er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

ik ben net mijn slijmprop verloren …dit zegt nog steeds niets toch? :shifty: :oops:

Dat zegt dat je je slijmprop verloren bent…zegt niet alles, maar een controle is altijd goed dan hoor. Als ik jou was zou ik toch even de VK bellen voor een controle op ontsluiting dat zegt nl veel meer. Je slijmprop kan ‘gewoon’ weer door je lijf aangemaakt worden.

Maar VK’s zeggen niet voor niets; beter een keer teveel gebeld dan te weinig. :thumbup:

Daarbij wil je VK ongetwijfeld ook op de hoogte zijn van alles wat jullie aangaat meis.

Zelfs als het alleen maar voor je eigen geruststelling is :-*

ik heb net even gebeld…ze gaat even overleggen met de gyn in het ziekenhuis…ik word zo terug gebeld.





he gedver hier word ik nu nerveus van… :shifty: de harde buiken zijn ook nog niet gestopt nml.



het mag nu nog niet hoor…beebje blijf nog mooi even zitten please

Diaan, zenuwen en paniek etc hebben nog nooit wat ‘opgelevert’ :hug:

Zo makkelijk gezegt hoor vanaf deze kant van de PC dat weet ik, maar meis jullie mannetje heeft ook wel degelijk wat spekkies over. En hij zit nog precies waar hij hoort te zitten. Harde buiken is bagger, maar stress kan ze ook veroorzaken.

Geef het even ‘uit handen’ aan de gyn en VK. Diep in en uit ademen.

Misschien willen ze je straks even zien, controleren of je geen ontsluiting hebt, even aan de CTG of mss zelfs een echo erbij.

Ze zullen heus geen gekke dingen doen en je beeb ook niet. :-*

mag ik je daar alsjebliefd aan houden? ben als de dood dat ze me gaan opnemen nml…ik ben een huismusje en kan niet goed van huis af zijn…

Jeej Diana wat spannend zeg!

Al zal jij dat spannend nog een understatement vinden…



Ik dnek aan je hoor :hug:

Vertel ze dat ook gewoon!! Ze weten dondersgoed dat moeders thuis vaak ook het beste op hun plekje zijn hoor.

Weet je als het moet dan moet het (weet je ongetwijfeld zelf ook toch?) maar dan heb je dus al ontsluiting (en niet een ietsiepietsie beetje) en zul je mss dingen als weeënremmers moeten. Maar ook daarin zijn afspraken te maken.

Houd me zelf zo vaak vast aan een beroemde uitspraak van weet ik veel wie; de mens vreest het meeste de vrees.

En als je toch alsnog moet gaan liggen in het ziekenhuis, verplicht etc dan kom je ongetwijfeld helemaal om in het bezoek!

Ik weet niet precies hoe Jen bv zit in haar werk en verplichtingen maar we rijden zo langs hoor!! :-*

he jeetje, het rommelt wel bij jou zeg!

ik hoop ook dat het niets zegt… :pray:





maar stel dát je toch wordt opgenomen:

mijn ervaring is dat je doordeweeks wel ‘vermaakt’ wordt met allerlei bezoeken van gyn’s, van iemand die zwangerschapsgym aan bed komt doen (wat echt hylarisch is, want ik mocht alleen mijn rechterteen geloof ik nog maar optillen)

en allerlei andere mensen en voor je het weet is het weer bezoekuur.

de weekenden mocht ik naar huis, als er niets gebeurde (geen weeën), omdat je dan lekker in je eigen bedje kunt liggen, in je eigen omgeving enz.

tjeetje diaan…ga je lekker??



maar zoals gezegd…een slijmprop wordt ook weer aangemaakt door je lichaam…



en ws moet je even op controle komen… ( ach stel dat ze een echo willen…heb je lekker even een extra kijk momentje :wink: )



het hoeft nog helemaal niets te betekenen…



probeer rustig te blijven… aan stress heb je nu niets en de kleine ook niet…





laat je het even weten??? kan ook via telefoon he…ik wil eventueel hier de dames op de hoogte houden :-*

Ik hoop dat je alweer rustig thuis zit eigenlijk…



Hoe is het nu?

Ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.



Die spanning en onzekerheid is ook niets, zo voor jou.



Meid, ik hoop dat het ‘vals alarm’ was, en dat je gewoon lekker thuis zit.



:hug:

Ben je al terug…?

dit vond ik bij de okt mama’s





@Jippo wrote:

Hoi meiden,



Wilde jullie even op de hoogte houden van Diaan (nick Merel):



@Jennifer77 wrote:
update;



ze heeft net een uur aan het ctg gelegen. Deze was erg onrustig. Ze wachten nu op een gyn (met bevalling bezig) voor uitgebreid inwendig onderzoek en echo.





duimen meiden, duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



ik heb haar al voorbereid dat ze waarschijnlijk zal moeten blijven. Dat vind ze zo erg he…vind het zo sneu voor haar :frowning:




Meiden, de duimen gaan hier weer overuren draaien, de beebjes moeten nu echt even binnen blijven hoor! :pray: :pray: :pray:






hopelijk is alles goed :pray: :pray: :pray:

ze was al bang toch dat ze niet thuis kon slapen ofzo?



Wel heel sneu inderdaad…



:pray:

Duimen draaien volop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:frowning: ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze gewoon lekker thuis kan slapen… :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:





:pray: :pray:

ik ben weer leker thuis



de ctg was idd wat aan de onrustige kant,maar de beebs hartslag was meer dan prima…ook het inwendige was goed…alles zat nog steeds mooi dicht.we hebben ook weer een echo gekregen en zagen daar de beeb mooi vollop in het vruchtwater trappelen.hij ligt dus wel vast al…



nu blijkt dat de baarmoeder geprikkeld is…(manlief foeiii ) en moet ik dus echt meer rust gaan nemen en alle zwaardere klusjes uit handen gaan geven …wat me dus enorm tegenstaat maar de veiligheid van de beeb gaat voor alles dus ik zal me er maar bij neer moeten leggen…



ik mag dus lekker in mijn eigen bedje naast mijn eigen manneke slapen…heerlijk…

jahoe alles is OK :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



niet meer doen he ons zo laten schrikken :naughty:





:mrgreen:

heb je ons even laten schrikken :wink:



Mooi dat de echo goed was en dat je rustig aan moet doen daar leg je je dan maar bij neer hoor.



Lekker slapen straks!