oh een gaatje is zo gevuld
ennuh klinkt goed man weer een stuk slijmprop :dance: was ie bloederig??
@kimmetje23 wrote:
oh een gaatje is zo gevuld
ennuh klinkt goed man weer een stuk slijmprop :dance: was ie bloederig??
nee helder wit maar beretaai…bloed hoeft ook niet perse toch
Bloed hoeft niet persé, ik had er ook maar heel weinig bloed bij zitten (net 1 draadje of zo). Je slijmprop herken je meestal wel als zodanig.
Kom maar beebje!! :dance:
diaan het wordt eens tijd voor een BUB melding :mrgreen:
bia eerst aub
oke dan plaats ik maar een bia…maar wanneer hij definitief is is vraag 2 haha …nee niks aan de hand …
weten jullie nog dat ik het een tijdje geleden over ons zomerhuisje had?
nou…we hebben net bericht gekregen dat hij is verkocht onder voorbehoud !!!
:dance: :dance:
:dance:
JAHOE!!! weer een zorg minder :thumbup:
en je huisje aan kant… :thumbup:
en weer een stuk prop weg :thumbup:
je gaat lekker :thumbup:
morgen naar de tandarts…hopelijk ziet hij nu wel iets waardoor de pijn veroorzaakt wordt.
en dan ben je echt klaar om te bevallen…of heb je nog meer op je lever???
uhm ff denken hoor. :think:
huisje is aan kant…andere huisje verkocht…tandpijn is morgen hopelijk over…propjes weg… :think: uhm nee zou het zo ff niet weten…laten we nu maar gewoon gaan bevallen…niets staat nog in de weg lijkt me…
:dance: :mrgreen:
zo willen we het horen ( of eigenlijk lezen…) :-*
was het ook niet vandaag dat je op 39/5 bevallen was van :vlinder: Thomas :think:
voorzichtige gefeliciteert met de verkoop van je huisje :dance:
morgen is het een mooie dag om te bevallen :mrgreen: komaan broertje poule poule steek maar je tomtom aan richting uitgang :lol:
@chipie wrote:
was het ook niet vandaag dat je op 39/5 bevallen was van :vlinder: Thomas :think:
voorzichtige gefeliciteert met de verkoop van je huisje :dance:
morgen is het een mooie dag om te bevallen :mrgreen: komaan broertje poule poule steek maar je tomtom aan richting uitgang :lol:
ja klopt idd…thomas is geboren met 39/5 dat gaat zijn broertje niet meer redden tenzij het een stormbevalling gaat worden,maar aangezien ik niets voel zal dat erg onwaarschijnlijk worden.
wat me wel opviel en het zal vast gewoon toeval zijn ,is dat uitgerekent vandaag het lampje van de vitrinekast vanmiddag tegen 3 uur kapot ging en het dus niet meer deed…thomas zijn kastje was ineens donker.ik heb er natuurlijk gelijk een nieuw lampje in gedaan…maar appart is het wel.het lampje is nog nooit kapot geweest en uitgerekend vandaag knapte hij… :think:
't kleine mannetje laat even van zich horen meis, dat ook hij er helemaal klaar voor is om zijn lieve broertje te mogen bewonderen vanaf die mooie ster
mss wou :vlinder: Thomas je duidelijk maken dat hij over jullie waakt :hug: :-* hoe laat was hij alweer geboren :oops: dat ben ik helaas vergeten sorry :oops:
@chipie wrote:
mss wou :vlinder: Thomas je duidelijk maken dat hij over jullie waakt :hug: :-* hoe laat was hij alweer geboren :oops: dat ben ik helaas vergeten sorry :oops:
dat kon je ook niet weten hoor…maar dat was rond 3 uur,

Óf een goede nachtrust gewenst óf een verstoorde nachtrust met als resultaat een bub-melding … ik hoop eigenlijk op het tweede.
Het klinkt alsof het echte werk eraan gaat komen, maar ja … het wordt steeds makkelijker om dit te zeggen nu je de 40 weken nadert. In elk geval, nog even en je bent voor de tweede keer mama.
Raar eigenlijk. Ik ken je helemaal niet en toch leef ik met je mee :shifty:
Raar eigenlijk. Ik ken je helemaal niet en toch leef ik met je mee
dat komt omdat ik nu eenmaal zo schattig ben :mrgreen:
:lol: :lol:
daarom kom ik toch ook in de buurt wonen :mrgreen:
Dan ben ik wel een monster schijnbaar dat je nog verder weg gaat wonen
En ik ben nog wel familie :snooty:
nee hoor, maar we nemen er zoveel grond bij dat jullie met caravan langs kunnen komen :mrgreen: