Jaaa het gaat weer beginnen :dance: :dance: :dance:
Wie gaat er ook kijken?
Daar is ‘ie dan, de groepsfoto van Expeditie Robinson 2011. Opnieuw met bekende figuren, waarvan een aantal al naar buiten was gekomen. Nu zijn alle 8 de BN’ers bekend, net als de 8 bekende Vlamingen.
Het Nederlandse kamp bestaat uit presentator Sipke Jan Bousema, zangeres Do, fotomodel Sylvia Geersen, actrice Lauretta Gerards, acteur Patrick Martens, ex-bokser Esther Schouten, oud-schaatser Jochem Uytdehaage en acteur/presentator Sascha Visser.
De Belgen zijn vertegenwoordigd door Katerine Avgoustakis (zangeres), Anne de Baetzelier (ex-omroepster), Tanja Dexters (ex-Miss België, zangeres), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Nicolas Liebart (schoonzoon van de Pfaffs) en Deborah Ostrega (presentatrice).
De zestien survivors reizen dit jaar af naar een nieuwe locatie in het noordoosten van de Filippijnen. Deze exotische plek lijkt de hemel op aarde, stelt RTL. Maar dat blijkt toch anders. Al gelijk de eerste dag wordt de toon gezet wanneer een cycloon over het eiland raast, gevolgd door drie lange dagen met heftige regenval. Het mag duidelijk zijn; het belooft weer een heftig seizoen te worden.
Expeditie Robinson is vanaf 1 september te zien op RTL 5. De vorige serie trok per aflevering zo ongeveer 1 miljoen kijkers, ver boven het zendergemiddelde van RTL 5.
Jaa, wij gaan ook weer kijken! In eerste instantie vond ik er niks aan dat er bekende Nederlanders en Vlamingen mee doen. Maar vorig jaar was het toch wel leuk, dus dit jaar het maar weer volgen.
Ik vind bekende nederlanders ook best leuk, onbekende vind ik wel leuker maar goed.
Maar wij hebben wel meteen weer een oordeel hier over de nederlandse deelnemers :oops: Zoals Silvia, ik verwacht niet dat die ver komt.
Maar dan kijk ik weer naar de vlaamse model van vorig jaar en die kwam toch best ver! Dus zegt ook niets :lol:
Ja ik ga ook weer kijken :mrgreen:
mijn fav. programma :thumbup:
helemaal happy dat het weer begint !
WIJ!! Mannetje en ik kijken samen, vond vorig jaar erg leuk!
:dance: JEEJ!!
:dance: 1 september… check!!
Jaa ik ga zeker kijken, heerlijk dat we weer richting de herfst gaan :lol:
Ik ook!! :dance: Heb er zin in. Staat al in mijn foon met alarm :mrgreen:
Ik was al helemaal happy toen ik de reclame ervan zag.
Net zoals dat Het Blok weer begint
Net zoals dat Het Blok weer begint
Dat had ik dus ook
jajaja hier ga ik ook weer kijken :dance:
hier gaan we ook weer trouw kijken :D:D
ER en Het Blok!!
:dance: :dance:
ook hier wordt er weer trouw gekeken :dance:
Expeditie Robinson loop ik niet warm voor, maar Het Blok vind ik super! Wanneer begint dat weer?
Leukleuk we gaan weer kijken
Ikke ga ook kijken hoor! Al vind ik de naam BN-er voor sommige mensen toch wat overdreven hoor… enige echt bekende namen zijn voor mij toch Do en Sipke Jan over de rest moest ik wel een beetje nadenken…
jaaaa heb er zin in!! :dance:
Nou ik weet het nog niet hoor.
Vorig jaar was het echt
De gedoodverfde winnares wisten die stomme Belgen er al na de 1ste aflevering uit te bonjouren (Kim Feenstra) en toen is het ook niet veel beter meer geworden. (maar dan nog gewoon blijven doorkijken :oops:)
Maar ik kijk het toch altijd online, net als het blok.
Dus is er niets aan dan kijk ik niet meer.
Heb ik plechtig beloofd aan mezelf :lol:
Wie is de mol, dar al iets over bekend?
Oh en de voice ook al weer bijna hè, zag de reclame voor tickets van de battle.