er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

niet dat ik bang ben hoor,maar ik heb al weken het idee en gevoel dat dit kindje veel eerder gaat komen dan met 40 weken en dan heb ik het over 36 a 37 weken…



wie heeft dit ook wel eens gehad en is het ook daadwerkelijk uitgekomen?

ik ben toch voor de zekerheid alles al aan het wassen en heb tegen manlief gezegt dat het nu echt wel eens tijd is om de geboorte kaartjes eens te gaan regelen…ik wil het gewoon klaar hebben voor het geval dat ik gelijk heb…



ja ja ben een raar mens ik weet het :roll: :smiley:

Bij de zwangerschap van Maurice ook gedacht dat ik de 40 niet zou bereiken.

En vanaf week 34 dacht ik het wordt ergens week 38 is het ook keurig geworden.



Deze denk ik ook dat ze eerder komt…hoeveel eerder nog geen iedee.

Hopelijk wordt het geen teleurstelling mocht ze wel langer bij me wilt blijven.

Bij Kaylee zei ik vanaf t begin dat ik de 40 weken niet zou halen. Daar heb ik gelijk in gekregen, al was t wel een stuk eerder dan ik verwacht had :wink:



Bij Jayden zei ik vooraf dat ik een paar dagen over tijd zou lopen en ook dat klopte, ik ben bevallen met 40+2.

een paar is dan ook precies 2 haha wat grappig zeg :clap:



ik ben maar aan het wassen geslagen… :mrgreen:

Ik heb het bij Lucas ook gedacht en ook omdat alle vrouwen dus mijn moeder, mijn oma, mijn overgrootoma enz allemaal te vroeg bevallen zijn… nou onze Lucas zat er volgens mij nu nog :wink: als ze me toen niet ingeleid hebben met 42 weken :stuck_out_tongue:

Ik was er ook zeker van dat ik eerder zou bevallen, maar nee…het werd 40 +6…



:wink:

Bij Yara overkwam het me ineens.

Ze dacht ineens nu is het mijn tijd en met 37 weken kwam ze.

Met Thije ging ik er helemaal vanuit dat die ook eerder zou komen,had ik dat maar nooit gedaan :wall: :wall: :wall: Thije zat goed en bleef zitten tot 42 weken :thumbdown: :thumbdown:

Dus eigenlijk waren dat 5 lange weken wachten!

Oeh, dat wat schoen beschrijft…daar ben ik wel bang voor bij mezelf!



Ik heb bij beide kinderen niet het gevoel gehad dat ze eerder zouden komen (kwamen met 39+5 en 39 weken) maar nu heb ik dat gevoel heel sterk, ook omdat ik die 40 weken nog nooit gehaald heb, maar ook omdat ik het me niet kan voorstellen, maar dan is het inderdaad die extra weken wel heel lang wachten :shifty:



Merel, geloof niet dat je echt iets hebt aan mijn antwoord :think:

Maar wat ik wel wil zeggen, lekker alles wassen, dat kan toch geen kwaad? Mijn moeder zegt altijd dat je met 7 maanden alles klaar moet hebben, dus zou ik volgens haar al klaar moeten zijn! Ik hou het op 34 weken, dan wil ik alles gewassen hebben. Al was het maar voor m’n eigen gemoedsrust, en hetzelfde geldt voor de geboorte kaartjes, lekker regelen gaan!

En succes :wink:

Ik heb ook vanaf het begin het idee gehad dat ik eerder ga bevallen. Geen idee waarom, maar het gevoel is zo sterk. De baby is precies in week 30 ingedaald en zit daar nog steeds. Wie weet… :think:

Bij Mik had ik het gevoel dat hij eerder geboren ging worden en wel in oktober.

Hij is eerder geboren maar wel begin november.



Met zusje heb ik hetzelfde, ze ligt nu in een stuit en mijn voor gevoel zegt me dat ze niet gaat draaien, heb een keizersnede al in mijn achterhoofd en daarop gebaseerd verwacht ik ook dat ze eerder komt.

Ik dacht dat ik later zou bevallen. Werd 38 +2.

Ik dacht ook dat ik later zou bevallen.

