Escape Game 067: Swan's Room

http://mofuya.com/flash/swan_en.htm



Ik heb nu een aantal dingen gevonden maar ik kom niet verder :?

waar ben jij, wat heb je??? Ik ben ook bezig, nog niet klaar hoor… Maar misschien heb jij al wel iets wat ik nog niet heb en andersom…?

Ik heb in de tussentijd even gegeten dus ik moest weer overnieuw beginnen maar ik heb dus nu een appel, batterij, sleutel, een koffertje. Met die sleutel kan je die eerste lade openmaken en dan ligt daar een dokument in maar wat dan?

Dan zit ik dus vast…

Naast de bank staat ook nog het een en ander… Ook goed boven op de kast kijken…

Ja daar staat die plant en daar zit die batterij in, toch?

Ok ik ga even die kast onder de loep nemen…

Ik heb een tang gevonden en dat doosje ziet er wel interessant uit, maar weet niet hoe ik die open moet krijgen :think:



Haha ik ben hier niet zo goed in

:think: :think:



Heb nu ook een stukje ijzerdraad gevonden? en daar probeerde ik dus dat doosje mee open te krijgen en dat doet hij niet helemaal. Hij zegt wel dat ik op de goede weg ben :?



Ik heb ook een kleine pot gevonden.

Ja, je moet die appel opeten en het zaadje van die appel in dat potje doen…maar dan…ik heb ook net dat draadje gevonden maar krijg de doos ook nog niet open…

Oooh opeten? Ja hij zeurt wel de hele tijd dat hij honger heeft :oops:

Maar hoe laat ik het hem dat opeten dan?

Heb naast de bank nog een mok gevonden, nu gevuld met water uit het aquarium en het water in het potje met het zaadje gegooid…ben benieuwd!

@TaMa wrote:

Oooh opeten? Ja hij zeurt wel de hele tijd dat hij honger heeft :oops:

Maar hoe laat ik het hem dat opeten dan?




De appel aanklikken en dan ‘about item’ en dan weer op de appel klikken…

Hij heeft hem al op! Thanks!!!

Ik heb de mok met water gevuld maar waar moet ik dat potje neerzetten?

Bij het potje op ‘about item’ klikken en als je die in beeld hebt de mok aanklikken en het water in het potje gooien…



Je bent nu net zover als ik…nu wordt het lastig… :lol:

Thanks Elsevier, jeetje deze is lastig hoor en de meeste hints heb ik nog van jou!

De schroevedraaier heb ik nu ook, zit in het zwarte doosje op de onderste lade

Het gaat goed!



De maker die is wel heel creatief sjonge jonge, je moet zelfs de batterijen in de oplader doen om de temperatuur hoger te zetten haha anders groeit je plantje niet :mrgreen:



Hee de originele mrgreen is terug :mrgreen:

Weet iemand ook al hoe het zit met die computer? :think:

Mijn plantje is mooi uitgegroeid tot een mooi sleuteltje :mrgreen:

En nu zit ik er helemaal in en wilt hubbie ineens film kijken… gezellig met zn tweetjes zegt tie :doh: :doh:

Nou, ik vind het even goed voor vanavond hoor :think: :lol: . Heb er een beetje vierkante ogen van gekregen… :shock: . Ben benieuwd of jij al verder bent…