hello ladies.
rust doet heel veel denk ik.
mijn 1e kwam niet verwacht 2 weken te vroeg.
De 2e kwam daarentegen een week te laat :twisted:
En nummer 3(ik rekende weer op overtijd gaan) kwam weer 2 weken te vroeg :dance: :inlove:
dus relaxx (lekker makkelijk gezegt h?! :roll: )
ik probeer ook te relaxen.daarom ga ik maar weer op de koffie bij mams… :mrgreen: toedeloeeeeeeeeeeeee zwaaiend handje
ja ik ben ook voor de chill modus, maar das moeilijk hoor!!!
Ook hier heel herkenbaar bij de eerste (bij de tweede hetzelfde verhaal, maar ik maakte me er niet meer druk om dit keer). Die dreigde veels te vroeg te komen en de weeen bleven, maar uiteindelijk gewoon met 40 weken geboren. Op die vrijdagavond heb ik het maar opgegeven en me erbij neergelegd en had ik heerlijk geslapen … sinds tijden. Die zaterdag was het superweer in oktober en hadden we de hele dag aan het water gezeten, super relaxte dag gehad … ook voor het eerst sinds tijden. Die avond lekker gesmikkeld van een pizza en toen ging ik rond 20:30 uur even liggen op bed om bij te komen … nog geen uur later waren we op weg naar het ziekenhuis en die nacht is mijn oudste geboren. Ik ben er echt van overtuigd dat ontspanning net het laatste zetje kan zijn. Ennuh … tip van de dag … eet geen vette pizza meer … dat is niet fijn als je aan het bevallen bent (“de eerste keer was ie toch lekkerder”) :lol:
En inderdaad … hoe dan ook … eind in zicht voor je. Sterkte en succes met de laatste loodjes.
nou mijn verhaal ken je :mrgreen:
maaruh lekker dat je een goede nachtrust hebt gehad :thumbup:
want straks krijg je die neit meer :mrgreen:
dus ik hoop dat je er van genoten hebt :lol:
en tjeetje vrijdag al 40 wk… wie had dat ooit verwacht he
o ennuh je kan beter nu leeg lopen dan tijdens de bevalling het moeten doen van de gyn… das niet echt fijn zeg maar
:oops: :sick: :oops:
:-* … laat de koffie maar smaken :thumbup:
@colle wrote:
Hé niet gaan pesten hè :naughty: .... uh ... moet "niet" niet veranderd worden in "nooit" :mrgreen:
(duurt overigens maar 18 jaar hoor)
@Mutti wrote:
@colle wrote:
Hé niet gaan pesten hè :naughty: .... uh ... moet "niet" niet veranderd worden in "nooit" :mrgreen:
(duurt overigens maar 18 jaar hoor)

maaruh
(duurt overigens maar 18 jaar hoor) en langer.... :shifty:
hehe de leukste thuis jullie? :mrgreen:
grrr ik baal zo van mijn abo van mijn mob he…ik heb dus geen ontvangst meer dus ik kan niemand bereiken of bellen…klote kpn…dat kan nu toch niet…verdorie wat als er wat is …nu moet ik dan eerst naar de buren om te bellen om peter te pakken te krijgen…wat een tijdstip zoekt de kpn uit zeg :evil:
:shock: :o nee wat een timing zeg… :twisted:
( hier ook geen vaste lijn :think: )
hopelijk heb je snel weer bereik…
kun je ze niet mailen???
het is al geregelt :roll: :doh: ikke weer !!! het lag aan mijn eigen toestel.ik heb hem even uit elkaar gehaald en nu bleek er een hele lading stof in te zitten…ik heb hem even uitgeblazen en voila hij doet het weer :mrgreen:
gelukkig maar…
is niet iets waar je nu op zit te wachten
owww doos!!
en blijven ademhalen dames :mrgreen:
mutsen :snooty:
hehe colle :mrgreen:
nou ik ben even lekker aan de slag geweest.heb de ramen van binnen en buiten weer helemaal fris en schoon…wie weet doet het wat haha…mijn lichaam heeft een tijdje in de of modes gestaan qua schoonmaak dus het was wel weer nodig…nu heb ik ook nog eens grote ramen dus daar was ik wel even zoet mee…ben nu ook best moe haha
maar alles is harstikke kalm dus ik verwacht vandaag helemaal niets !!!
@merel33 wrote:
maar alles is harstikke kalm dus ik verwacht vandaag helemaal niets !!!
Zal dat dan toch de bekende ‘stilte voor de storm’ zijn…?

jha het kan zo maar elk moment gebeuren…
maarre hey, moest jij niet (volledige) rust houden???
@kimmetje23 wrote:
jha het kan zo maar elk moment gebeuren…
maarre hey, moest jij niet (volledige) rust houden???
ja moest ik idd een paar weken geleden omdat ze bang waren voor vroeg geboorte,maar dat is nu niet echt meer aan de orde…nu hoop ik juist dat beweging de boel in gang zet. :mrgreen:
morgenvroeg om 09.00 weer naar de tandarts toe.ik heb net gebeld.de pijn word alleen maar erger en ik heb echt geen zin om straks tijdens de weeen of in de kraamweek met kiespijn te zitten :naughty: laat hem nu maar eens even goed kijken 8)
wat denk je zelf dan?? een gaatje??of misschien verstandskies??
ik hoop inelkgeval dat je er morgen vanaf bent :thumbup: en dan wil ik dat je gaat bevallen hoor!!! :mrgreen:
@kimmetje23 wrote:
wat denk je zelf dan?? een gaatje??of misschien verstandskies??
ik hoop inelkgeval dat je er morgen vanaf bent :thumbup: en dan wil ik dat je gaat bevallen hoor!!! :mrgreen:
ik denk zelf een gaatje…nee niet mijn verstandskies…die heb ik nooit gekregen haha zegt dat wat over mij? :roll: dan komt mijn nepblonde haar nu goed tot zijn recht haha…
hier weer een beeb die zijn weg naar buiten probeert te beuken van onderen auwieeee…ben net weer een fijn stuk slijmprop verloren… :dance: