heeft iemand haar al een sms gestuurd :shifty: ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Jen staat in contact met haar neem ik aan. Zodra jen iets weet zullen wij het ook weten
diaan
Ik kom ff spieken… :shifty:
Jeetje ik hoop dat je beebje nog een paar weken blijft zitten hoor!!
ik ben weer lekker thuis meiden…
ze konden niet zeggen of het vruchtwater was ja of nee,aangezien ik die onderbroek niet had meegenomen (wist ik veel) ze hebben een ctg gemaakt en die was goed zeiden ze…daarna heb ik nog een echo gehad en die bleek ook goed.er was nog meer dan voldoende vruchtwater aanwezig,ik moet het dus nog een dagje nog kalmer aan doen en als er weer iets komt dan moet ik het broekje en al meenemen naar het zh…voor de zekerheid mag ik een dag niet in bad (heb ik niet eens) en een dagje niet vrijen…(alsof ik daar nu zin aan heb)
dus we kunnen weer gerust ademhalen…
als mijn stuitje nu ook eens zou ophouden met ontiegelijk pijn doen dan ben ik blij…mennn dat is niet te harden… :x
Nou fieuw fieuf fieuw, haalt opgelucht adem
Heb je verder geen vochtverlies meer gehad??
Nu maar duimen dat het geen vruchtwater geweest is en dat je ukkie nog even lekker blijft zitten
Nou he he… gelukkig maar dat alles goed is en dat je weer thuis bent. Rustig aan doen ja… kneitermoeilijk, maar na deze dag misschien wel ietsje makkelijker??
- diepe zucht*
juicht
phfieuw wil je ons niet meer zo laten schrikken???
fijn dat je weer lekker thuis zit lievie…enne pootjes op tafel… belletje naast je neerzetten … Peter mag je bedienen nu :thumbup:
pfieuw toch nog beebje in buik :dance: diaan laat ons niet meer zo schrikken hoor :naughty:
lekker rustig aan doen de komende 3 weken :-*
pfff diaan gelukkig dat je weer thuis bent meid
oh fieuw, dus die natte broek kwam toch van Peter? :lol:
Hebben ze ook gevoeld of je al ontsluiting hebt? Ik duim dat je kleintje nog even blijft zitten, maar als hij toch besluit om te komen dan komt het helemaal goed hoor, dit is een eigenwijs gezond ventje, let maar op! :-* :dance:
Wat een opluchting en hou die beentjes nu maar nog even toe! :-*
pffeewww yes diaan, beebje zit nog lekker binnen! :dance:
ow meid gelukkig maar!!!
nee ze hebben niet gevoeld omdat ze bang waren dat dat net de boel zou gaan triggeren.
maare thankss voor alle belangstelling zeg…word er gewoon verlegen van :oops:
zo ik lees het net, je hebt het even spannend gemaakt op Kok diaan. Ik hoop dat je baby nog even blijft zitten, in elk geval tot 37 weken :thumbup:
komt goed allemaal he :hug:
Fijn dat je weer thuis bent en wel rustig aan doen hoor want is beter natuurlijk als je nog even wacht haha.
Ik zou er ook niet aan denken hoor aan je broek meenemen.
Maar goed blijft spannend voor jullie zo.
Groetjes Marijke
ik heb wel een vraagje…zijn hier dames die ervaring hebben met bekkeninstabiliteit? die pijnscheuten die opkomen en afzakken vanuit je stuitje (iets erboven) hoort dat nu bij de bi of niet? het komt en gaat de hele avond al…verdorie wat kan een mens onzeker zijn…
het komt dus met golven opzetten en zakt dan weer af om even later weer de kop op te steken
uuh ik durf het dus echt bijna niet te zeggen.
Maar ik ken een verhaal van een medestopper van mij.
Zij had ook pijn aan het stuitje enzo…uuuh dat was dus de bevalling die in volle gang was.
Tsjee Diaan, wat kan ik nou zeggen…
een knuffel dan maar weer :shifty: :hug: