Escape Game 067: Swan's Room

Heb je dat ijzerdraadje? En die tang?



Dan moet je dat ijzerdraadje aanklikken. about item en dan met de tang op het ijzerdraadje klikken totdat het topje van het draadje vervormd word. Met dat ijzerdraadje krijg je dus dat koffertje open :wink:

Dank je nu kan ik ff verder puzzelen. :mrgreen:

@TaMa wrote:

@cindy25 wrote:
Tama



In het briefje kun je lezen welke kleuren je door moet knippen. Nog een klein hintje. Knip alleen wanneer het lampje groen is :wink:




In dat document toch?

Maar ik zie daar alleen maar streepjes instaan. Ik kan dat dus niet lezen :?




Je moet het document decoderen. Dat doe je met behulp van de computer. Als je de computer aanzet dan krijg je een soort klok te zien. Je moet iets met de tijd doen om in te loggen :wink:

Ja maar dat stukje lukt me dus niet, ik heb de tijd ingevoerd wat er op de klok staat (die stilstaat) maar hij pakt het niet, hij pakt niks :cry:

Tama



Je voert de tijd in maar je moet ook invoeren wat de secondewijzer aangeeft. Klik twee keer op dat vakje dan word hij rood net als de secondewijzer.

Groetjes

Ja level 1 is goed zegt tie, en nu dan?

Tama



Nu staat er onder nr. 1 hoe je de plant kunt laten groeien. [Onder nr twee staat hoe je de documenten kunt decoderen.]

Nu stop je een batterij terug in de klok en hang hem terug aan de muur. Je ziet nu een andere tijd. Voer deze in en klik nr 2 aan. Hij vraagt nu naar de te decoderen documenten.

Ooow je bent een schat :-*

Hahaha :doh: en nog ontploft de hele boel, snap er niks van :oops:

Tama



Heb je de laatste pagina. Pagina 4. Ook in het donker bekeken? Daarop staat welk kleur draadje je als laatste moet knippen :wink: Oh ja en heb je de schroefjes in de juiste volgorde losgemaakt? Die aanwijzing vind je in Noord, zuid enz. Dan eerst het knopje indrukken boven het groene draadje en dan pas beginnen met knippen op het moment dat het lampje groen is.

Hoe kan ik die documenten invoeren dan

Chantal



Als je de tweede tijd ingevoerd hebt dan klik je nr2[regel] aan en dan vraagt hij naar de documenten. Je houd de documenten voor de webcam. Dan begint hij als het goed is te scannen.

@cindy25 wrote:

Tama



Heb je de laatste pagina. Pagina 4. Ook in het donker bekeken? Daarop staat welk kleur draadje je als laatste moet knippen :wink: Oh ja en heb je de schroefjes in de juiste volgorde losgemaakt? Die aanwijzing vind je in Noord, zuid enz. Dan eerst het knopje indrukken boven het groene draadje en dan pas beginnen met knippen op het moment dat het lampje groen is.




Nee dat heb ik dus allemaal niet gedaan haha :oops: Ik ga het zo weer proberen

Hoe krijg je de batterijoplader aan het werk?

Elka



Je moet hem in het stopcontact dat onder het buro zit steken.

@maria74 wrote:

voor degene die mij kan helpen;



grrrrrr :smiley: cobalt is toch blauw??



ik heb alle schroefjes eruit, lampjes zijn groen en ik knip de blauwe draad door, en toch zegt ie boem? wat doe ik nou fout. ik heb het al 3 keer geprobeert, waaronder ook maar een keertje de rode :?
[/spoiler]




Je moet eerst nog wat andere draadjes doorknippen en de blauwe is pas als allerlaatste aan de beurt :wink:

met die schroefjes blijf ik een probleem houden…



de volgorde is toch:

W, O, N, Z?? Maar hoe zit dat dan in het vierkant. Het eerste schroefje (linksonder) gaat goed. Dan probeer ik rechtsboven…en dan BOEM! terwijl ik wel wacht op groene lampje…

Rosa



Links boven is west.