Pfff, complot, hij was tenminste een echte robinson en die !@#$% patrick & laurette blijven er in terwijl die liever lui dan moe zijn… Ik vond het zooo onterecht gisteren… Gadverdamme
Ik was gewoon boos! Vind der gelijk niks meer aan, wat een lelijke ratten zijn die nederlanders
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het af en toe gewoon zat zijn dat als maar doorgaan van hem. Bovendien is het ook een spel en schakel je ook geduchte tegenstanders uit.
Klopt het is en blijft een spel en ik zou er ook wel eens doorheen zitten gok ik, maar nicholas was gewoon een hele sterke speler die het nog niet verdiende om naar huis gestemd te worden. Is mijn mening hoor
En ik ben al wat bekomen maar vond het zo onterecht en sneu gewoon.
Pfff, complot, hij was tenminste een echte robinson en die !@#$% patrick & laurette blijven er in terwijl die liever lui dan moe zijn… Ik vond het zooo onterecht gisteren… Gadverdamme
Ik was gewoon boos! Vind der gelijk niks meer aan, wat een lelijke ratten zijn die nederlanders
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het af en toe gewoon zat zijn dat als maar doorgaan van hem. Bovendien is het ook een spel en schakel je ook geduchte tegenstanders uit.
Klopt het is en blijft een spel en ik zou er ook wel eens doorheen zitten gok ik, maar nicholas was gewoon een hele sterke speler die het nog niet verdiende om naar huis gestemd te worden. Is mijn mening hoor
En ik ben al wat bekomen maar vond het zo onterecht en sneu gewoon.
Ja, ik vond Nicolas ook heel cool zoals hij bij RTL boulevard te zien was. Had ook helemaal geen wraakgevoelens ofzo, zelfs niet toen die (kw)albert het hem helemaal inwreef. Zo van “de 3 ratten die je eruit hebben gewerkt”. goh hij had toch 4 stemmen?
juist omdat hij niet heeft samengespannen om anne eruit te werken, krijgt hij respect van mij, maar wel zonde dat hij dat in dit geval niet heeft gedaan, had wel gekund namelijk, dan waren we meteen van Anne af geweest.
overigens denk ik wel dat het op een bepaalde volgorde gelegd, want het wordt altijd spannend gemaakt… als er veel stemmen zijn, is er altijd een laatste spannende stem als enalaatste of als laatste gedaan.
Maarre, die belgen waren toch zelf ook van de complotten, he! Kijk maar naar Sipke Jan en Anne. Dus niet roomser worden dan de Paus, hoor!
Maar het blijft wel jammer dat hij eruit is.
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen Chelleke, dat je die link gratis kon plaatsen???
Volgens mij deed Nicolas daar niet aan mee, maar waren dat Kobe, die andere mannelijke belg en Deborah.
Maar jammer dat Nicolas eruit is, echt heel jammer, ik vond hem zo goed! Hij deed tenminste wat. Ook niet slim van de nederlanders Nu moeten ze zelf aan het werk :lol: