Even balen: ze ligt in een stuit... en BUB!

Succes, en probeer ook tijdens je bevalling te vertrouwen op je argumenten het op deze manier te doen!



Zet hem op



:-*

Succes meid, je kan het :-*

nog geen actie?

Nope! Nog steeds niks wat aan een naderende bevalling doet denken, zelfs geen één pijnlijke voorwee(en dat was bij nummer 2 wel anders :roll: ) we wachten nog geduldig af- nou ja, meer of minder geduldig dan :shifty:

kan met gemak morgenochtend anders zijn :wink:

Dat is waar :lol:

He ik heb dit topic verder helemaal gemist. Balen dat het draaien niet gelukt is joh, maar wel heel geruststellend lijkt me dat de gyn aangaf geen reden te zien voor een keizersnee te kiezen. Spannend hoor, ik hoop voor je dat heteevalt.

Ach nog max 2 weken te gaan :wink:

Haha, ook dat is waar :wink:



Al gaan ze met 41 weken wel kijken of er niet ‘iets’ moet gebeuren: dan is het hoofdje namelijk minder flexibel en aangezien er nu al niet te veel vruchtwater zit… Overigens ga ik er nog steeds vanuit dat ik voor die tijd ben bevallen :angel:



Lune :-* Jij hebt uiteraard ook andere dingen aan je hoofd :slight_smile:

Fijn dat ze al eerder wat gaan doen, het lijkt mij maar niks om zolang over tijd te lopen.

En ik vind dat ook wel eng, je hoort wel eens van die verhalen…



Maar hopelijk begint het een deze dagen vanzelf :pray: :pray:

zal je net zien dat je dan deze ronde langer doorloopt dan de vorige keren, maar meisjes blijven langer zitten toch? (of was het andersom, nou ja bakerpraatje :slight_smile: )



Klinkt als een hele fijne gyn meid, zou fijn zijn als ze er is als beeb zich aandient, al zal een andere gyn je ook vast met hart en ziel begeleiden.

Spannend hoor, snap dat je ertegen op ziet, tis toch anders dan gebruikelijk he, maar de gyn zegt echt niet dat ze denkt dat het moet kunnen als ze teveel risico op complicatie voorziet, al met al blijft het gewoon spannend. Ik duim voor je dat beeb snel mag komen en het allemaal voorspoedig mag gaan :-*

Hoe gaat het nu met je? Heb je je mentaal al een beetje voor kunnen bereiden (voor zover mogelijk)?

Ik ben met mijn stuit-jongetje bevallen met 40+6… Dus ook jongens kunnen wat langer blijven zitten hoor (letterlijk en figuurlijk!)

Hoop voor je dat je niet nog een week hoeft te wachten :wink:



:-*

zeg uh, het wordt wel eens tijd niet? :think: :wink: :mrgreen:

BUB!



Vanochtend om 9:00 precies is na een pittige bevalling onze dochter S.arina geboren. We zijn intussen weer thuis, maar ik moet nog ff bijkomen. Zal jullie snel op de hoogde brengen van de hoe en wat, maar nu heb ik ff de eerste kraamvisite(opa&oma) over de vloer.

Van harte gefeliciteerd :inlove:

Jaaaaa daar is ze dan :inlove:



Gefeliciteerd meid!!! :-*

gefeliciteerd wat een mooie naam :inlove:

en je hebt haar er maar mooi zelf uitgekregen :thumbup: :inlove:

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

Geniet van je kraamtijd!



Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!



Heeft mijn tip gewerkt? :wink:

van harte hoor met jullie dochter!

Leuke naam :thumbup:



Ben heel benieuwd naar je verhaal!