Escape Game 067: Swan's Room

@TaMa wrote:

Mijn plantje is mooi uitgegroeid tot een mooi sleuteltje :mrgreen:

En nu zit ik er helemaal in en wilt hubbie ineens film kijken… gezellig met zn tweetjes zegt tie :doh: :doh:




Ja…ik ‘moet’ zo ook een filmpje kijken met hub… :lol:

Nouuuu jaaaaa wat een k*y spel zeg, ik had het koffertje opengemaakt, zit daar een bom in :shock:

Knipte ik het verkeerde draadje door, BOEM!







Pffff

Veel plezier meis :mrgreen: :-*

Ik dacht… :oops: …nog even snel kijken of ze hem al opgelost heeft…bom?? Moet je nu weer opnieuw beginnen? Nou, ga maar lekker filmpje kijken hoor! Fijne avond :-* .

Jaaaahhhh uitgespeeld :dance: :dance: :dance:



Phoe die was spannend op het eind :lol:

ehhh, ik heb maar één batterij…

Rosa



Kijk maar eens in de klok :wink:

maar daar heb ik al gekeken…heb daar een blauw ding vandaan (oplader) en een batterij uit de la

heb em… :oops:

Whaha echt waar Rosa?





Even hintje misschien? Welk draadje moet ik doorknippen?

Oooooow je had het over die batterij, okeee haha.



Ik dacht dat je hem uit had gespeeld :oops:

Tama



In het briefje kun je lezen welke kleuren je door moet knippen. Nog een klein hintje. Knip alleen wanneer het lampje groen is :wink:

Wha jullie hebben het over een potje, een schroevendraaier en een stukje Metaal draad of zoiets. Ik kan dat alemaal niet vinden. Heb verder al best wel veel.

Heeee Chantal daar ben ik ook. ben jij intussen al verder, want ik kan dat potje die beker en dat draad ook niet vinden.

Chantal ik heb iets gevonden.



In het onderste laatje zit een doosje met een draad erom heen. dat draad knip je door met de kniptang. In dat doosje zit het potje.

Ja ik heb ook nog iets gevonden.

Dat draadje is het draaje dat je van de doos heb geknipt.

@cindy25 wrote:

Tama



In het briefje kun je lezen welke kleuren je door moet knippen. Nog een klein hintje. Knip alleen wanneer het lampje groen is :wink:




In dat document toch?

Maar ik zie daar alleen maar streepjes instaan. Ik kan dat dus niet lezen :?

Kan alleen de schroevendraaier nosteeds niet vinden.

Chantal



De schroevendraaier zit in het koffertje die op de onderste plank van de kast staat

@TaMa wrote:

Chantal



De schroevendraaier zit in het koffertje die op de onderste plank van de kast staat




Ok maar die krijg ik niet open :?