Expeditie Robinson 2011

@Fleur wrote:

@Danja wrote:
@meisje1974 wrote:
Ik mis deze serie eigenlijk wel een beetje het afzien wat betreft weinig eten. Ik kan me herinneren dat in eerdere series mensen het daar veel zwaarder mee leken te hebben. Misschien zenden ze het nu minder uit, maar goed, dat viel me dus op.

En dan als prijs weer wat rijst of meel of zo. En tot nu toe was er maar 1 vies goor eet-momentje met beesten, ogen etc. :think:

Ja, ik heb ook graag die vieze gore eetmomenten (al kijk ik dat wel met mijn vingers in mijn oren, ik vind kokhalsgeluiden echt verschrikkelijk!) :wink:

haha, raar he, waar we van kunnen genieten: mensen die honger hebben, mensen die gore dingen moeten eten, mensen die als prijs zowaar een pak rijst krijgen. Wanneer doen we zelf mee met ER??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wat een slechte verliezer die Nico bleeh

Ja, inderdaad :thumbdown:

Laat zich wel kennen zeg!

pffff… net wat jochem zei… statistisch gezien zou ze gelijk moeten kunnen eindigen…

hij kan dus gewoon slecht tegen zijn verlies…

Vindt het ook fix tegen vallen van hem.

Vindt tanja echt een topper

Ik hoop dat esther erin blijft!

Ben ik dan de enigste die Tanja zo veranderd vind :roll:

Vind haar helemaal niet meer zo leuk en alles voor eigenbelang.

:slight_smile: vind het niet erg dat esther eruit is,ze irriteerde me een beetje

niko is echt een slechte verliezer,heb er zelfs van gedroomd vanacht :lol:

vind het knap van tanja :mrgreen:

zo, wat een slechte verliezer die Nico. Waarom zo was hij nou zo boos? Omdat Tanje won (had ze dan met opzet moeten verliezen?) of omdat ze hem niet meenam naar het winnaars eiland? En dan nog, waarom zou hij persé mee moeten. Hij speelt het spel toch ook zoals het hem uitkomt. Ik zou hem er zo snel mogelijk uit willen knikkeren.

Tantja vind ik niet irritant. Ik denk dat iederen in dat geval voor zichzelf zou gaan. Het is in het dagelijks leven natuurlijk een beetje “not done” gedrag om voor jezelf te gaan, maar in een wedstijd gaat iedereen toch voor zichzelf? Ach, in het dagelijks leven ook tot op zekere hoogte, maar dan wordt niet alles uitvergroot op camera :mrgreen:

Ik moest erg lachen om … uuhh, hoe heet die nou, die Nederlandse dunne homo… “Ik heb een kip, ik heb een kip” Geweldig moment! En dan nog slachten ook he. Er komen wel oerkrachten naar boven als je honger hebt.

@meisje1974 wrote:

Ik moest erg lachen om … uuhh, hoe heet die nou, die Nederlandse dunne homo… “Ik heb een kip, ik heb een kip” Geweldig moment! En dan nog slachten ook he. Er komen wel oerkrachten naar boven als je honger hebt.

Patrick. :lol: :lol: wij moesten er ook zo om lachen.

Ik vond Nico eigenlijk wel meevallen, hadden er nog een ‘discussie’ over op de bank. Mijn man vond hem ook een slechte verliezer.

Ik kan me zijn kant wel voorstellen.

Hij heeft vorige week nog zijn plaats op winnaarseiland aan haar gegeven omdat zij zo graag een brief van het thuisfront wilde hebben.

Hij heeft haar zelf ook meegenomen toen hij mocht kiezen.

Vervolgens krijgt ze al een voorsprong (statistisch gezien hadden ze gelijk kunnen eindigen, maar ergens vind ik het ook weer niet helemaal eerlijk), en als ze dan wint (wat ik prima vind) dan neemt ze ineens Jochem mee (zoals Nico al zei, om zieltjes te winnen zodat zij geen stemmen krijgt)

Ik vond Nico de vorige aflevering alleen maar eerlijk t.o.v. Sascha.

In het begin had ik moeite met Nico, maar ik vind hem eigenlijk vooral heel eerlijk en oprecht.

Ben blij dat Esther eruit is, Nu Tanja nog (vind haar nu irritant worden).

Van mij mag de finale tussen Sascha, Patrick en Nico gaan.

@Anneke wrote:

I

Van mij mag de finale tussen Sascha, Patrick en Nico gaan.

:thumbup: :thumbup:

leuk, de verschillende meningen te lezen over de deelnemers.Ik vind juist Nico terrecht boos. Hij had de snelste tijd, maar moet vervolgens die tijd later beginnen. Denk dat hij al behoorlik opgefokt aan de proef begon. Snap sowieso niet dat mannen en vrouwen dezelfde proeven moeten doen. Overigens is de kans op een zwarte stem op deze proef ook niet eerlijk!

@Anneke wrote:

Ik vond Nico eigenlijk wel meevallen, hadden er nog een ‘discussie’ over op de bank. Mijn man vond hem ook een slechte verliezer.

Hij heeft vorige week nog zijn plaats op winnaarseiland aan haar gegeven omdat zij zo graag een brief van het thuisfront wilde hebben.

Vervolgens krijgt ze al een voorsprong (statistisch gezien hadden ze gelijk kunnen eindigen, maar ergens vind ik het ook weer niet helemaal eerlijk), en als ze dan wint (wat ik prima vind) dan neemt ze ineens Jochem mee (zoals Nico al zei, om zieltjes te winnen zodat zij geen stemmen krijgt)

In het begin had ik moeite met Nico, maar ik vind hem eigenlijk vooral heel eerlijk en oprecht.

Ja daar zit ook wel wat in. Maar ik dacht dat ik me daar in vergiste, dat ik het allemaal niet goed zie. :shifty:

@Chelleke wrote:

@Anneke wrote:

Ja daar zit ook wel wat in. Maar ik dacht dat ik me daar in vergiste, dat ik het allemaal niet goed zie. :shifty:

Dit klopt ook. Hij gaf zijn plaats de vorige keer af aan haar.

Had hij ook niet hoeven doen, voor iedereen leuk om een brief van thuis te krijgen.

Het is een spel maar vond het dan wel zo netjes van haar om nu iets terug te doen tegenover hem.

toch wel humor dat niko imuniteit heeft… vind hem wel echt sterk in de proeven…

maar ik meende dat hij wel iemand mee mocht nemen naar winaarseiland?

Woehaaa spit ie dat hele eiland om ligt die munt de hele tijd voor het grijpen vlak achter hem!

hahaha lekker l*llig zeg…ik had in t begin ook moeite met Nico maar das helemaal veranderd, ik vind tanja nu irritant…maar oke t is een spel en op een gegeven moment moet je gewoon aan je eigen gaan denken.

Ik ben nico fan hoor! OEii en dat eten op winnaarseiland :drool: :drool: , jammer van die munt…

En tanja :shifty: :sick: