Expeditie Robinson 2011

Ik vind dat ook slap, en echt niet robinson waardig. Nu kon sipke-jan er niets aan doen.

Vorig seizoen zat er iemand ook een tijdje alleen, naja niet in een grot, maar wel alleen. Die zat niet na een uur al te piepen dat ‘het zo eng is alleen’.

Heb net alles even teruggekeken. Erg slap inderdaad dat sommigen zo snel opgeven. En van Freddy helemaal stom… Sipke-Jan was natuurlijk heel zielig en niet zijn fout, hij heeft niet opgegeven en ik denk dat hij het ook prima had gered tot er een 2e was en dan was Katerine ook gebleven waarschijnlijk.

Tanja gaat er tenminste voor, precies zoals ze zegt, dit maak je nooit meer mee, dus waarom opgeven? Er komt na 1 of 2 dagen iemand bij, dat is te overzien in je eentje!

Ik denk trouwens dat ze wel verplicht in die grot moeten slapen en alles, want daar gaat het juist om volgens mij.

Wie denken jullie dat heel ver gaan komen? Ik denk nu vooral aan Nicolas, Sasha en Patrick. Over Jochem twijfel ik en Esther kan ook wel ver komen denk ik zo. De rest heb i mijn twijfels over… Maar het duurt nog even, dus deze mening van nu kan nog veranderen :slight_smile:

Ohhh! Net goed voor Deborah! Ik vond haar zo onsportief naar Anne toe. Alsof zei een echte Robinson zou zijn, omdat ze voor de groep ging koken.

En dan dat gemiep na die proef. Ik had geen zin in ruzie, dus daarom heb ik mijn plek aan Anne af gestaan :shock: Hoezo jouw plek???

Leuk om te zien dat het complot zich tegen hen keerde! :dance:

@Elka wrote:

Ohhh! Net goed voor Deborah! Ik vond haar zo onsportief naar Anne toe. Alsof zei een echte Robinson zou zijn, omdat ze voor de groep ging koken.

En dan dat gemiep na die proef. Ik had geen zin in ruzie, dus daarom heb ik mijn plek aan Anne af gestaan :shock: Hoezo jouw plek???

Leuk om te zien dat het complot zich tegen hen keerde! :dance:

Ik heb niet alles gezien maar iets irriteerde mij ook aan dat clubje richting di Anne. Moest dus ook wel lachen dat zij nu dus weg moest.

Is Sylvia nu zelf vertrokken?

Ik zat aan de telefoon dus ik had het niet meegekregen, zag ineens die boot waar alleen zij instapte.

Vond het ook wel leuk om te zien hoe dat complot ineens omdraaide.

Al is Anne ook niet my cup of thea, dat heb ik al gemerkt.

Ja Sylvia is eruit.

Die Anne vind ik een beetje een aparte vrouw niet mijn type. eerst niks doen en als er dan 2 nieuwe bijkomen wel in 1 keer van alles doen :think:

Nou die kobbe en die andere er nog uit en dan word het een stuk beter :mrgreen:

Ik vind Anne ook maar… Apart. Heb er eigenlijk niet echt een woord voor :mrgreen:

Petje af voor Tanja :clap: stoere meid zo in die grot! Vuur gemaakt, boot gemaakt. In dr eentje, dát vind ik robinson-waardig.

Over Freddy zeg ik maar niks :silenced: gewoon kansloos om er gelijk uit te gaan.

Sylvia en Katerine, tja kan me voorstellen dat je 't niks vind dat je eruit bent gestemd, en dan in die grot zit maar jeetje, je wilde toch meedoen aan expeditie robinson? Dan moet je ook daarmee rekening houden.

Vind 't van Sipke-Jan wel sneu, denk dat hij ook wel in de grot had gebleven, en dan dus de rest die erna kwam ook aangezien ze dan niet meer alleen waren.

Moet wel bekennen, dat ik 't niet heel ‘bijzonder’ vind eigenlijk, deze keer. niet de uitzending, maar meer hoe 't nu is opgezet. Weet niet, er mist iets ofzo…

Ik vond die redernatie van Sylvia op zich wel reeel. Ze heeft het in ieder geval geprobeerd en er het beste van gemaakt.

De kansen voor Tanja worden hierdoon alleen maar groter. Ze zou robinson nog kunnen winnen zelfs.

@EstHe wrote:

Ik vind Anne Moet wel bekennen, dat ik 't niet heel ‘bijzonder’ vind eigenlijk, deze keer. niet de uitzending, maar meer hoe 't nu is opgezet. Weet niet, er mist iets ofzo…

Ik heb het vanavond net gekeken en ik zei nog tegen mijn man; de 1 na de ander vertrekt, dat was in de vorige versies niet, kan mij niet heugen dat er 1 vanuit zichzelf opstapte, ik vind het wel storend en niet spannend zo.

