hahahaha sanne dat zag er verdomd lekker uit he…
nou heb vanavond voor t eerst sinds 7 weken wat chips gegeten…was ook lekker
Wat mij betreft is sa scha de volgende die eruit ligt en dan de finale tussen Patrick, Nico en Tanja.
Ik geloof dat ik het Nico en Tanja het meeste gun. Nico vanwege zijn tacktiek/strategieën. En Tanja vanwege haar vind ik toch wel uithoudingsvermogen, want het is een pittige meid.
Tanja had het heeeel goed gespeeld, wie niet sterk is … moet er een andere manier zien te overleven hihi.
Ik heb wat gemist omdat mensen binnen kwamen, maar waaroom stond er voor 3 man eten op winnaarseiland en nam Nicpo niemand mee? Was dat een keuze?
Finale is meestal redelijk fysiek en danheeft Tanja weinig kans, wat ik al in het voorstukje kon zien.
Patrick heeft zich erg verbeterd in mijn ogen sinds hij relax-maatje Do kwijt is.
Finale Patrick en Tana is ook een optie, alleen al om Nico een les in nederigheid te leren, hij wil toch aan werken dat hij niet tegen zijn verlies kan?
Petri
Nee petri, hij moest alleen naar winnaarseiland. Dat was de prijs deze keer. En alles was voor Nico
@Natascha1975 wrote:
hahahaha sanne dat zag er verdomd lekker uit he…
nou heb vanavond voor t eerst sinds 7 weken wat chips gegeten…was ook lekker![]()
![]()
Nou en of :lol:
Oew lekker, heeft gesmaakt of niet dan

ik ben altijd op mijn hoede bij ER, ook dit keer, want het kan dus gewoon zijn dat Niko de munt wel heeft, we hebben ten slotte niet gezien dat hij hem NIET gevonden heeft, ze laten daar geen beelden zien waarbij hij wegvaart en de munt daar nog ligt.
Dat zou de productie wel een mooie twist opleveren voor de komende aflevering, want dan heeft hij 4 munten en dat verwachten ze niet (of hij geeft buddy Sascha nog munten?). Ik vind het wel sneu dat Tanja zich zo moet laten kennen bij het manipuleren van Jochem, ze had zijn stem toch niet nodig? als hij op haar zou stemmen, waren er nog steeds 4 stemmen voor Jochem geweest. Beetje jammer, net als dat gepraat over dat ze het zo zielig vond voor Esther en het vergiftigde geschenk (?!). Maar ze heeft er Esther wel zelf uitgestemd met haar manipulaties, dat Jochem daar intrapte, snap ik echt niet. als je achterbaks bent, ben daar dan eerlijk over (net als Niko, die geeft gewoon toe dat hij niet tegen zijn verlies kan)
Nee want de munt lag in het kistje in de rots, dat heeft ie nooit gezien gok ik… :mrgreen:
@Sennapen wrote:
Nee want de munt lag in het kistje in de rots, dat heeft ie nooit gezien gok ik… :mrgreen:
het zal niet de eerste keer zijn dat niets is wat het lijkt bij Expeditie Robinson.
Pas als er een shot is geweest waarin Niko weggaat van het eiland met duidelijk op een afstand de munt in de rots in beeld, dan geloof ik ook echt dat hij de munt niet heeft.
Spannend!
ik vind er eigenlik niets aan :silenced:
nu gaan we maar hopen dat tanja niet wint…
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik hoop zoooooooo dat Sacha gaat winnen!!
of anders Niko. maar géén Tanja :evil:
@Amy82 wrote:
ik hoop zoooooooo dat Sacha gaat winnen!!![]()
of anders Niko. maar géén Tanja :evil:
Jaaaa, Sacha moet winnen.
Maar Niko niet hoor, die kan echt niet tegen ze verlies.
neen ik hoop ook niet dat tanja wint :evil:
zou wel lachen zijn als Sacha nu bij zijn eerste poging meteen raak schiet :lol: :lol:
:think: ik dacht dat Tanja nog 4 munten had?
@annemarie69 wrote:
:think: ik dacht dat Tanja nog 4 munten had?
drie, ze heef tdie ene afgelopen week ingezet, tegen die zwarte stem die ze had
Ja zeg!!! Volgende week weten we het pas! :twisted: :wall:
Ik hoop ook dat Sascha zal winnen, is mijn allereerste hoop geweest aan het begin.
Al heeft hij weinig tussendoor gedaan :think:
Nico gun ik het ook, die is zo fanatiek.
Geweldig hoe hij na een paar verkeerde pijlen zei: ‘Dat komt natuurlijk omdat ik al een maand niet achter de playstation heb gezeten’ :lol:
Tanja, leuk om dat gestuntel in de boot te zien
Begon me de laatste afleveringen steeds meer aan haar te ergeren.
Volgende week kan ik het niet zien, grrmmblll zul je net zien.
@Natascha1975 wrote:
neen ik hoop ook niiet dat tanja wint :evil:
zou wel lachen zijn als Sacha nu bij zijn eerste poging meteen raak schiet :lol: :lol:

Tanja gun ik het een beetje, niko helemaal niet. Zou zijn gezicht wel willen zien als hij dit verloor, want tegen zijn verlies kan hij niet.
Iedereen mag winnen behalve Tanja.
Maar wat zou het super zijn als Sascha wint :lol: Ik denk niet dat het raak is, maar bijna… (wil mezelf een teleurstelling besparen voor als hij echt niet raak is :lol: )