Hoe gaat het nu meid? :hug: :-*
(ook bij mij bleven de weeën maar komen met een douche toen ik zwanger was van Cas, pas een uur na het douchen stopten ze :wall: ).
goeiemorgen…BIB hoor
ik ben lekker onder de douche gegaan gisteravond ,dat hielp niets alhoewel je er wel schoon van schijnt te worden dus dat is een voordeel :mrgreen:
in bed ging het al snel wat beter…ik heb heerlijk geslapen op een vervelende kramp in mijn bovenbeen na om 03.00 :thumbdown:
nu schijnt er niets meer aan de hand te zijn,maar goed het is zaterdag en als er hier iets raars gebeurt is dat vreemd genoeg altijd op een zaterdag dus ik heb geen idee wat de dag gaat brengen. :think:
waar ik wel enorm mee zit is het volgende…
morgen word mijn nichtje gedoopt (ongeveer 2 en een halve maand oud) en ik had er graag heen gewild.ik heb alleen geen idee of dat wat gaat worden op deze manier…ik wil ze natuurlijk ook niet voor de kop stoten.de kans er erg aanwezig dat je wel minstens 2 uur in die rottige houten bankjes moet zitten daar ,en dat met BI en mischien wel voorweeen.wat moet ik nu?
:think:
Heb je misschien zelf thuis een goeie tuinstoel oid? Die van ons bv zijn goed recht zodat ik goed rechtop zit. Hoge leuning etc. En dan even vooraf vragen of dat zou kunnen en (omdat het voor het dopen soms kleinere kapelletjes zijn) mag. Zo kun je er toch bij zijn. Maar als het niet gaat voor je gevoel toch maar verstek laten gaan hoor.
Fijn dat je iig redelijk geslapen hebt op het krampgebeuren na! :thumbup:
het is helaas geen lief schattig kappelletje maar een ned hervormde kerk
ik zal er even over nadenken…
Tja diaan ik zou het ook niet aandurven denk ik.
Stel je voor dat jij daar ineens weer weeën krijgt of erge pijn.
Kijkt iedereen je aan en is de aandacht voor je nichtje weg.
Misschien kan je het overleggen met je zus/schoonzus (of is het andere familie) hoe hun daar tegen aan kijken snap je.
Lijk me niet gemakkelijk in elk geval 2 uur stil zitten op die houten banken.
Moeilijk hoor maar misschien kan je man/vriend of iemand filmen, is wel anders maar dan zie je toch wat.
Groetjes Marijke
Drastische stap misschien, maar al gedacht aan een rolstoel? Dat zit beter dan een houten kerkbankje… en als je van de pijn niet meer kan hoef je ook niet kromgebogen de kerk uit te stompelen maar duwt iemand je. Scheelt een hoop energie.
:hug:
ja jullie hebben ook wel gelijk…het is ook gewoon niet verstandig om te doen nu…in een normale situatie was het een heel ander verhaal geweest…
ik baal er wel van als een stekker.de doop van hun eerste kindje heb ik nml ook al gemist omdat ik toen hoogzwanger was van thomas en het geestelijk niet aankon om hun kindje gedoopt te zien worden wetende dat ons kindje kort daarop zou overlijden…dus het is erg dubbel.
@Sis wrote:
Drastische stap misschien, maar al gedacht aan een rolstoel? Dat zit beter dan een houten kerkbankje… en als je van de pijn niet meer kan hoef je ook niet kromgebogen de kerk uit te stompelen maar duwt iemand je. Scheelt een hoop energie.
waar haal ik die zo snel vandaan dan? ik heb geen idee
@merel33 wrote:
@Sis wrote:Drastische stap misschien, maar al gedacht aan een rolstoel? Dat zit beter dan een houten kerkbankje… en als je van de pijn niet meer kan hoef je ook niet kromgebogen de kerk uit te stompelen maar duwt iemand je. Scheelt een hoop energie.
waar haal ik die zo snel vandaan dan? ik heb geen idee
Thuiszorg bellen en even uitleggen?