@Danja wrote:

@EstHe wrote:
Ik vind Anne Moet wel bekennen, dat ik 't niet heel ‘bijzonder’ vind eigenlijk, deze keer. niet de uitzending, maar meer hoe 't nu is opgezet. Weet niet, er mist iets ofzo…

Ik heb het vanavond net gekeken en ik zei nog tegen mijn man; de 1 na de ander vertrekt, dat was in de vorige versies niet, kan mij niet heugen dat er 1 vanuit zichzelf opstapte, ik vind het wel storend en niet spannend zo.

Dat vind ik ook, denk ook niet dat de grot volgend jaar terugkomt. Al zitten daar wel mensen die al weggestemd zijn. Dus normaal gesproken waren ze al gewoon ‘weg’. Ik zou de grot zien als een kans, wat Tanya doet.

Vond deze aflevering niet zo spannend. Dat gemekker van Deborah. Idd alsof het haar plek al was. Er moest er gewoon 1 aan de kanten staan. En dat hoefde niet persé Anne al te zijn. Vond het wel goed dat juist Deborah eruit gestemd werd :lol: Dat had ze niet verwacht.

wat me opvalt in deze editie is dat ze alleen maar eliminatieproeven hebben; helemaal niks om wat eten oid mee te verdienen.

@annemarie69 wrote:

wat me opvalt in deze editie is dat ze alleen maar eliminatieproeven hebben; helemaal niks om wat eten oid mee te verdienen.

Misschien komt dat nog naarmate de voorraad bijna op is?

@aapie wrote:

@annemarie69 wrote:

Nu kon je in het begin al een voorraad meenemen, dat was vorige seizoenen niet zo. (Ja als team kon je eten winnen, maar niet persoonlijk)

@Danja wrote:

Alleen Dennis Weening en een sportman toen ze op een klein eilandje zaten om te kijken wie het het langst volhield.

Nu gaat de 1 na de ander inderdaad.

Waarom is Sylvia eigenlijk gegaan?

Het leek of ze met zijn 2-en behoorlijk wat lol hadden.

Vind Tanya ook sterk, had ik ook niet verwacht gezien haar voorstel filmpjes. Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze kwam wel een beetje over als de Belgische Paris Hilton. :slight_smile:

@Anneke wrote:

Waarom is Sylvia eigenlijk gegaan?

Het leek of ze met zijn 2-en behoorlijk wat lol hadden.

Vind Tanya ook sterk, had ik ook niet verwacht gezien haar voorstel filmpjes. Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze kwam wel een beetje over als de Belgische Paris Hilton. :slight_smile:

Sylvia is eruit gegaan, omdat ze zich doodongelukkig voelde, ze zij"ik heb me al genoeg ongelukkig gevoeld in mijn leven" of zoiets in die strekking.

Vandaar dat ze eruit is gegaan.

Maar ze wilde nog wel perse die boot afmaken voor Tanya.

Ik vind dat ze het goed heeft gedaan, Tanya is een bikkel.

Maar dat zij ik 2 blz geleden al.

Ik zla niet raar opkijken als ze wint.

Lekker trouwens dat Deborah eruit is geschopt, moest echt zo hard lachen.

Heerlijk als mensen al precies weten wat er zal gebeuren en het dan de hele andere kant opgaat.

@Mutsie86 wrote:

@aapie wrote:
@annemarie69 wrote:

Nu kon je in het begin al een voorraad meenemen, dat was vorige seizoenen niet zo. (Ja als team kon je eten winnen, maar niet persoonlijk)

Ik denk dat dit soort proeven na de samensmelting gaan komen.

Ik vind de veiling altijd wel een leuk iets.

200 euro voor een broodje pindakaas :mrgreen:

Volgende week gaan ze in ieder geval vieze dingen eten, dat was wel een proef voor Deborah geweest denk ik.

Ik zie haar wel koppen van vleermuizen afbijten, daar heeft ze er nu genoeg van in de grot 8)

Jaja, vanavond weer, ik kijk :dance:

Pff… Gaat er weer een uit zichzelf uitl wat bizar zeg!

En allemaal gunnen ze het Tanja. Heel bijzonder.

Dus tanja komt terug bij de samensmelting want deborah gunt het haar en do wil naar huis.maar tanja heeft het ook echt verdiend vind ik.groot respect voor haar :thumbup:

@shadow wrote:

Dus tanja komt terug bij de samensmelting want deborah gunt het haar en do wil naar huis.maar tanja heeft het ook echt verdiend vind ik.groot respect voor haar :thumbup:

Ben ik het wel mee eens.

En ik vind die nederlanders (Lau, patrich & Sascha) lui (die doen niks anders dan liggen voor mijn gevoel) , als je Nicholas ziet, man wat een energie en die doet ALLES!

:inlove: , dat vind ik wel een echte robinson. En dat zeg je dan als nederlandse :angel: