Expeditie Robinson 2011

@Mutsie86 wrote:

ik ken de belgen toch niet op nicolas na dan :mrgreen: Dus voor mij een beetje bekend en onbekend.

Dat klopt, en die NLers zijn ook voortaan van die vage bekenden. :lol:

Wisten jullie dat Ford Boyard ook weer terug komt? Dát vond ik altijd een cool spelprogramma! Vanaf 5 september.

En inderdaad, 3/4 van de expeditie Robinson deelnemers ken ik niet, daar ben ik wel blij om. De meest irritante bekende Nederlander ooit vond ik Maxim Hartman, bleh! (En ik vond hem bij Rembo en Rembo juist zo leuk!)

De maandag- en de donderdagavond zijn dus al gevuld :mrgreen:

@Eppo wrote:

Oh daar ben ik dan niet de enige in.

@Eppo wrote:

Inderdaad :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

@Imfe wrote:
@Mejis wrote:

Dat ze niet zo bekend zijn, maakt me niet uit, ik zie het eigenlijk liever zonder BN-ers (dus dat is dan goed gelukt :wink: )

Ik ook. Vindt t leuker zonder BNers. Maar neemt niet weg dat ik het evengoed leuk vindt om te kijken…

ik ken de belgen toch niet op nicolas na dan :mrgreen: Dus voor mij een beetje bekend en onbekend.

Oh hopen dat die heeeel ver komt :oops: :lol:

Ik heb ook wel hoog op Sasha. Vind hem wel een volhouder. Laat hij dat ook maar waar maken dan :lol:

Dus maandag ford boyard

Woensdag het blok

donderdag expeditie robinson

blijft er weinig over voor hub :lol: :lol:

Al kijkt hij de sowieso altijd het blok mee en vind Robinson ook altijd wel de moeite waard om mee te kijken.

Vanavond om 21:30 op RTL 5 een vooruitblik! :dance:

Yes! Alvast voorpret! :dance:

Hoe laat? Half 10 meen ik :think: Kan ik eerst de kids douchen en op bed doen en dan zelf douchen en dan lekker kijken :dance:

Leuk, kijk toch eerst grenzeloos verliefd dus dan staat de tv al op de goede zender!

:dance: :dance:

uh ER is natuurlijk op rtl 5 :lol: :doh:

Ook ik ga weer kijken! Houd er wel van, expeditie robinson…

En het Blok wordt hier ook gekeken.

Moet wel zeggen dat ik expeditie robinson leuker vond met onbekende mensen, maar goed. Dit is anders, ook leuk.

Verder wordt de tv hier weer goed bekeken, gtst, atwt, expeditie robinson, het blok, my name is, voice of holland, flikken gent… Genoeg wat we zo nu en dan kijken…

Wat flarden gezien vanavond en ik kreeg er wel zin in om meer te zien. Ik trek die Jochem UIterhage nu al niet - dus dat belooft wat.

Vind er wel een aantal grappige mensen tussen zitten.

Dit is wel een leuk groepje, van modellen tot sporters.

Ik had Freddy echt geen 62 gegeven :shock:

En hub merkte bij Do op: zo die is nu al mager, hoe moet dat als ze straks kilo’s afvalt!

:lol: Die leeft al helemaal mee haha.

Wij hebben er zin in! Nog een paar nachtjes :dance:

Jaaa vanavond :dance: :dance: :dance: :dance:

jaaa heb er zin in!!

@Bella wrote:

Wat flarden gezien vanavond en ik kreeg er wel zin in om meer te zien. Ik trek die Jochem UIterhage nu al niet - dus dat belooft wat.

Vind er wel een aantal grappige mensen tussen zitten.

Oh ik ook, ik kreeg echt de kriebels van hem hè.

Hub en ik zaten elkaar al aan te kijken, echt een topsporter, die zijn zo egocentrisch en eigengereid als de pest.

Ik denk dat hij er ook snel uit zal liggen.

Do kan het nog ver schoppen denk ik, waarschijnlijk onderschatten ze haar.

Zo’n klein fragiel poppetje, maar zij is niet van poppenstront gemaakt volgens mij.

@Zeemeermin wrote:

Ik kijk :dance: !!

Ook ik ben weer gezwicht :oops:

Ik ook!!

pffff je zou er maar in je eentje in de grot moeten gaan bivakkeren… :S