Werd 36+3

Ik heb bij de 1e heeel sterk het idee gehad dat er iets niet goed ging en heb ook sterk het gevoel gehad dat hij te vroeg ging komen en uiteindelijk werd dat ook 32.3, bij de 2e wel de angst gehad vanwege de 1e maar niet zo sterk het gevoel als bij de 1e en de 2e is met geplande ks met precies 38 weken geboren :inlove: Lekker wassen en geb.kaartjes zeker aan beginnen hoor!! Wij hadden beide keren gerommel met de proefdrukken die steeds niet klopten en beide keren echt op de valreep pas alles op orde :snooty: Plus dat jij lekker “uitgerust en klaar” je laatste weekjes in wilt gaan toch :wink: :thumbup:

Ach… mijn bmm ging verweken met week 27. Ik zou zeker weten een prematuurtje krijgen, aldus de deskundigen. Meneer kwam met exact 40 weken.



Voorgevoel enzo, daar geloof ik echt niet in.

raar gedoe toch dat voorgevoel…al moet ik zeggen dat.





ik vanmiddag al een paar uur op het ziekenhuis heb doorgebracht vanwege harde buiken om de 10 min vanaf gistermiddag en die gaan nog steeds door.je word er knettermoe van…



ik ga maar eens even heel kalmpjes aandoen :? ze vroeg me op het ziekenhuis wat ik wou…blijven of weer naar huis…nou laat mij alsjebliefd lekker in mijn eigen bedje slapen bij mijn eigen kerel dan ben ik op mijn vrolijkst hoor.



er waren gelukkig geen weenactiviteiten ,ook blaasontsteking werd uitgesloten.maar de baby was binnen een week al helemaal ingedaald.afgelopen maandag heb ik nog de gewone controlle gehad en was hij nog niet ingedaald .nu dus al wel. gelukkig zit alles nog potdicht van onderen…laat beebje nog alsjebliefd een paar weekjes zitten.



maar wat raar dat je constante harde buiken je zo moe kunnen maken zeg :shock:

Zow zeg die van jullie weet er wel vaart achter te zetten!! Maareuh een paar weekjes geduld nog maar idd. Hij heeft welliswaar al wat spekkies maar wat erbij is nooit verkeerd. Laat zijn longetjes nog maar even goed rijpen zodat hij straks mooi met veel geluid eruit komt. :thumbup:

Doe maar rustig aan Diaan met je buik, het is idd zooo vermoeiend harde buiken, heb er ook geregeld last van al is het hier niet met regelmaat gelukkig.

zo denk ik er dus ook over Rhiannon .laat hem nog maar lekker even zitten.dus ik heb rust opgelegt gekregen.ik heb de hulptroepen maar ingeschakelt die me de komende weken wat komen helpen met de zwaardere klusjes in huis.

Even blijven zitten nog beeb.



De eerste was met 29 weken ingedaald en kwam uiteindelijk met 40 weken (met 33 weken had ik wel weeen en was mijn baarmoederhals verstreken).



Bij de tweede had ik met 30 weken indalingsweeen en was ie ingedaald. Een paar weken later weer niet, toen weer wel … ze kunnen dan indalen, maar ook weer naar boven (er is meer ruimte na de eerste). Heel fijn, want ik had heel vaak harde buiken en indalingsweeen. Ik heb regelmatig zitten klokken. En een paar keer duurde het echt ruim 2 uur en kwamen ze binnen de 10 minuten, maar niet regelmatig genoeg (gelukkig). Uiteindelijk is hij met bijna 39 weken gehaald via een ks, maar anders was ie ook gewoon tot 40 weken blijven zitten denk ik. Dus … zeker rustig aan doen, maar het hoeft dus niks te betekenen. En … hoe meer voorweeen, hoe minder naweeen wordt er gezegd (kan er niet over meepraten, want voor een ks geld deze stelling niet).

Met Yasmina liep ik zowiezo in het ziekenhuis bij een gyneacoloog. Ik heb een aangeboren heupafwijking dus vandaar. Ik had zelf het gevoel dat de laatste paar weken plat zou moeten of dat ze het eerder in gingen leiden. Zelf dacht ik met 37 weken. Maar Yasmina was eigenwijs en bedacht maar even om al met 27 weken en 2 dagen te komen. Dat heb ik dus helemaal niet aangevoeld ofzo. Nu weet ik wel met zekerheid bij de eventuele volgende dat ik never nooit de 40 weken zal halen en dat het al een mazzel zou zijn als ik de 37 weken red. Dit komt dus omdat mijn bekken en mijn heup het gewicht van een zwangerschap niet aan kunnen.

Merel33:



Ik was 10 sept. uitgerekend, had zo gevoel dat ik eind aug zou bevallen.

Ben toen pas 15 sept bevallen.

Dus mijn gevoel zat er helemaal naast.