er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

wil je niet bang maken maar dat had ik als rugwee…

maar goed bij jou is alles nu super gevoelig ws waardoor alles nu zeer doet van de spanning waar je in heb gezeten…

maar het kan ook een oefenwee zijn… EN die zijn leuk :liar: :liar: :liar:

lekker ontspannen zou ik zeggen, als ze echt heel regelmatig komen

toch weer even een belletje doen…

idd pijn wat komt en gaat, duiden vaak wel aan als weeen!!!

als je echte BI hebt komt het vanuit je schaambeen, en als het goed is niet vanuit je stuitje :wink:

houd het ff goed in de gaten…anders echt even bellen hor

is je buik ook hard?? en had je die pijn in het zkh ook al toen je aan de ctg lag???

meid als je ongerust bent, echt bellen hoor! wat kan jou het schelen dat ze je een "zeur " vinden

het is JOU zwangerschap en JOU kindje

Ik vind dat ook erg naar een beginnende rugwee klinken hoor :silenced:

Ik had ze alleen al ver in de bevalling en daardoor kan ik ze me niet zo goed herinneren :oops:

@kimmetje23 wrote:

als je echte BI hebt komt het vanuit je schaambeen, en als het goed is niet vanuit je stuitje :wink:

Dat durf ik te betwisten :wink: ik heb momenteel vrij veel last van BI en dat straalt van stuitje uit naar links en naar rechts( net boven je billen waar je bekken met banden aan je staartbeen vast zit), maar dat komt niet in golven, dat zit er gewoon....vooral als ik veel bewogen heb.
Het kán dus ook gewoon BI zijn, hoewel ik daar in het geval van Diana niet van uit zou gaan :oops:

fantastisch geweldig…nottttttt :?

wat moet ik hier nu weer mee…ff aanzien maar dan. :frowning:

het is echt een komen en gaan van golven zeg maar echt vanuit mijn stuitje.ik heb ze steeds ongeveer een stuk of 7 aanvallen binnen 10 min en dan weer een uurtje niets…het doet ongelovelijk pijn en ik ben ook geen aanstelster qua pijn .als zo’n aanval opkomt dan weet ik ff niet meer waar ik moet blijven van de pijn…

ff aanzien dus…ja ik begin me idd een enorme aanstelster te voelen zo… :oops:

in het ziekenhuis had ik er geen last van…maar op de weg naar huis begon het ineens en ik zat bijna te janken van de pijn in de auto.en pufte ze gewoon weg…ook wegschommelen lijkt iets te werken,want na een paar sec is het dan weer afgelopen.om daarna weer vrolijk te beginnen…

erg fijn die onzekerheid :thumbdown:

bij thomas had ik trouwens ook alleen maar rugweeen.maar door alle comotie om die bevalling ben ik echt helemaal vergeten hoe ze voelden.

Dat heen en weer wiebelen herken ik dan wel weer.

Toen ik dat deed bleek ik achteraf een fikse blaasonsteking te hebben.

En Diana als je het nu gewoon even niet weet, bel dan het ziekenhuis.

Wij kunnen nu van alles zeggen en daar kun je heel nerveus voor worden, dat snap ik echt wel.

Maar in het ziekenhuis hebben ze de mogelijkheden om dat wat je voelt aan iets te koppelen.

Ze kunnen tevens ook dingen uitsluiten.

:hug:

Meid ik snap dat je dit helemaal niet wil horen en dat je hartstikke ongerust bent. Maar ik zou gewoon bellen. Zoals jij het nu beschrijft klinkt het als echt rugweeen :? .

In jou geval begrijpen ze het echt wel hoor in het ziekenhuis. En zo niet is dat jammer voor hun

:hug: gewoon bellen al is het maar om gerustgesteld te worden en die onzekerheid weg te nemen :-* .

Wat joseetje zegt zou misschien ook best kunnen blaasontsteking :think:

Enne die blaasonsteking klinkt mischien onschuldig, maar die wil je dus echt ook gelijk behandelt hebben.

Helemaal als het nu al voor krampen zorgt.

@Rivella wrote:

@kimmetje23 wrote:

Dat durf ik te betwisten :wink: ik heb momenteel vrij veel last van BI en dat straalt van stuitje uit naar links en naar rechts( net boven je billen waar je bekken met banden aan je staartbeen vast zit), maar dat komt niet in golven, dat zit er gewoon....vooral als ik veel bewogen heb.
Het kán dus ook gewoon BI zijn, hoewel ik daar in het geval van Diana niet van uit zou gaan :oops:

ha okeydan kán dat dus ook nog zijn

wat ik me net zat te bedenken....kan het niet zijn dat beeb tegen je stuitje aan schopt?????ik bedoel dat beeb in een stuit licht???

ennuh

@Anita-1982 wrote:
:shock: Kopie van splitsing Oktober Mama's 2008

@merel33 wrote:
nou de rest van de slijmprop ben ik zojuist verloren :shock: ditmaal met bloederige sliertjes (dus de binnenste slijmprop) ik moest bellen als dat zou gebeuren..dat heb ik dus net gedaan..ze verwachten dat binnen nu en twee weken de baby zich wel gaat aankondigen.ik moest weer bellen als ik weeen kreeg of meer bloederige afscheiding.

binnen nu en twee weken? jemig !!!!
:shock:
geeft dat niet genoeg reden om niet zomaar te bellen zonder dat er wat zou moeten zijn!!!!

meid als je het echt niet vertrouwd bel dan gewoon!

hoi

dit klinkt toch als rugweeen.

als je het niet zeker weet,zou ik toch even het zh bellen.

:-* :-*

de beeb ligt niet in een stuit.en een blaasontsteking is het ook niet…

hoe gaat het nu dan??? is het al wat afgezakt

dikke knuffel hoor! :hug: ga anders lekker naar bed en kijk wat de nacht brengt, misschien is een beetje rust (in je hoofd) ook wel even goed voor je :-*

Was het niet zo dat je met een warme douche kunt ‘testen’ of het weeën zijn? Als het met douchen afzakt is het prima, blijft het gelijk ook ok (nu ja niet leuk natuurlijk maar geen weeën) en worden ze sterker = weeën.

Dus meis als je kunt mss even eronder?? :-*

Hoe is het nu??

Ik hoop dat je een rustig nachtje tegemoet gaat meis :hug:

het is nu even weer afgezakt…maar dat heeft het wel vaker gedaan vanaf vanmiddag…voor de zekerheid heb ik nu de tas maar wel zo goed als kwaad ingepakt.ik ga lekker even douchen en dan naar bed…

als er toch iets gebeurt dan meld ik het hier…dat beloof ik…

slaap lekker meiden :-*

Ben even weggeweest…

Jeetje Diaan, hoop dat het allemaal rustig blijft voorlopig. Kalm aan en BELLEN (ook al is het 3 uur 's nachts) als je het niet 100% vertrouwd.

Trusten! :hug:

Trusten Diaan! Hopelijk is het morgen zover afgezakt dat je een beetje rustig de dag doorkomt! :thumbup:

nou meis ik hoop echt dat je wat slaap kan pakken

ennuh rhi die test werkt niet weet je nog :wink: ik dacht ook dat ik weeen had die zelfs met een warm bad niet over gingen…helaas bleek het voor mij toen niet te zijn!!!

maar voor diaan moet het natuurlijk wel :wink:

trusten!!!

@Rivella wrote:

@kimmetje23 wrote:

Dat is waar heb ik ook en nog steeds :?

Merel gewoon bellen, beter te veel dan te weinig :hug: :-*