Als het goed is ben je daar gewoon voor verzekerd en komen ze de stoel zelfs brengen.
op zaterdag zit hier de thuiszorg dicht geloof ik.,.maar een rolstoel neu…ik zou me rot schamen in dat ding…iedereen kijkt je dan aan…
@merel33 wrote:
op zaterdag zit hier de thuiszorg dicht geloof ik.,.maar een rolstoel neu…ik zou me rot schamen in dat ding…iedereen kijkt je dan aan…
Wat is belangrijker dan?
Je bent dan toch aanwezig bij de doop !
Tuurlijk is het niet leuk om even in een rolstoel te ziten, maar je kan er ook weer uit… :think:
Maar fijn dat je weer thuis bent joh !!
Het was maar een suggestie hoor… :shifty:
Ik snap ook wel dat de stap groot is,maar het is misschien wel je kans om te kunnen gaan, ipv thuis te zitten. Ik zou proberen of er een thuiszorg winkel open is (hier op zaterdag namelijk wel) en anders de HAP bellen ofzo, of zij wat weten. Of ken je iemand die in een bejaardenhuis werkt, die hebben er misschien wel 1 te leen voor een middagje.
@Sis wrote:
Ik snap ook wel dat de stap groot is,maar het is misschien wel je kans om te kunnen gaan, ipv thuis te zitten. Ik zou proberen of er een thuiszorg winkel open is (hier op zaterdag namelijk wel) en anders de HAP bellen ofzo, of zij wat weten. Of ken je iemand die in een bejaardenhuis werkt, die hebben er misschien wel 1 te leen voor een middagje.
Ik heb wel ergens gelezen dat je geen slanke den bent net als ik,(niet rot bedoeld hoor :-* ) ik had toen ook gebeld toen ik hoogzwanger was, maar ze hadden niets wat me dragen kon hoor met het gevolg dat ik dus niet naar 2 crematie,s heb gekunt

niemand heeft me iets kwalijk genomen, maar begrijp dat je jezelf er rot over voelt :hug:
Ik heb werkelijk weeeeeeken binnen gezeten daardoor, enkel ziekenhuis gezien.
Dus misschien eerder een verpleeghuis inderdaad, daar heb je meer kans, en thuiszprg is inderdaad niet open geloof ik of tot 12;00 :think:
zo di-jaan je hebt de informatie voorziening al weer goed in regie genomen :thumbup:
Ik d8 gisteravond, ik laat je zelf maar verslag doen, geef ik de pc ff een avondje vrij.
fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen mop
Hier is de thuiszorg winkel open tot half 1 of half 2 dacht ik.
Maar goed zou me ook schamen hoor in een rolstoel, maar dat is verder een keuze die je zelf moet maken.
Wens je succes.
kan je niet alleen even naar de doop en het hele gebeuren er om heen overslaan, zio heb je toch je gezicht laten zien, en ben je er toch even bij geweest
ik ben trouwens super blij te lezen dat je nog lekker BIB hebt :dance: :dance:
hoi,
Ik hoop de kleine nog een paar weekjes blijft zitten … maar de pijn die je omschrijft herken ik heel erg van BI. Dus hoe naar die pijn ook is, ik hoop dat het hierdoor komt.
Ik heb een paar weken geleden ook een rolstoel geleend bij de thuiszorg (ik moest wel lid zijn) voor een dag. Wellicht hebben ze bij de kerk wel een rolstoel (of weten ze waar ze hem vandaan kunnen halen). En anders een dunne kussen meenemen. Dat heb ik ook gedaan bij een bruiloft. Zit een stuk beter dan een houten bank.
ik ben geen slanke den idd,maar het is niet zo erg dat een rolstoel me niet kan dragen hoor.
ik heb inmiddels broer aan de foon gehad en we hebben overlegt dat ik zelf maar even moet kijken wat ik kan en wil morgen…als ik wel ga neem ik gewoon een kussen mee en als het echt niet meer gaat dan ga ik gewoon naar huis…tenzij het vandaag weer gaat rommelen…dan houd het hele feestje op voor me…ze hebben er alle begrip voor.