Escape Game 067: Swan's Room

o… :wall:

daar gaan we nog een keer! :roll: :mrgreen:

liggen jullie kindjes ook op bed…?? :mrgreen:



en heb je eigenlijk ook nog was liggen en moet de badkamer bij jou ook nog schoon??? :mrgreen: :mrgreen:

@cindy25 wrote:

Tama



Heb je de laatste pagina. Pagina 4. Ook in het donker bekeken? Daarop staat welk kleur draadje je als laatste moet knippen :wink: Oh ja en heb je de schroefjes in de juiste volgorde losgemaakt? Die aanwijzing vind je in Noord, zuid enz. Dan eerst het knopje indrukken boven het groene draadje en dan pas beginnen met knippen op het moment dat het lampje groen is.




Ik zie het knopje boven het groene draadje niet zitten. Ik zie alleen een rode en een blauwe en de rest is wit???

Tama,



Ik kon toch iets indrukken boven het groene draadje. Echt net daar boven waar het groene draadje eindigt.

Oh…grrrrrrrrrrrrrrrrr, ben ik echt een supereind, druk ik per ongeluk de site weg :cry: :cry: :cry:

Elke keer heb ik 2 draadjes genipt en de derde ontploft ie. Hoe kan dat. :?

Chantal



In welke volgorde knip je?

Weet niet precies de kleuren meer. Maar eerst de 1e dan de 3e en daarna hebik alles al geprobeerd volgens mij. Maar als ik een 3e dor wil knippen ontploft ie.

Ah ja dat klopt ook niet volgens mij. Als je wilt PB ik je de volgorde :wink:

Graag, want ik wordt er helemaal kriegel van.

Yes ik heb 'm uitgespeeld. Weet je ik dacht dat alle dradjes doorgeknipt moesten worden. Vandaar dat het steeds fout ging. :wall: :wall: