er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

Oh wat zullen jullie toch geschrokken zijn zeg :shock: :hug: Ik ben heel blij te lezen dat je weer lekker thuis bent :thumbup: Wij mochten ook vanaf week 29 geen gemeenschap meer hebben en bij de 2e hebben we het zelf maar bijna op geheelonthouding gehouden :silenced: :lol: Maar nu idd heeeeeel rustig aan doen, hoe moeilijk ook ik weet het! Je moet maar zo denken, nog maar een week of 6 dan mag het technisch gezien al komen :hug: Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je laatste weekjes ondanks alles…

gelukkig!

ja lekker SLAPEN straks :wink: :mrgreen:



Nee even serieus, ik ben erg opgelucht dat alles goed was.

Nu rustig aan doen meiske :hug:

ik ga rust nemen en delegeren al zit dat totaal niet in mijn aard,maar ik beloof het plechtig :smiley:

Hier gisteren de gordijnen voor onze slaapkamer groot en deels af gemaakt, nu ff uithangen en dan van de week in korten.

Is erg mooi geworden al zeg ik het zelf.

Ook de wieg weer op gezocht en bij de prenatal wat baby gekocht en ander klein (roze) spul.

Wel weer meer last van pijnlijke harde buiken, jammer genoeg.





Heerlijk dat je weer naar huis mocht.

Nu wel rustig aan doen, en geen gerommel meer onder die dekens meer voorlopig :silenced: .



Hier een paar weken geleden ook me slijmprop verloren, maar die maakt je lichaam wel steeds weer aan zei mijn gyn.

Daarbij ook een overprikkelde baarmoeder/mond met sommige dagen regelmatige pijnlijke harde buiken.

Rust helpt echt bij mijn…al is dat soms heeeel erg moeilijk



Mocht het weer op zetten niet schromen maar bellen he!!!

En beeb van Merel eerst zijn de augustus en september beebs aan de beurt.

We dringen al veels teveel voor…en dat geeft de papa’s en mama’s veel te veel spanningen.

ow meid wat ben ik blij te lezen dat het goed gaat met jou en de beeb!!!

Diaan wat fijn dat je iig thuis mag blijven!! En houd je maar goed aan je voorgeschreven rust. :hug: Hoe moeilijk ook, je gaat maar gewoon de hele dag wat spelletjes doen op de PC, beetje boeken lezen, DVD’s kijken en ons hier lastig vallen :mrgreen: :thumbup:

Ben iig helemaal heppie voor je!! :-*

Fijn dat je weer lekker naar huis mocht!



Geniet lekker een beetje van de rust, hoe moeilijk dat ook is.



Ben in ieder geval blij dat met jou en beeb alles goed is. :thumbup:

dank je wel allemaal :-*



ik zal vertellen wat ik gisteren heb gedaan :smiley:



ontbijt klaarmaken.

koffie zetten voor mijn vriendin die mijn huis heeft zitten poetsen.

slapen.

tv kijken

boodschapje gedaan.

slapen…

geboorte kaartjes uitgezocht…



knap he. :mrgreen:



al met al dus echt geen klap gedaan,maar toen ik vanmorgen opstond was het toch weer helemaal mis.mijn buik staat al weer uren achter elkaar zo strak als een voetbal en is weer knap gevoelig.je kan nu toch niet zeggen dat ik gisteren toch nog te gek gedaan heb of wel?die druk op de onderkant is ook niet bepaald plezant meer.

Hmmm je hebt idd super weinig gedaan! :thumbup: Petje af!

Maareuh boodschapjes ook niet meer doen?

Ellendig hoor dat je nog zulke harde buiken hebt. Hier ook mee wakker geworden maar ik mag gelukkig straks weer naar de gyn voor de tjek.

Gezellig bloedprikken etc ivm mijn nega resusfactor. :shifty:

Hopelijk zakt het bij jou straks weer af.

jij ook succes dan en hopen dat alles goed is met je nega resusfactor :thumbup: houd dat in dat je na de bevalling een spuitje moet hebben? ik meen zoiets ooit eens gehoort te hebben,maar ik kan het ook fout hebben hoor.



we kunnen hier beter het klaagtopic van maken hahaha :mrgreen:

Hahaha gezellig een miep en mekkertopic. 1 heel groot voordeel heeft het, we zijn dan iig wat frust kwijt en hoeven minder af te reageren op het thuisfront :angel:

Maar hier gaat het wel weer aardig. Anti D is binnen, bloed laten prikken, ventje doet het echt super! Helemaal op schema en de beentjes lopen nog steeds een weekje voor :angel: harde buiken was idd ‘normaal’ mits met rust het afneemt/overgaat. Bij zorgen erover mag ik gelijk bellen. :thumbup:

En yeps na de bevalling nemen ze wat bloed af bij de kleine en als dat rhesus positief is dan krijg ik nog een prik na de bevalling. :thumbup:

Maar ik vermoed dat dat wel het laatste is waar ik me zorgen over maak :mrgreen:

@merel33 wrote:

niet dat ik bang ben hoor,maar ik heb al weken het idee en gevoel dat dit kindje veel eerder gaat komen dan met 40 weken en dan heb ik het over 36 a 37 weken…



wie heeft dit ook wel eens gehad en is het ook daadwerkelijk uitgekomen?

Ik dacht het bij mijn tweede zwangerschap ook, maar mijn zoontje is geboren met 38,5 weken en daarmee heeft hij het nog een kleine week langer volgehouden in mijn buik dan zijn zusje ;)

:-*

Uitrusten!!!

Gelukkig mocht je naar huis.



Irritant he die harde buiken :frowning:

Ik heb het ook constant, en druk gevoel erbij en nog eens krampen erbij :shifty: de beeb mag vanmij nog minimaal 4 weekjes zitten hoor.



Fijn dat je nu weinig kunt doen!!

Rust goed uit!

Hoe gaat het nu Diaan :slight_smile:

Zoo rust rust en rust… ja goed nemen hoor erg van belang. Blij dat je weer thuis bent , en je daar lekker je gang kunt gaan. Laat je maar ietwat verwennen door de mensen om je heen…



Heel veel goeds gewenst, nog een aantal weekjes, Bianca

nou de rest van de slijmprop ben ik zojuist verloren :shock: ditmaal met bloederige sliertjes (dus de binnenste slijmprop) ik moest bellen als dat zou gebeuren…dat heb ik dus net gedaan…ze verwachten dat binnen nu en twee weken de baby zich wel gaat aankondigen.ik moest weer bellen als ik weeen kreeg of meer bloederige afscheiding.



binnen nu en twee weken? :shock: jemig !!!

jeetje zeg! ben benieuwd!





hier de slijmprop met 30 week verloren… matteo kwam met 41 week…

@merel33 wrote:

nou de rest van de slijmprop ben ik zojuist verloren :shock: ditmaal met bloederige sliertjes (dus de binnenste slijmprop) ik moest bellen als dat zou gebeuren…dat heb ik dus net gedaan…ze verwachten dat binnen nu en twee weken de baby zich wel gaat aankondigen.ik moest weer bellen als ik weeen kreeg of meer bloederige afscheiding.



binnen nu en twee weken? :shock: jemig !!!




slik diaantje… dat zou snel zijn…



mar ja toen las ik het berichtje eronder…



@klavertje4 wrote:
jeetje zeg! ben benieuwd!





hier de slijmprop met 30 week verloren… matteo kwam met 41 week…




en dan denk ik…owh het kan dus nog alle kanten opgaan…



maar goed rustig aan blijven doen… tijd rekken :mrgreen:



spannend hoor :-*