er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

ja anders ik wel…

kindje heeft er in elk geval nog geen zin aan, :thumbdown: :roll:

krampen om de paar min…maar aan de zijkanten van de buik…is dat niet vreemd? weeen moeten toch aan de onderkant zitten? :think:

Weeen kunnen overal zitten: in je buik, in je rug, in je benen.

hihi niks aan de hand…ben nu wel heel extreem aan de dunne :oops: dat waren die krampen

ben je nu lichamelijk jhelemaal aanhet klaar maken voor de bevalling meid! wat eerder ook al werd gezecht vaak beginnen de weeen door prikkeling van de bm door de krampen die je krijgt door de “dunne”

ik kan al weken en weken niet normaal naar de toilet dus ik denk wel dat je gelijk hebt…ik heb wel krampjes nog steeds en harde buiken…

ik denk dat we heel snel lossss gaan nu.ik beloof dat als er wat gebeurt dat ik jullie dat laat weten :smiley: :-*

voelen die krampjes al anders aan dan?? en met frequentie???

oohhww het is gewoon echt té spannend

Oei wat spannend, ik hoop dat je morgen je kleintje gezond en wel in je armen hebt! Het klinkt wel positief hoor.

Ik kreeg van Sem uit het niets heftige weeën (onregelmatig) en na een uur kwam ik in een weeënstorm terecht. Rond die tijd ook ineens aan de dunne en later ook overgeven.

3,5 uur na de eerste wee was ons ventje er al :shifty: :inlove:

En ik had me nog wel bedacht dat ik nog wel van alles zou kunnen doen tijdens de eerste weeën :mrgreen:

Succes meid, ik hoop dat je weinig slaapt vannacht :angel: :-*

hahaha ja bij lucas had ik ook vanuit het niets weeen, daarna ineens ontzettend aan de dunne

bij thomas verloor ik snachts de slijmprop (toevallig moest ik eruit voor mijn man) en kreeg later op de dag weeen

bij iris verloor ik de slijmprop en een halfuur later begonnen de weeen, maar heb daarvoor wel 6 keer wezen poepen :oops:

het lijkt wel alsof die kleine zich een weg naar buiten heen wil schoppen…ik heb echt even staan gillen van de pijn aan de onderkant… :silenced: hij doet nu niets anders dan beuken met zijn hoofdje tegen de uitgang…mennnn wat appart zeg.

Uhmm weet je zeker dat het het hoofdje is wat beweegt?

Ik heb namelijk geen weeën gehad zoals normaal meestal beschreven word. Ik werd wakker omdat ik ineens ontzettend veel pijn onderin had, kon dan ook niet zitten of liggen. Daar kwam dus frequentie in en werd steeds heftiger. Ik begon al te denken dat ik een aansteller was omdat ik het niet meer zag zitten om dat uren te doen. Toen VK kwam had ik al volledige ontsluiting, dus wat voor weeën ik heb gehad weet ik niet, maar effectief waren ze wel.

Ik hoop dat morgen blijkt dat het bij jou hetzelfde is :shifty: Ik wist ook echt niet waar ik het zoeken moest toen, en was zeker absoluut niet te vergelijken met menstruatie-achtige pijn ofzo.

Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Nog even door voor jullie, 08-10-08 is een mooie dag om te geboren worden beepje, staat ook leuk die datum :angel: :inlove:

En hoe is je nacht verlopen?

ik heb gisteravond laat voor het slapen gaan twee parramolletjes genomen en me lekker gedoucht met dat baby lavendelzeep en ben als een blok in slaap gevallen…vanmorgen weer opgestaan met redelijke krampen die ook weer na een toilet bezoek weer vrolijk verder gaan…er is me gewoon een goeie nachtrust gegunt blijkbaar :smiley:

nieuw ronden nieuwe kansen

:hug: :hug: :hug:

@kimmetje23 wrote:

nieuw ronden nieuwe kansen

:hug: :hug: :hug:

het gekke is dat ik het niet eens meer erg vind…ik bedoel of het nu wel of niet doorzet…de banner geeft in elk geval aan dat het zowiezo niet lang meer duurt en dat is een fijne geruststelling…en alles heeft een reden en nut zo moet je het maar zien

En door die rust gaat het sneller gebeuren.

Ik herken je onrust van mijn eerste. Met 36 weken had ik het gehad.

En hij kwam 10 dagen overtijd…

Men wat vond ik dat zwaar zeg…

@Madre wrote:

En door die rust gaat het sneller gebeuren.

Ik herken je onrust van mijn eerste. Met 36 weken had ik het gehad.

En hij kwam 10 dagen overtijd…

Men wat vond ik dat zwaar zeg…

zwaar is het zeker wel…vooral die bekkenpijn en die druk op de onderkant speeld wel degelijk mee.normaal zitten is gewoon niet meer mogelijk en heb dan ook 2 extra kussens onder mijn kont op de stoel.

maar het is allemaal voor een goed doel…maar of ik dit n zo ff weer zou doen? geen idee

Nee dat zeg je nu, dat had ik ook. Maar ik was de onprettigheid al snel vergeten. Juist omdat ik er zoveel voor terug kreeg.

helemaal waar madre…al had ik het geluk dat lucas besloot om 2 dagen eerder te komen :smiley: dus geen gewacht en gedoe, alleen besloten thomas en iris wat langer te blijven zitten, die vonden het alleen leuk om pas de dag geboren te worden terwijl ik ingeleid zou wroden hahaha dus allebij precies 2 weken te laaat :angel:

het duurt nu idd echt niet lang meer en het aftellen kan nu dan ook eindelijk nu je weet tot wanneer je max gaat lopen! al hoop ik voor jou dat je lekker uit je zelf mag bevallen, en dat beebje dit beslist :wink:

ook is het heel goed dat je nu alles over je heen laat komen dat geeft idd zo’n innerlijke rust

nog maar een dikke :hug:

ik moet nu werken dus zie je vanmiddag pas weer

toedeloe

morguhhh

bij beide erg onrustig en ongeduldig voor de bevalling. Cj kwam gewoon ff 10dgn later he