Expeditie Robinson 2011

Pfff die Niko, wat een gezever met zijn potloodje…

toch vind ik het voor hem pleiten dat hij het verteld tegen sasha…

en wat heerst er nu een heerlijk sfeertje bij de mannen :D:D:D

Pfff wat een gedoe zeg

Vind wel tof van Nico/Niko dat hij zijn plaats weggaf

Wel jammer dat hij een ander een oor aannaaid, ga dan eerst even na die personen en zeg dat je het geen fijn gevoel vind en het gaat vertellen oid.

Tanja vind ik wel oké

Loretta weet ik niet wat ik er van moet vinden, van Patrick ook niet :think:

Jochem vind ik niks aan, die mag van mij eigenlijk wel weg.

Sascha en Esther vind ik ook wel oké denk ik.

@knipoogje1983 wrote:

@Karin1981 wrote:
Jaa respect

Ik irriteer me aan Tanja :oops:

waarom?

Gewoon het overdreven gedoe

Nico is een smerig mannetje

@Karin1981 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Karin1981 wrote:
Jaa respect

waarom?

ik vind nico voor heerlijk wat actie zorgen :slight_smile: het is anders zo’n enorm dooie boel daar vind ik…

tanja vind ik ook erg overdreven, echter vind ik haar wel een echte robinson…

esther vind ik een vershrikkelijk mens… :silenced:

Ja zorgt wel voor sensatie :mrgreen: Maar ik hou er niet zo van , de boel opjutten om zelf maar geen stem te krijgen

ik denk niet dat het is om zelf geen stem te krijgen… denk dat hij redelijk safe is. of tenminste, dat hij dat zelf ook denkt…

ik vind dat altijd zo zonde he, hebben ze net een brief van thuis gekregen, en dan gaan ze naar huis :smiley: was vorig jaar ook al…

volgende week wordt eht spannend zo te horen!! leuk, wat meer actie, amar wat ik nico nou idd hoor te zeggen dan sluit ik me helemaal bij jou gevoel aan hoor karin. bah

jammer dat Lauretta eruit is! Zat ook al te duimen dat Sacha erin zou blijven.

weer erg benieuwd naar volgende week!!

Wat is die Niko een stoker, zeg! Bah!

Nico speelt een spelletje hihi!

En ach Lauretta zal ik absoluut niet missen. Zwaaiii

ik ook niet :shifty:

nico is slim

@Karin1981 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Karin1981 wrote:
Jaa respect

waarom?

Ik irriteer me ook aan haar, al vind ik haar wel robinson waardig, maar voor de rest neeujj.

Ja en sascha er nog in :dance: Lauretta zal ik niet missen.

@Elka wrote:

Wat is die Niko een stoker, zeg! Bah!

Hij heeft in het begin altijd mee gedaan aan een complot. Nu doet iemand anders het en dan gaat hij het snel doorvertellen. Pffff

Volgende week gaat inderdaad spannend worden, misschien dan eindelijk eens wat actie daar. Echt veel gebeurd er niet.

Daar heb je gelijk in. Ging gisteren vooral om het complot en hoe de meiden lekker zaten te eten.

(Was ze gegund hoor :wink: )

Maar nu nicolas eruit is zie je weinig meer van het overleven.

Ja iemand gooit in een tussenshot even een visnet uit :roll:

Ik ga lauretta zeker niet missen, die heeft haar spel toch niet zo goed gespeeld als ze al dacht. Eerst complotje tegen Nicolas, ook continu zeuren over mensen die te actief zijn. Dat was nog erger toen Do, Patrick en zijzelf daar continu over bezig waren. Patrick heeft echt een andere instelling, chapeau voor hem.

En ik heb haar dus in al die uitzendingen nog geen proef zien winnen, of een constructieve bijdrage zien leveren.

Inderdaad: bye bye zwaai zwaai. Ik vond het vooral heel cool van Jochem en Sascha dat ze allebei niet met het complot meededen. Wel stiekem van Niko dat hij precies wist op wie hij moest gaan inzetten.

Hij wist dat Esther en Tanja op Sascha zouden inzetten, maar die zat safe met 2 munten. Jochem had een zwarte stem, maar ook 2 munten. Lauretta en Patrick zouden op hem stemmen, dan hield hij 1 stem over. patrick had 1 stem, Tanja kreeg een stem van Sascha, hij wilde zelf niet op Tanja stemmen, dus stemde hij op Lauretta, omdat hij wist dat Jochem op haar zou stemmen, hij vond haar het zwakste.

Niko heeft het dus echt goed gespeeld. Al moet hij wel hopen dat hij de volgende keer immuniteit heeft.

Ik mis deze serie eigenlijk wel een beetje het afzien wat betreft weinig eten. Ik kan me herinneren dat in eerdere series mensen het daar veel zwaarder mee leken te hebben. Misschien zenden ze het nu minder uit, maar goed, dat viel me dus op.

Ik vind dat die Nico/Niko inderdaad een vies spelletje speelt en daar tot nu toe op een of andere manier ook nog goed uit lijkt te komen. Hij mag er van mij uit. Her is “expeditie Robinson” en niet “expeditie vuil spel spelen”

@meisje1974 wrote:

Ik mis deze serie eigenlijk wel een beetje het afzien wat betreft weinig eten. Ik kan me herinneren dat in eerdere series mensen het daar veel zwaarder mee leken te hebben. Misschien zenden ze het nu minder uit, maar goed, dat viel me dus op.

En dan als prijs weer wat rijst of meel of zo. En tot nu toe was er maar 1 vies goor eet-momentje met beesten, ogen etc. :think:

@Danja wrote:

@meisje1974 wrote:

En dan als prijs weer wat rijst of meel of zo. En tot nu toe was er maar 1 vies goor eet-momentje met beesten, ogen etc. :think:

Ja, ik heb ook graag die vieze gore eetmomenten (al kijk ik dat wel met mijn vingers in mijn oren, ik vind kokhalsgeluiden echt verschrikkelijk!) :wink: