en nu hopen dat we niet meoten betalen voor terugkijken :wall: vind het een leuk programma, maar we hebben geen tv
Ja het blok had ik ook alweer gespot, begint eind augustus op woensdagavond :dance: Gaan wij samen volgen. :dance:
leuk!!
jaaa wij GAAN ook weer kijken
(zowiezo weer zin in het nieuwe tv seizoen)
leuk :dance: eindelijk weer wat leuks op de buis
Vorig jaar deels gevolgd. Zal deze keer wel weer een paar afleveringen kijken. Al ga ik de 1e al missen, want op 1 september ben ik jarig en komen mn ouders 's avonds eten
@mamma van sharondenise wrote:
Nou ik weet het nog niet hoor.
Vorig jaar was het echt![]()
![]()
De gedoodverfde winnares wisten die stomme Belgen er al na de 1ste aflevering uit te bonjouren (Kim Feenstra) en toen is het ook niet veel beter meer geworden. (maar dan nog gewoon blijven doorkijken :oops:)
:lol: :lol: :lol:
Zo zit ik hier ook altijd....
Vraag aan de Belgische kijkers onder ons: Zitten jullie ook zo op die Hollanders te schelden? :mrgreen:
@pearlie wrote:
jaaa wij GAAN ook weer kijken
(zowiezo weer zin in het nieuwe tv seizoen)
Me 3… Ik noem maar een enkel iets, GTST, Grey’s Anatomy, Desperate Housewives… Weer goeie films en series.
Geef mij altijd maar de tv van de wintermaanden hoor,d ie van de zomer zuigt. :sick:
Jaaaa! Natuurlijk kijk ik ook weer :dance:
Ja, wij kijken ook weer! Tot nu toe alle seizoenen gezien, dus dat gaat dit jaar niet anders worden :dance:
Het blok gaan we ook weer volgen… leuk!
Leuk dat het weer begint!
leuk!! wij gaan ook weer kijken :thumbup: :mrgreen:
Leuk! Ik ga ook zeker weer kijken
Leuk! Leuk!
Hier ga ik ook zeker kijken!
Ja, leuk! Dat wordt dan weer donderdagavond meidenavond samen met Laura in bed televisie kijken (als papa aan het badmintonnen is). Heb er zin in!
Dat ze niet zo bekend zijn, maakt me niet uit, ik zie het eigenlijk liever zonder BN-ers (dus dat is dan goed gelukt )
Jaaa, heb er helemaal zin in!! :dance:
leuk hoor! The Voice begint ook bijna weer, SYTYCD ook weer :dance:
@Mejis wrote:
Dat ze niet zo bekend zijn, maakt me niet uit, ik zie het eigenlijk liever zonder BN-ers (dus dat is dan goed gelukt)
Ik ook. Vindt t leuker zonder BNers. Maar neemt niet weg dat ik het evengoed leuk vindt om te kijken…
Leuk leuk leuk
Ook ik zit dit jaar weer voor de buis
@Imfe wrote:
@Mejis wrote:
Dat ze niet zo bekend zijn, maakt me niet uit, ik zie het eigenlijk liever zonder BN-ers (dus dat is dan goed gelukt)
Ik ook. Vindt t leuker zonder BNers. Maar neemt niet weg dat ik het evengoed leuk vindt om te kijken…
ik ken de belgen toch niet op nicolas na dan :mrgreen: Dus voor mij een beetje bekend en onbekend.