :lol:

Volgens mij is ie ook niet zo heel erg aardig, denk ik :shifty:

Hier ook weer lekker gekeken… toch weer jammer dat gelijk de eerste dag al een complot wordt gemaakt… wel leuk dat de winnaars van de proef dus eigelijk de verliezers zijn qua kamp…

Ik zou ook wel bij de verliezers willen zitten :lol: Eten, materialen, hutten :thumbup: De egoisten zitten bij elkaar, ik had zeker wel wat mee genomen. Om zelf te kunnen overleven :thumbup:

En sipke jan meteen eruit, had ik niet verwacht. De belgen spannen nu al samen. :think:

En idd alleen in die grot, brrr :shock: :?

Ik zat me echt al te ergeren dat de Belgen al bezig waren met een complot en ook zo gemeen he! nog ff snel voor ze de boot in gaan zeggen op wie iedereen gaat stemmen om hem om de tuin te leiden :shock: Die gamer lijkt me echt arogant volgens mij weet die niks van het echte leven omdat hij de hele dag maar aan het gamen is.

owww ik vind het erg jammer dat sipke jan eruit is!!

mij lijkt hij wel leuk :slight_smile: ook dat het tegen zijn principes in zou gaan om een meisje van 22 alleen anar de grot te sturen…

benieuwd wanneer hij gezelschap krijgt in de grot, en van wie… met zijn 2 lijkt het me beter te doen ijn dan in je eentje!

zou er straks nog iemand die in de grot zit de samensmeltingsproef mee mogen doen>?

ik zou ook liever in het verliezende kamp gezeten hebben… hoewel, de kans dat je dan nu in de grot zou zitten… brrrr

Persoonlijk vind ik de hutjes op kamp noord iets teveel van het goede.

Het format is dat de deelnemers zelfs voor hun onderkomen moeten zorgen.

Jammer.

pfff die regen :shifty:

@ollie wrote:

Persoonlijk vind ik de hutjes op kamp noord iets teveel van het goede.

Het format is dat de deelnemers zelfs voor hun onderkomen moeten zorgen.

Jammer.

pfff die regen :shifty:

Dat vonden wij ook idd. Voor 't spel is 't wel leuk dat de ‘egoisten’ minder krijgen maar de bedoeling is toch dat je voor jezelf zorgt?

Vond 't trouwens ook zo sneu voor die nl-se actrice (Lauretta ofzo?) dat ze 2 munten gelijk al was verloren onderweg…

Ik vond het jammer dat je het gemopper en het overleven in die regen en storm niet zag, dat is pas robinson! En hoe te eten in dat bagger weertje :think:

Ik trek die 2 belgen nu al niet wat een raar volk die 2!Van mij mogen ze eruit.

Sipke Jan komt weer terug toch na de samensmelting…

@Danja wrote:

Ik vond het jammer dat je het gemopper en het overleven in die regen en storm niet zag, dat is pas robinson! En hoe te eten in dat bagger weertje :think:

ja inderdaad er vreemd dat we daar niets van meekregen.

Of waren ze stiekem toch 2 dagen naar het vasteland gebracht voor de veiligheid.

@mamma van sharondenise wrote:

@Danja wrote:

ja inderdaad er vreemd dat we daar niets van meekregen.

Of waren ze stiekem toch 2 dagen naar het vasteland gebracht voor de veiligheid.

dat was ook mijn eerste reactie… dat ze gewoon daar niet gezeten hebben… anders had je dat toch uitgezonden? dat willen de kijkers toch juist zien…

Ik had uit de uitzending begrepen dat er geen boten mochten varen, en dan kunnen ze niet filmen natuurlijk.

Kan dus 2 dingen betekenen, of ze zijn op het eiland gelaten of ze zijn ge-evacueerd, maar ik denk dat je daar maar moeilijk achter komt.

Wellicht als je zou weten hoe de productiecrew heet, dat je die op twitter kunt opzoeken.

Zo komt men er bij Wie is de Mol ten slotte ook achter wie er mee gaan en wie niet.

Oh en wat vinden jullie van de Belgen? Zou dat nou echt zo stiekem gegaan zijn? Of is dat het stereotype net als vorig jaar.

Die Niko lijkt echt suf en zonder eergevoel, alles om te winnen.

Of zit er nog iets achter dat wij niet hebben gezien? Want we hebben ook de andere belgen niet met elkaar horen praten.

@esmie wrote:

Ik zat me echt al te ergeren dat de Belgen al bezig waren met een complot en ook zo gemeen he! nog ff snel voor ze de boot in gaan zeggen op wie iedereen gaat stemmen om hem om de tuin te leiden :shock: Die gamer lijkt me echt arogant volgens mij weet die niks van het echte leven omdat hij de hele dag maar aan het gamen is.

Dat was ook mijn eerste gedachte over die Gozer :shock:

Die reactie alleen al die werd gegeven dat ze niet samengespannen hadden en dat de twee heren er als eerste mee waren begonnen. :evil:

Oh jullie al begonnen met expeditie. Hier is het net gestart. :wink:

Ik dacht vanochtend yessss, vanavond weer :dance: :dance:

Jaaaa vanavond weer :dance:

Ja leuk,

ik ben benieuwd of Silvia een uppercut van Ester gaat krijgen, lachuh man :lol: :lol:

@Sennapen wrote:

Ja ik ook :dance: Zei net nog toen hub even thuis aan het eten was, vanavond weer expeditie Robinson, diepe zucht van zijn kant :lol:

Hij kijkt wel graag mee, maar er de hele dag naar uitkijken, nee dat dan weer niet :lol:

@Mutsie86 wrote:

@Sennapen wrote:

Ja ik ook :dance: Zei net nog toen hub even thuis aan het eten was, vanavond weer expeditie Robinson, diepe zucht van zijn kant :lol:

Hij kijkt wel graag mee, maar er de hele dag naar uitkijken, nee dat dan weer niet :lol:

Misschien dat wij vrouwen dat alleen hebben haha :wink: :mrgreen: