Expeditie Robinson 2011

@Zeemeermin wrote:

Zo ga ik even roet in het eten gooien.

Tanja moet winnaar worden. Als je zoveel dagen alleen in een grot overleefd ben je van mij een echte Robinson.

Nico gun ik niks, die denkt dat hij al winnaar is. Bah!!

Ik vind hetzelfde. Tanja is een supersterke vrouw, zij mag van mij écht winnen. Ik wil (hoe erg :oops: ) Nico wel zien verliezen, eens zien hoe hij daarop gaat reageren. Sascha vind ik een beetje nietszeggend, heeft vaak maar weinig toegevoegd aan de groep.

nou, ik vind tanja best een robinson… zie de grot maar te overleven. En toen mocht zij van mij ook echt winnen, maar de laatste afleveringen ben ik me steeds meer aan haar gaan ergeren (vooral hoe ze eet :silenced: :silenced: ) en ik vind haar helemaal niet meer zo geweldig. Ze heeft de grot overleefd, maar voor de rest heeft ze ook weinig gedaan eenmaal weer bij de groep.

De enige die echt altijd roinsonwaardig bezig was hebben ze er helaas veel te vroeg uitgestemd (nicolais).

nico: die kan idd niet tegen zijn verlies, maar toch vind ik hem wel een robinson. Hij is sterk in de proeven, blijft zich geven en ook op het eiland is hij actief.

sasha: tja, zonder baard is dat gewoon een lekker ding :inlove: robinson waardig? neuh niet echt… maar toch zit hij maar mooi in de finale

Ik vond Tanja ontzettend Robinson waardig na haar grot-avontuur, maar de laatste afleveringen vind ik dr vreselijk irritant :silenced: Vond het trouwens ook wel bijzonder lullig dat ze niko niet mee nam naar winnaarseiland terwijl hij een keer eerder een plek had afgestaan aan haar.

Tja, ik ben dus niet voor Tanja en hoop dan ook dat 1 vd mannen wint :slight_smile:

Maar mennnn, wat een einde, zaten hier allebei : “neeee niet weer een week wachten!!”

Oooh ben ook zo benieuwd…het zou lachen zijn als sascha in 1keer in de roos schiet, maar toch gun ik het Niko meer.

Tanja hoeft van mij. Iet te winnen

@EstHe wrote:

Maar mennnn, wat een einde, zaten hier allebei : “neeee niet weer een week wachten!!”

Hier ook. Echt balen, maar was ook wel weer te verwachten, helaas…

Vind het wel ‘fijn’ dat de finale door een proef wordt beslist en niet door stemmen van ‘oud’ kandidaten. Vind ik zo’n afgang altijd.

Nu wint gewoon de sterkste!!!

vorig jaar was dit toch ook al het finale spel? :think:

Aaaaaaaahhhh

Zo zaten wij beide toen het opeens uit was… Grrrrrr :twisted: :twisted: zo benieuwd waren we… Zou Sascha hem er in 1 keer in hebben hahaha :lol:

@knipoogje1983 wrote:

Ja, vorig jaar was het ook zo, maar de jaren daarvoor niet.

Jeetje wat was het spannend. Vond het niet leuk dat je het einde niet kon zien.

Ik hoop zo dat sasha wint met 1 pijl en anders gun ik het tanja…die wist als enige het lang vol te houden in de grot. Ik vind die niko maar een aroganten vent. Kan niet tegen zijn verlies.

@Willy wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ja, vorig jaar was het ook zo, maar de jaren daarvoor niet.

Vorig jaar was er wel een finale proef, maar de winnaar daarvan zat in de laatste eilandraad met de andere finaliste (Tatiana), dus toen werd wel door een stemming een winnaar gekozen, namelijk Regina.

Dit keer is de winnaar van de proef ook winnaar van Robinson.

Wel jammer, dit ondermijnt het hele sociale aspect van Robinson, ik had wel een stemronde willen zien tussen een willekeurige combinatie van de huidige finalisten.

Ik hoop dat sascha raakkt schiet en anders gun ik het tanja wel.

Ik vind die nico een arrogante vent.

Het is weer bijna zover!

Ja, eindelijk! Maar ik ga er wel vanuit dat we het laatste stukje van de opdracht pas helemaal aan het eind van het programma zien en eerst een uur gaan terugblikken…

@Fleur wrote:

Ja, eindelijk! Maar ik ga er wel vanuit dat we het laatste stukje van de opdracht pas helemaal aan het eind van het programma zien en eerst een uur gaan terugblikken…

Dat zal waarschijnlijk wel ja… Maar wel leuk en spannend :dance:

Heb er zin in!!!

Nog heel even dan zien we of Sacha raak schiet.

maar eerst een hoop bla-bla :roll: :angel:

verschrikkelijk :?

:roll: :evil:

:evil: